Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2018 08:26 - В пещерата на Али Баба и четиридесетте желания
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 3153 Коментари: 5 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Самотата е приятел
след амнезия.
Страхът от празнотата
създава формите.
Съществуваш ли без форма?
Това се страхуваш да се
запиташ...
и да си отговориш.
Защото какво ще измисли
имащият форма за безформеното.
Как ще разсъждава битието
за небитието...?
На това в този живот
никой не е отговорил.
Ти никой ли си?
Огледалото ще ти покаже.
Но не чрез отражение.
Дъхни върху него.
Ако следа не остава.
Значи вече си някой.
Но каква полза и от това.
Вържи си забрадка
с череп и кости
и посети
Необятното.
Неговият алеф ще възседнеш.
В хижата на
Континуум хипотезата
ще отседнеш.
Чай с Георг Кантор ще пиеш.
Скулптура
на Камий Клодел
в психиатрична клиника
за спомен
ще оставиш.
И на въпросите си
ще си отговориш,
ако все още
го искаш...



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Абе кафето ми отиде зян Младен. . . Не ...
11.12.2018 09:18
Абе кафето ми отиде зян Младен...
Не го допих защото за толкова езотермични и психолъжични въпроси ме замисли че си сложих заглавие на един стих. Казва се "Струни от мойта китара".
Ще си направя такава даже... и ще служи за телепортация и невидимост.
Ще а кръстя Али Баба защото си има дупка но повече от 40 тона разбойници може да привика :-)))
Дрънннн и огледалото се чуди къде съм брат :-))))
А аз си пия чай с Георг Кантор . После се връщам... а огледалото се пропуква от изненада.... Не ми трябва повече...Само ме гледа !!! Самотата да му бъде приятел... :-)))
цитирай
2. vedrina - !!!
11.12.2018 09:48
Тук ще ми трябва и речник за тълкуване на непознати имена и фрази..., за Георг Кантор и множестваta - все пак отКрих една мисъл...!!! "Някои безкрайности са по-големи от други!", актуалната безкрайност съществува, целите числа са безкрайно изброимо множество, а реалните числа са безкрайно неизброимо множество, т.е. - ординални и кардинални...
цитирай
3. vesever - Хех, философско, хареса ми. Да, и аз ...
11.12.2018 10:30
Хех, философско, хареса ми.
Да, и аз се стремя към необятното, най-общо казано....земното не ме устройва, когато ограничава...а на човек му се иска Полет...
Поздрави!
цитирай
4. rosiela - Поздравленя, Младене.
11.12.2018 11:34
Оригинално и провокиращо мисълта. Браво, приятелю.
цитирай
5. saankii - ....мдам..яко те апят калинките..
11.12.2018 12:34
брътвежи по никое време..
с елементи на лапсус тремор вербалис..
ситуиран в Емоути Кранум Континуум..
о, санкта мултипленна симплисита!!

цитирай
6. lexparsy - :-)))
11.12.2018 13:34
saankii написа:
брътвежи по никое време..
с елементи на лапсус тремор вербалис..
ситуиран в Емоути Кранум Континуум..
о, санкта мултипленна симплисита!!

Семплицитата ни обича …
лапсовербално и комплексотворно.
Калинки лапкат тъй треморно
санкта-семплицитарни клетки,
временно осциложивни.
цитирай
7. rosiela - Баби-и-и-и, колко мултипликационно тъпичка си, баби-и-и-и-и!
11.12.2018 17:25
saankii написа:
брътвежи по никое време..
с елементи на лапсус тремор вербалис..
ситуиран в Емоути Кранум Континуум..
о, санкта мултипленна симплисита!!


цитирай
8. milady - еее, който се разпозна..
11.12.2018 22:33

веднага кацна.. кака-сффраката семьоноффска..
поплювкоо си младене, и посерко, дори, и това на дрти годинки..
какъв срам..
цитирай
9. missana - Роси, Весевер, Лекс, Марина!
12.12.2018 00:52
Сърдечно Ви благодаря приятели и творци. Трогнахте ме с коментарите си. А баба Ю. прави поредното си излагане. Но "мокър от дъжд се не бои" ...и луд от психиатрия!
цитирай
10. vesever - Прав си, Младене, обаче аз на твое ...
12.12.2018 14:59
Прав си, Младене, обаче аз на твое място не бих оставяла психичноболната баба да цапа. Когато си позволи да пише при мен, вече я трия, без да си правя труда да й чета глупостите.
Че се излага е повече от ясно, явно затова живее, да ходи по блоговете на хората и да сее помия.
Аз рядко съм се погнусявала от някого както от нея, точно на помия я оприличавам.
Отсега живее в ада, който е създала сама в главата си, а като умре, не ми се мисли какво я чака...
Но пожелавам да има повече добри и смислени хора, а такива случаи като нея...явно нямат лечение.

цитирай
11. missana - Благодаря ти, Весевер!
12.12.2018 23:49
vesever написа:
Прав си, Младене, обаче аз на твое място не бих оставяла психичноболната баба да цапа. Когато си позволи да пише при мен, вече я трия, без да си правя труда да й чета глупостите.
Че се излага е повече от ясно, явно затова живее, да ходи по блоговете на хората и да сее помия.
Аз рядко съм се погнусявала от някого както от нея, точно на помия я оприличавам.
Отсега живее в ада, който е създала сама в главата си, а като умре, не ми се мисли какво я чака...
Но пожелавам да има повече добри и смислени хора, а такива случаи като нея...явно нямат лечение.



Преди време я съжалявах, най-вече заради болестта й. Но в нея не съществува и милиграм етика. Стана ибрикчийка на един човек, който е мерзък подлец и известен с доносничеството - негова стихия. Тогава разбрах, че тази жена не е само болна, но е и изключително подла. Всъщност, Бог ми даде нагледно доказателство, защо е наказана от природата.
цитирай
12. vesever - Мисля по същия начин, Младене. И аз я ...
13.12.2018 16:20
Мисля по същия начин, Младене.
И аз я съжалявах. Но в крайна сметка, не случайно е стигнала до това болестно състояние.
Подла и злобна, именно оттам тръгва всичко.
Всякакви хора има по света, но пък ние не сме длъжни да им търпим безумствата, затова само игнор я оправя.
Щастливите хора се радват на живота си и търсят как да првят добро и на околните. Нещастните и злобните не гледат своя живот, а ходят да плюят по хората, явно така им "олеква" - все някъде трябва да излеят чернилката от душиците си.
Бoг да им прости!
Да сме здрави и да се радваме на живота и на добрите хора!
цитирай
13. missana - Напълно съм съгласен с теб.
13.12.2018 21:40
vesever написа:
Мисля по същия начин, Младене.
И аз я съжалявах. Но в крайна сметка, не случайно е стигнала до това болестно състояние.
Подла и злобна, именно оттам тръгва всичко.
Всякакви хора има по света, но пък ние не сме длъжни да им търпим безумствата, затова само игнор я оправя.
Щастливите хора се радват на живота си и търсят как да првят добро и на околните. Нещастните и злобните не гледат своя живот, а ходят да плюят по хората, явно така им "олеква" - все някъде трябва да излеят чернилката от душиците си.
Бoг да им прости!
Да сме здрави и да се радваме на живота и на добрите хора!


Щастливият човек не би напакостил никому. Само злите хора вършат това. Нека Бог да им е на помощ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037066
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031