Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2019 19:15 - СИМЕОНОфффСКОТО чУдо - отговор
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 157 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.08.2019 18:03



Симеоновското чудо

за мене е магия вуду (voodoo),

шопкините са много лоши -

софиянки по галоши.

До 1961 - село

и кабинков лифт е дело

на нечии пари изпрани,

а това не е от лани!

Канализация там няма,

всичко е септична яма.

Астроложки, поетеси...

само дето оня - Меси

не дойде да се изкаля

и зимата да се -"пързаля".

На Боби  майката  кълне-

фолк певицата да мре,

а внучката и Вивиана

с майка Хайке е... "обрана."

Любо там жена намери

тъща грозна му се дзвери,

симеоновска мома -горила,

третата жена му била!

Природа чудновата шопска,

като салатата ни шопска,

всичко мешано, сеир,

ще свърши ли туй най подир?!

 стихове  А.Х.Т.sekirata cekupama

image

катун краси Симеоново

image

сатира Анита Христова Трифонова sekirata cekupama

А ЕТО И ТВОРЕНИЕТО , КОЕТО МЕ ПРИНУДИ ДА НАПИША ТОВА ПО ГОРЕ-

СИМЕОНОВСКО ЧУДО -

В Симеоново природата е друга,
уж позната е, обаче не,
там растенията съхнат чудно
и запазват визия поне.

Трън магарешки и хризантема,
маргаритка и какво ли не,
аз обичам после да го взема,
в глинен съд да вая цветове.

Някак си - запазват си фасона
и с години после са при мен,
и от партера, та до балкона
вилата красят ми всеки ден.

Живи са и старите шишарки
в купи сложени за красота,
Симеоново е сякаш марка
за пътуване във вечността.

И трева да взема, ще изсъхне,
но нагоре права ще стои.
Пълня вази и метли обвързвам -
декорация и светлини.

Казвам ви, това е Боже място.
Седмица - и книгата ми - факт.
Там обикнах го и там израснах
с обич, влязла от самия праг.

със останали цветя от мама,
после и допълнени от мен.
Райско кътче, приказка голяма,
Божи дар и песенен рефрен.

Щом поема пътя за нагоре
и откъсна цвете във ръка,
сякаш и небето ми говори:
" Идвай вече. Идвай..Закъсня.

Ангелите вече се събраха
да помагат, докато твориш.
Направи кафе и виж, помаха
Господ сам над белия ти лист."

10 август 2019г., Симеоново
Росица КОПУКОВА

 

Това било поезия в 70 стихобирки -книжки?!

Нали, отнесено, възнесено, хвърчащо и от някъде ...пренесено! Кво да кажем ние от Плевен-Дъ-ге с Панорамата, Кайлъка, фонтаните, Осман Паша ил бей...?!!

автор на поста А.Х.Т. sekirata cekupama

image

 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240531
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031