Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2019 13:41 - В ИНТЕРНЕТА ИМАЛО ЗВЕЗДА, МЪЖКА ПРИ ТОВА СЪС НЕ ЕДНА КНИЖКА
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 144 Коментари: 0 Гласове:
1



  Аз пък си мислех, че само поетесите се фишкат с книжките си - творчески напъни. Напъните на този другар Стаматко са нещо друго.Тук се касаело за наука, томове...Голяма работа , само че нещо не МУ СЕ РАЗБИРА СТИЛА, ИЗКАЗА?! Пък и темите са точно като за блог и  то в kaldata. Явно много е закъсала "търговията" та  разчита на рекламата тук. Не, не ме бъркайте с тях, аз нямам книжки и не рекламирам творчеството си - ЧУВСТВАТА СИ!  Гледам, че отсъствието на някои в блога на сайта се компенсира  с постове на ДРУГИ НЯКОИ..:)) Математически изчислено и подредено. Една подробност. Преди да завърша Музикалната академия в Пловдив, учих една година математика в педагогически университет Пловдив, така че добре съм със сметките...и разбирам сметките и на другите, предугаждам. "УБИЙ ГЛУПАКА С МЪЛЧАНИЕ" -ОК. Само че,  песен от филм -"Не говорят само рибите..." Никой не му се иска да е РИБА, НАЛИ? Така че...ясно.

 

КОЙ СГАЗИ ЛУКА?!

image

Този обед  съм Стаматка,

не ме бъркайте със патка,

тя патент е на Стамат. (kaldata.com)

Не съм шах, не съм мат!

Що си толкоз напорист,

копирач, а искаш Бис?

Що ли нещо ти куцука,

тази вечер сгази лука,

драги и за кой ли път?!

Обичай ме по -тихо, шъът!

 

Нека няма спам,

кой е по-призван,

и по - актуален,

и по - комерсиален,

времето доказва,

в интернет показва

нечии изстъпления,

върхове , падения,

творчески, научни

в постове си скучни!

Само не разбрах,

чия поръчка бях? :))

Стамат -значение, произход и имен ден.

грц. "спиране, прекратяване",  еднакво по значение със Запрян.

image

Боже, кой  ВЯРВА на тези неща, а ?! И да ги чете. Спонсорът е як и има интерес, чий клати фес?

image

Стамат, най - сериозно. Защо се излагаш , момче? НЯМА ПЛОСКА ЗЕМЯ , ПРОСТО НЯМА ТАКАВА, ПОДПИСВАМ ГО С ХИЛЯДИТЕ СИ КРАКА НА СТОНОЖКА АКО ЩЕШ, НО ИСКАШ ,ТЪРСИШ ВНИМАНИЕ, НАЛИ?

 

Земята не е плоска, ало...търсете други начини да се ЛАНСИРАТЕ!

А.Х.Т. SEKIRATA CEKUPAMA




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5311340
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28821
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930