Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2019 19:12 - ВСЕКИ Е "КРАЛ' В СВОЕТО МАЛКО ИНТЕРНЕТ ПРОСТРАНСТВО И Е ТАМ ДА ОБЩУВА С ДРУГИТЕ "КРАЛЕ"
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1401 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

ЗАДАЧА НА sekirata - KOE ОТ ДВЕТЕ Е МОЕ СТИХОТВОРЕНИЕ, ПОЗНАЙТЕ

И КОЕ Е ЧУЖДОТО- КОПИРАЛ МЕ НЯКОЙ СИ И ПОПРЕПРАВИЛ...?!

КОЕ ПО ВИ ХАРЕСВА?
 

Бушуват в мене сто морета

и дави ме вода солена,

ти късаше ми сто лалета,

а роза не успях да взема?

Изгаря ме солена болка,

че ти по друга се увлече

Лъжа ли беше то и колко,

че истината ти обрече?

Бушува в мене светлината

на любовта несподелена.

Зовят ме нежно небесата.

Ти имаш ли крила за мене?


Бушуват в мене сто морета

и дави ме вода солена,

ти късаше ми сто лалета,

а роза не успях да взема?

Кой днес сгрешил е и е зле?

Това е твоето сърце!

По друга то се тъй увлече,

че нашата любов обрече

на гибел и на празнота.

Обичаш другата жена!

Било е то лъжа, измама,

не е било любов голяма!

Лалетата цветя са те

и ще увяхнат, но сърце

как болно ти ще изцериш,

живота наш да промениш?

Всеки е "крал " в своето малко интернет пространство и общува с другите "крале" по негов си начин. Не е ли...смешно?! В реала не би се изхвърлил, разкрил така,нали? Не би се освобождавал така от напрежението в този живот!

image

 




Гласувай:
9



1. radostinalassa - Аз мисля, че ...
16.02.2019 20:24
твое е първото стихотворение. Така ли е ?
цитирай
2. sekirata - Събирам мнения и избор на харесване
17.02.2019 08:48
и тогава след анализ мой и на двете ще обявя кое е лично мое и кое намерих в интернета под чуждо имел. Дори заглавието на стихото ми не е вмъкнато в чуждото "творение"!
цитирай
3. sekirata - OТГОВАРЯМ
23.02.2019 19:05
radostinalassa написа:
radostinalassa- Аз мисля, че ..твое е първото стихотворение. Така ли е ?


НЕ Е ТАКА!

Плагиатът е гледал повече римата ,макар че и тя му куца! Никакъв смисъл няма писаното от него,неподреденост на мисли дори и заглавието на стиха ми една дума, не е посмял да пусне в стиха си! Завършва нескопосано да иска крила -откъде накъде, няма смисъл да не говорим за многото СОЛ - думичката! Няма как светлината да Бушува и то на фона на нежни небеса! Никаква смисленост тук там римата му се пука. Моят стих -вторият-по големият е с подържана ясна тема и идея без отклонения и празни отвлечени думи и е просто ИСТИНЕН!

ЛЕКА ВЕЧЕР!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5286315
Постинги: 6071
Коментари: 3244
Гласове: 28718
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930