Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2019 14:32 - А.Х.Т. sekirata cekupama
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 294 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 


На слънцето сърцето днес ме грабна,

за слънчеви лъчи съм жадна,

очите ми от него пият жар,

в сърцето ми гори пожар!

Късам топлина, любов,

път светъл гоня, път нов!

 

Прегърни ме, целуни ме

с мен се слей и днес люби ме,

утре ще е твърде късно,

сладко ми е днес и вкусно

с теб, до тебе аз да спя,

да живея , да творя.

С устни сочни ме опивай,

чувства силни в мен преливай,

с моята душа се слей,

в мен бъди и занемей!




Все още жива съм и силна

в борбата тежка, непосилна

и мойта песен тъжна, бяла,

все още аз не съм изпяла

със думи нежни и красиви

ще украся аз дните сиви!

 

Надежда умира! Луната плаче.

Звезди ми намигат,

душата сираче,

опърлена диша с последни сили,

дай ми вяра, Господи мили!


 

Дни преживени,

години отминали,

разбити животи

и бездни зинали

поглъщат и днес

денят подарен

за добро, за щастие

на теб и на мен!

Глава изправям,

разпръсквам тъма,

секира оставям,

прегръщам врага.


image

А.Х.Т. sekirata cekupama - НО СЪМ ЧОВЕК



Очите  и блестят, изгарят,

горят и смеят се, играят

пламъчета на любов и страст.

Обичайте я !

Тя е с Вас.



поезия  клипове А.Х.Т. sekirata cekupama


https://www.youtube.com/watch?v=3DpuRAoBXzk

https://www.youtube.com/watch?v=8iGTob5FuJ8

https://www.youtube.com/watch?v=bAOmBb-FqMY

https://www.youtube.com/watch?v=ycVhmpZl8HA












Гласувай:
2



1. jupel - http://jupel.blog.bg/poezia/2019/07/29/predupredeni-ste.1668048
29.07.2019 15:51
ПРЕДУПРЕДЕНИ СТЕ, а това , че мене ме шкартират тук няколкото "всемогъщи" и тяхното царство ще свърши!? Ало, копоите тук...не можете да промените нищо. ЧОВЕК ПРЕДПОЛАГА БОГ РАЗПОЛАГА! И ББ не знае ли ,че пълнят земятя ни с отрова, зараза,че ни пръскат от самолетите отрова за нас, а не за кърлежите и комарите, защото хората и дацата боледат, а насекомите вегетират и съществуват. Да не говорим за отровите и доматите -кокал. Сега ще ни лишат и от свинско, че да ни тровят с вноса. Знае, но явно така му иЗнася, платено му е и на него, и на всички парТии? ВСИЧКИ ПАРТИИ - БЪЛГАРОУБИЙЦИ!
Жалко за малките дечица.

image

Хакерът търсил данни за Бойко Борисов, Делян Пеевски и Сотир Цацаров?! Каквото е търсил , го е намерил и е предадено където трябва -навън, затова нашите са бесни, вместо да се радват на такъв умен млад мъж,о собено руснак със жена българка.От там злобата. Изложиха се ПРЕД ЦЯЛ СВЯТ и сега цял народ ще плаща, че нашите властващи са ПРОСТИ КАТО ГЪБЕНА НЕ, А КАТО БОБЕНА ЧОРБА. АБЕ НЕ СА И ЧОРБАРИ! ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ, А САМО ДА ТРОВЯТ НАРОДА СИ!
Добре ни тровите нас, не насекомите, насила ще ни тровите и с внос - всичко за ядене както е тръгнало, това са отпадъците на чуждите държави пуснати за нас. Лекарства, пиене, дори водата и хлаба!!!
МАСОВО ИЗТРЕБЛЕНИЕ ПО КРОТЪК ,ТИХ НАЧИН...
БРАВО, РОДОУБИЙЦИ!
НО ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА!
НЯМА КЪДЕ ДА СЕ СКРИЕТЕ И ПОКОЛЕНИЯТА ВИ.

А.Х.Т.sekirata cekupama
Нагоре
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240669
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031