Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2019 22:11 - ГОСПОД ТАКИВА НЕ ЗАЩИТАВА, НО И НА ТЕЗИ, КОИТО ВИ ПОДКРЕПЯТ НЕ ПРОЩАВА!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 223 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.07.2019 22:13


 Ето виновниците за изтриването на блога ми  sekirata.blog.bg февруари 2009г

image

И какво прави в параклиса пред блока ми в Плевен - к-с "Сторгозия" ?!

Ходила и на работното ми място тогава, та и в блога да ровят, мизерии да правят.

Ето я И целомъдрената наша поетеса esen,  и cefulesteven, и ...СМЯХ В ЗАЛАТА!

image

Стефан Кръстев разказвача пък се събра с плевенчанка  и живее в моя град Плевен и да напусне Асеновград, че се срамувал, че не бил българин. Като го гледам сега познайте колко прилича на българин, а плевенчанката ясно коя е ...!

После ние от Плевен сме били такива и онакива....:))))))

Страшно много си приличат със цефула....не само по южняшка кръв.

image


Ами тази силиконка да не е от Свиленград?

"и ние"....

Кой прави тези снимки, 
що си го скрила- той ли тук те снима?

И.т.н...то няма край, любов е туй 
по...него...в рай! 
Няма го тук,не го търсете, 
тези са за парлама.....
Като нея не лъжете!
Браво, Злато!
Страхотен блог имаш, 
с крадени идеи, мисли та и чувства.
А снимките...за тях нямам приказка!
Искам да ме запознаеш с човека ,
който така "добре" /ТЕ / СНИМА!

putin ми открадна поста-
"ИСТИНАТА, ГОЛАТА ИСТИНА" 
след като го изтри от моят блог
и с него влезна в избрани с моят- пост!
Този пост е мой.....
но си нямам личен фотограф като Злата,
затова искам да видя 
как ще го изтриете и него и ..
ДА СЕ ИЗЛОЖИТЕ.
Знайте ,че го имам и 
още много неща АРХИВИРАХ!
ЩЕ ИМА ДА ПУСКАМ 
ПО ДРУГИ САЙТОВЕ И БЛОГОВЕ ,
ДОКАТО СЪМ ЖИВА!
ДА ЗЛАТО, 
КРАДЛИВА КЪРДЖАЛИЙСКА ....А!
ХАЙДЕ, ВЪРВИ МЕ СЪДИ....
ИМАМ МАТЕРИАЛ И УСТА ДА ТЕ УДАВЯ...
не в Кърджалийският ти мръсен язовир, 
манипулаторке такава!!!
ГОСПОД ТАКИВА НЕ ЗАЩИТАВА,

НО И НА ТЕЗИ, КОИТО ТЕ ПОДКРЕПЯТ НЕ ПРОЩАВА!

автор А.Х.Т. sekirata cekupama




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5291854
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28735
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930