Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2019 21:03 - И ВСИЧКО ПАК СЛЕД ПОСТА МИ ЗА БАТ БОЙКО В BLOG.BG - БАЩИЦАТА ВИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 121 Коментари: 0 Гласове:
3



 Ами той дава пари,  но не на всички, само на подлогите, които го слушкат. И има гнусния навик на ... да се крие и бяга в определните неприятни и опасни ситуации за него в България! Отвън го пазят,защото...ги гушка , гуши ги!

Продължава се с намесата в блоговото ми пространство та и в имела на профила ми в блогбегето. Защо?

stuber ли си кво си , но за мене си нищо щом по този начин се "бориш" с тези, които са ти неприятни, а на приятелките си, които са  мои недоброжелателки- поетеси правиш блогове и лични сайтове.

Не само това ами и от банки получавам ...

Това е ужасно , наглост!

Последни 20 регистрирани посетителя

22:37 - stuber

15:32 - rosiela

Yahoo!三井住友銀行カードローンからのご案内【PR】

 В www.blog.bg -  моите профили : www.sekirata.blog.bg и www.jupel.blog.bg

А СМЕ БОГАТА ДЪРЖАВА, ИМАМЕ  ЗЛАТО ДА СЕ СПАСИМ ОТ УЖАСА В КОЙТО НИ ВКАРАХА ПОЛИТИЦИТЕ!

НО ИЗНАСЯМЕ, ВСИЧКО ИЗНАСЯМЕ, ДОРИ СВЯСТНИТЕ СИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ, ЗА ДА ВНАСЯМЕ БОКЛУЦИ И ЯДРЕНИ ГЛАВИ В САМОЛЕТИ - АНТИКА, КАКТО И ДОРИ ЧЕРВЕН ЛУК! ТА И ДЕЦАТА НИ НОРВЕГИЯ И ХОЛАНДИЯ, АМЕРИКА ...ОСИНОВЯВАТ И УБИВАТ В ПОСЛЕДСТВИЕ.

 

НЯМАМ ДУМИ ! ББ СЕ КРИЕ КАТО МИШКА, КОГАТО СТАНЕ НАПЕЧЕНО ПРИ ТЕЗИ, НА КОИТО ИЗНАСЯ ВСИЧКО НАШЕ!

НО ТЕЗИ МУТРИ НЯМА КОЙ ДА ГИ СПРЕ , ЯСНО Е .

 НАРОДЪТ НЕ ИСКА КРЪВ, ЗАЩОТО НЯМА КАК,НО АКО ЩЕ СТАВА ЩЕ Е С КРЪВ!

И ЗАПОМНЕТЕ НЯМА ДА СЕ РАЗМИНЕ, ЗАЩОТО НЕЩАТА НАБЪБВАТ И ЕДИН ДЕН НЯМА ДА СЕ ТЪРПЯТ , НО ТОГАВА ЩЕ БЪДЕМ СЪВСЕМ ОГЛАДНЕЛИ, СЛАБИ И КАК ЩЕ СЕ ПРЕБОРИМ?!  ЩЕ Е КЪСНО.

А в интернета и всичките ни медии всичко е купено, плаща им се да ЛЪЖАТ НАРОДА!

Българин българин лъже и убива, краде и. т .н. ТОВА НАРОД ЛИ Е?!

 

08 септември 2019 - Напълнили сте ми поста с грешки, браво! А спрете се, няколкото!Налага се да повторя коментара си, защото явно на някой не му е харесало "къде секирата да пише" в края на стихчето ми и просто го е изтрил? Чудно защо не мога да редактирам този си коментар нито да го изтрия?! Но да изтрия цял пост, за което ме предизвикват тези няколко няма да стане. Знам Ви кои сте.

Ненавиждам профили, които доброволно си дават паролата на други да вулгарничат от тяхво име, че те са да речем хора с име

И днес ме посети "прасето"

пишещо от мъжки профил,

завря си зурлата, където

аз съм, моят профил!

 

Обижда, рови и се пъни,

но на кочина мирише,

нарежда ми и се издъни

къде секирата да пише!

стихове А.Х.Т. sekirata cekupama


 

НЯКОЛКОТО, Много ме мразите, а защо ли? И на децата стана ясно .




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5244065
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28498
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031