Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2019 10:11 - ЛАЗАРОВ ДЕН Е - ЧЕСТИТО, ИМЕННИЦИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 251 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 20.04.2019 10:14


image


Ой, Лазаре, мой Лазаре!
Днес е твоят, нашият свят ден!
Да пребъде българското всеки следващ ден!
Слънце няма, но небе е чисто,
гледам на света открито, поривисто!
Ще отправя взор, слова
към теб, Лазаре, и на часа
болката си ще разкрия,
не съм  писарушка, "гоблени" не шия!
Дай на нашите деца
здраве, радост, свобода,
а на майки и бащи сила,вяра и мечти!
Дай малко срам поне
на тези с книжки не една, две...
на творците в надпревара
копирайки един от друг, пара
изкарвайки с нечестен труд,
а друг изкарвайки го луд!
Дай дарование на тези,
които фъфлят със "протези"
и имат се за Богове
със меродавно мнение!
Дай ум, разсъдък, чест
на политиците ни днес!
Спри тази лакомия,
безчестие и простотия!
Спри престъпността, лъжата,
запази на мен правата
да се боря, да не спирам,
истината да лобирам!
Знам че със това аз преча,
не си падам по  "гювеча",
който в нета ми сервират,
мислят си, че ме нервират.
Лея се и ще се лея,
щото мога и да пея,
а който драска - писарушка,
по добре да вземе пушка
и със нея се застреля.
Аз много повече умея.
Ако туй го не разбраха,
то ще е щот озлобяха!
Спри, Лазаре, тази завист,
хулене, линчуване, ненавист!
Св.Лазаре, всевишний Бог -
наш обичан съдник строг,
оправете  тук нещата
в Родината ми, на Земята
погазени са ни правата
и всяко тича за парата!

стихове А.Х.Т.sekirata cekupama












Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5303070
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28797
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930