Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2019 14:47 - БОГОРОДИЦЕ, СТАНИ И ЗА МЕНЕ ОТМЪСТИ, ЗЛИТЕ ДОБРИ НАПРАВИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 139 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.07.2020 00:59


image

БОГОРОДИЦЕ, СТАНИ,

АКО МОЖЕШ С МЕН СЕЧИ!

ЗНАМ ЧЕ ТРУДНО ТИ Е ДНЕС

ДА СЕ БОРИШ С ТУРСКИ ФЕС,

С БЪЛГАРСКИ ПРОМИТ МОЗЪК.

СВЕЩИТЕ НИ НЕ СА ОТ ВОСЪК,

ВСИЧКО НИ Е ФАЛШ, МЕНТЕ

И НЕ НИ Е ЗА СЕФТЕ

ДА СМЕ ЛЪГАНИ И ТРОВЕНИ,

ОТ РОДИНАТА ПРОГОНЕНИ!

стихове А.Х.Т. sekirata cekupama 



ЗА ТЕБЕ blog.bg, ПСИХИЧЕСКИЯТ ТИ ТОРМАЗ КЪМ МЕН ДА СПРЕ!


И така заради трите ми критикарски поста,

клип за хора от този сайт ме свалиха дори от активни освен популярни - за кой ли път

А СЕГА 2019  sekirata е ДЕВЕТА ГЛУХА И КАЧВА ПОСТОВЕТЕ СИ СЪС ТРИСТА ЗОРА ПРИ СПРЯНИ БРОЯЧИ, КАТЕГОРИИ И ДОСТА ОПЦИИ!

Re: Здравейте, Ако спрете да спрете да обиждате ( току що изтрихме един постинг от 29.12.2019 с обиден клип за баба Роси...) отношенията ви ще се подобрят.

Изпратено: 02.01 15:08 От: blogbg

Изтрий Отговор

На всички им е ясно, дали има по активна от мен ИЗОБЩО В ИНТЕРНЕТА СРЕД ПОЕТИТЕ И ПОЕТЕСИТЕ, МУЗИКАНТИТЕ, УЧИТЕЛИТЕ АКО ЩЕТЕ. Еденствено разказите ми са по- малко, но ако на стотина викате малко. А статии и стихове са хиляди. Бях и много по активна и критикарска, но затова и тогава ме изтриха 09.02.2009! Защо спирате словото  и мисълта на будни хора, като мене? Защото Ви трябва държава с хора - мишки, плъхове, плазмодии! Ето затова България НЯМА ДА Я БЪДЕ! НАРОД...казал го е П.Р.Славейков и не само. "Всичките са маскари" . И това ли е мое? Нима не сте разбрали, че не вярвам, а и нормалните хора не вярват по сайтовете, в нета на тези категории, класации, гласуване, статистики...? Техничарска и връзкарска работа, но и голяма наглост трябва за това и Дебели очи, и то не на главата. Това и другото не го казвам, пиша само аз, но явно от мене излиза по - разбрано, по - четено и трябва да съм в сянка. Престанете да ме обиждате, не съм на кастинг да ми определят някакви анонимни килограмите и...вида, дори на косата, явно е прави го някоя плешива или плешив. Не ме хранете с онази си работа, защото явно тя не става за друго, за да я пускате на секирата...Да я отсече? Насече. Цитирам -"Топоро, Ако някой в тъмна нощ ти подаде голям кур, лапни го нежно с мощ и му кажи "О, мон амур!".Изпратено: 31.03 23:18     От: piernakvadrat" sekirata- И НА ЕНТА СТЕПЕН ДА СТАНЕШ ВСЕ СЪЩОТО ЛАЙНО ЩЕ СИ!

 

"БЪДИ СЕБЕ СИ" . Къде остана това, драги?!

 

image

 

МОЯТ ГРЪБ ЗАСЛУЖАВТЕ, ВИЕ, НЯКОЛКОТО!

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

КАКВО ОЗНАЧАВА ТОВА, АДМИН?!

Защо не мога да си отварям съобщенията на лични?!

Разговорът, който се опитвате да отворите е празен. 1 2 3 


https://www.youtube.com/watch?v=O7pwzmybj5k

sekirata Ne zabludeni niama da se molai

 https://www.youtube.com/watch?v=2ndv7t9GBMM

sekirata Istinata v horata umira

….ont - Я не си го слагайте на сърцето,      

02.04.20.. тук да не е модно ревю за манекенки и подрастващи. Клиповете Ви са много хубави. Поздрави и хубава вечер!

ВИЖДАТЕ , ХОРАТА НЕ ПАСАТ ТРЕВА!








Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5285663
Постинги: 6070
Коментари: 3244
Гласове: 28714
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930