Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2019 17:05 - ОБИЧАЙТЕ СЕ! НЕ МРАЗЕТЕ! ЗАЩИТАВАЙТЕ СЕ! СЕБЕ СИ ПАЗЕТЕ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 172 Коментари: 0 Гласове:
1



image


Тук пиша тъжно и страшно, 
да те боли е ужасно,
да ти се къса сърцето,
да плаче с тебе морето,
птица в небе да не пее,
народ заблуден да блее!
Ако искате ме четете,
някои лъжат, простете
с таквиз аз не ще да споря,
народът български е в неволя,
послушно влачи хомота
и подарил  си  живота
на шепа чужди и наши,
крадци, убийци, апаши...
помощ от нейде чака,
светлинка да проблесне в мрака!

image

Попитай ме,
защо не мога да забравя
що съм строга 
към собствената си съдба
и не признавам любовта?
Попитай ме,
защо не мога и да плача вече,
да се смея,да свиря даже и да пея?
Изсъхнаха мечти крилати,
слана ги ослани,пернати
птички днес се реят,
а славейчетата не пеят.
Душа и тяло боледуват,
а някои само мъдруват,
всичкo чакат наготово
да дойде време добро,ново!
Обезверена,огорчена,
паднала, но не сломена,
отправям поглед, взор нагоре
и виждам моята звезда там горе,
която кани ме за път последен.
Оставям те, земен живот неверен! 


image

Най-страшният кошмар за мафията е обединението на тоя народ и изправянето му срещу нея

Душата ми е само моя,
животът ми, дори покоя
обречени са. Аз не спя
и не тъгувам вече, бдя,
пазя чувствата красиви,
останали във мене живи.
Не ще ги погреба тук  зная
и повече не ще да трая,
но как с България да се простя,
какво виновна е Родината,
че майка е на тоз народ -
страхлив и търпелив, роб, сноб?


Вън пече, а в мен вали,
душа плаче, сърце боли.
Казват, че то не боляло,
не би, ако бе умряло
и чувството в мен за вина.
Къде си мой Господ, светлина?
Няма да плача, няма да вия,
няма да бягам, да се крия,
няма,това не заслужава
моята душа, която страда.
Страда за теб, рожбо мила,
страда за теб, държаво гнила,
страда за теб, сърчице бедно,
страда и знае, че не е редно
туй и онуй дето става сега.
Къде си мой ангел? И досега
никой не чува моя зов,
зли сенки ме дебнат,ров
е зинал и цяла яма
пред мене зее.Истина няма.
Била съм тъжна,унила,печална,
представяла съм се за многострадална....
Неспокойна душа съм,борбена,силна,
докога ще водя борба непосилна,
вятърни мелници докога ще гоня?
За предатели жалки сълзи не роня.
Цяла гвардия наемни войници-
голяма пасмен, жени с парици,
като пиявици в мене са впити,
но дишам,живея с юмруци свити.
"Търпи, ще си спасиш душата."
Аха,но где си, истино свята?
Свят неспокоен създаден погрешка,
кат цирей гноен,не цар,а пешка
върти и разбива мойте мечти.
Не се предавам! Нека боли.

ЗА ЛЕВЧЕ КЕФЧЕ

image



Павлина-"Нали заради тези високи сметки става всичко и заради тези монополи. Напрежението няма да спадне докато не ги премахнат и изгонят чуждите,а и нашите от техническите отдели на ЧЕЗ и другите да спрат дистанционно ли как на тези нови електромери да командват и движат стойностите,да покачват сметките. Самата ти пишеш,че без да идват във входа на блока ви след време пак са ти написани високи стойности,сметки! Ясно е че от разстояние управляват електромерите ни,което си е кражба!"

отговор на този ми пост и текст -Арест на служители на ЧЕЗ, манипулирали електромерите

Това трябваше да стане отдавна.

Таблата в коридорите по етажите всеки ги отваря!

Всеки! A то излезе ,че и от разстояние управляват сметките ни за ток ! Дали само на тока?!

Кефче за лефче!

ПОДАВАТ НИСКО НАПРЕЖЕНИЕ,

ДАВАЙТЕ БЕЗ ОТОПЛЕНИЕ!

image

И МОЯТА МЕЧТА

В орлица нека се превърна,
високо клони да прегърна
на явор кичест и зелен.
Ела, ела, ела със мен!
Нека ручей да ни пее,
нека пролет китна грее,
дните наши са сега,
ела със теб да полетя!

Устрем! Нов полет!
Обичайте се! Не мразете!

Защитавайте се! Себе си пазете!

поезия клипове А.Х.Т. sekirata cekupama

https://www.youtube.com/watch?v=vP4IxtE6ZAs

sekirata Budi

https://www.youtube.com/watch?v=cZx76YSi80M

sekirata Jiva

https://www.youtube.com/watch?v=PbnlbAcwn84

sekirata Smisulut na jivota

https://www.youtube.com/watch?v=RHHcJTqI2XY

sekirata Jiveite druzko












Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5308854
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28813
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930