Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2019 14:15 - ГУЗНИ НЕ ГОНЕНИ БЯГАТЕ, ОПИНЦИТЕ СИ СТЯГАЙТЕ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 190 Коментари: 0 Гласове:
3



 image

Защо ли с мен се надпреварвате,

да се замислите не сварвате!?

Пиша си тук и творя,

за Вас някои е беля.

Четена съм, актуална

и дори комерсиална.

Искате да сте пред мен

по бройки, но аз съм  Супермен! :)))

Направих питане и молба да ми се съберат двата профила в един, видно е че са и двата мои - Анита Христова Трифонова sekirata cekupama, jupel, но нищо не се получи, явно заради и бройката на постовете ми в блога, снимките ми, клиповете ми, не само в блога. Заради самата АЗ, АЗ ПРЕЧА , А НЕ НИКА МИ. С какво, драги?  Има толкова по...в блог бегето и наушения, та аз ли точно съм най, най...опасната и вулгарна ли?!

Колкото до поезия, Няма такъв, който да определи  кое точно е поезия и кое дрън, дрън.

 ВСЕКИ РАЗБИРА ОТ ПОЕЗИЯ, а на практика НИКОЙ ,

НИКОЙ НИЩО НЕ РАЗБИРА, ЗАЩОТО ВСИЧКО Е

 СТРОГО ИНДИВИДУАЛНО!

И защо си мислите, че се надпреварвам?

Видно е кои го правят . Тези на първа и със стотината книжки - АМБАЛАЖ.

Просто работя с двата си профила и естествено е да са повече постовете ми, клиповете ми и снимките ми.

Е, имам ги! Пък ги и пиша нон стоп, от раз.

Не, не съм виновната АЗ! Не съм.

споделено А.Х.Т. sekirata cekupama

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5314336
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28828
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930