Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2019 19:40 - ИМАМ МАЛКО ЛЮБОВ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 189 Коментари: 0 Гласове:
2



image



https://www.youtube.com/watch?v=I47K0FZiVpc

sekirata Imam malko liubov

Здравейте,

много ми харесва това клипче, същевременно ми напомни за една потребителка с псевдоним - секирата, която лично аз много уважавах , защото оценявах по достойнство нейните клипове, стихове  и прочие. Много бих се радвала, ако става въпрос за една личност, от тогава минаха доста години, сайтът не съществува отдавна, по-точно бих искала да се свържа с нея. 

Прекрасна вечер ви пожелавам.

Здр! Сещам се за Вас и за приятеля Ви в сибирбеге - сайта, който изтриха, но преди това мене изтриха! Тук съм с два профила, но с подобни аватари все със секира на езика си! Така се получи, че ми изчезна профила тук, направих друг чрез друг сайт да влизам , но вече бях започнала и така продължих с двата си профила тук  -все А.Х.Т. -Анита Христова Трифонова -sekirata cekupama. Тук не ми сляха двата профила, но ми изчезват клипове и постове от двата ми блога. Не пиша в категория поезия тук заради инфинити- модераторката! Надявам се онези двамката терористи  от сибирбеге Ангел и Емил  да не са тук.Ако искате подробности изпратете ми телефона си тук на лични.

Здр.,

веднага нещо ми подсказа , че си ти. Радвам се. Толкова стойностни неща публикуваш, но нямаш много почитатели. Ти си войствена натура, говориш направо, истини, които много хора не могат да приемат, за съжаление. Освен това , чак сега забелязах, че си Русофил, аз също обичам руския народ. Имам много приятелки , всички са верни и отговорни. Прекрасни са.

Понякога ще си пишем. Само ми обясни , тук публично ли е. Аз случайно влязох в един форум. Не съм запозната много, като по-рано си останах невежа в техологиите. Прекрасен утрешен ден ти желая. Много ми харесваха твоите преподавателски уроци с децата, често ги гледах, особено по пеене, ако не се лъжа.  Изобщо отлично те помня. Радвам се че си спомни за мен. Последната ни кореспонденция беше, че писах на админа да ти пусни профила . Много добре си спомням. 

 

Често си спомнях за теб , ако не греша ти не беше разбрана, не те оценяваха, а толкова много можеха да научат от теб.

Благодаря за милите думи  тук и за подкрепата там в оня сайт, но там наистина имаше както навсякъде хайка по мене! Българите  по принцип  не обичат истината, а когато истината не им харесва мразят и пречат на човека, който я носи и показва публично. Аз и в живота, в реала си останах неразбрана все по  тази причина, а мъжете ...те просто не обичат СИЛНИТЕ ЖЕНИ, засенчват ги.Тук освен че  пускам клипове и мои най-вече, от които все изчезват най-добрите ми, пускам постове и в двата си блога във форума на сайта. Признателна съм на Русия, много, но не мога да кажа ,че съм политическа личност, по-точно НЕЗАВИСИМА СЪМ. Но мразя Америка, Германия, ЕС и НАТО!  Усещам че ни водят към гибел дори и когато вече няма да съм жива. Герб "убиха" дъщеря ми и за мене са "Гроб". Тук това се чете от всички да знаеш. Можеш да влезнеш в албумите ми и под снимките да пишеш, те са много снимки и няма някой там да рови пък и не съм красавица.

Един хубав филм ти пускам тук .Аз такива обичам криминални, трейлъри, убийства...лековати не гледам.Умирам за Стивън Кинг , Агата Кристи по -малко я харесвам.

Щракни линка и след като се отвори пак в средата щракни...и пак щракай в средата , докато филмът тръгне

Смърт край змийската река - филм

 

https://www.filmi2k.com/angels-fall-nora-robarts-smart-kray-zmiyskata-reka-2007-bg-audio/

ЗДр. благодаря за отговора. Разбрах , че няма лични съобщения.

 

Току що се опитах да пусна мнение със снимки в блог. Може ли да ми кажеш дали е излязло  и дали е правилен подхода ми. Отнася се за тържество, което като идея е добро , но погледнато в кадър ми донесе много лошо впечатление от организаторите, обърни внимание на обстановката. Това е обидно, толкова ли можаха да направят. Ако е излязло ще разбереш от пръв поглед, ако не е ще ти го пратя по някакъв начин. Прекрасен ден ти пожелавам!

Ето поста - доста силен:
Мисли на глас
Недка Арабаджиева
Голямото брайлово четене в зала ... "Надежда"🍀

Луи Брайл е създателя на брайловата азбука, даваща възможност на хиляди незрящи хора по света да могат да четат и пишат. По случай 210 години от неговото рождение и в почит към неговото дело в няколко града в страната, по различно време, беше организирано брайлово четене в което бяха поканени да се включат незрящи хора от цялата страна. За София това четене се състоя днес, а домакин беше „Столична библиотека“, в него взе участие и  дъщеря  ми Гергана. Стана ми единствено болно за обстановката в която ни бяха поставили, така наречената полутъмна зала с името „Надежда“, която обаче май дразнеше повече нас - зрящите. За слепите това не е от особено значение, техните възприятия са други. Замислих се обаче за едни други хора и едни други обстановки - не винаги творчески…
Чувство на тъга и размисъл останаха у мен...

Това ми изпрати моята дъщеря Нели, след представянето , придружено с много снимки. Позволявам си да коментирам, за да могат повече хора да се докоснат до света на незрящите. За първи път го правя в този форум и моля за извинение, ако нещо не съм написала , тоест не съм се справила точно с опциите за публикуване. Благодаря.


Много съжалявам, текста не ми е излязал, понеже не зная как да го вмъкна отново, поставям го тук , като коментар.

Хубаво е , че са организирали и създали фактически един малък празник за незрящите хора. Подразних се от описанието на обстановката, защото тутакси си представих колко много се стараят за някои личности, обграждат ги с блясък , помпозност питиета и какво ли не. А за незрящите , както и да е . Може би организаторите едва ли са се замислили че светлината, осветеността имат имат значение както и не само за зрящия човек а така и за незрящия. Нека да се знае, че незрящите хора имат точен усет за граници, те са чисти души , които не могат да живеят с омраза и мисля че заслужават много повече от това , което им се предлага.Аз съм бабата на моята първородна внучка Гергана и ви уверявам, че смехът е слънцето на моето дете , пропъжда винаги зимата от лицето ми, това е важно за мен.
На всички , които ги докоснат моите думи, пожелавам усмихнат ден и много доброта да изпълва душите ни в реалността, която ни заобикаля.T
ова се случи вчера. Ако обърна внимание на обстановката, просто една дупка, затова се възмутих и сложих снимките, а те са много повече. Текста го копирах от страницата ми във фейсбук, първо там го пуснах.Няма да повтарям, виждам също че няма и интерес, а това е много важно за обществото, за всички нас, които не сме випове. Надявам се да ме разбереш и също . Аз съм много далече от поезия и изобщо от авторски писания. Не съмлитератур, като теб, но понякога не мога да отмина подобни неща които ме вълнуват и бих искала , който прочете да се замисли, защото малко или много  щом сме тук сме отедин отбор. Прекрасна вечер ти пожелавам, прегръдки.

sekirata - 
https://www.kaldata.com/forums/forum/65-поезия-и-лично-творчество/

Това е линк за форума тук раздел -поезия-лично творчество, където ти казах че не влизам заради модераторката  infiniti-

заяла се е с мене заради римите от много отдавна, дори се надписваше с мене римувано преди да ме изтрие в калдатата - тази категория . После не издържа на римите ми остри, тя ме нападаше-отбранявах се и просто тя се предаде и от безсилие ме изтри. Чудя са как дойдох пак тук, но само в блога и видео съм и ще бъда ако пак не ми направят НОМЕРА....

Снимките ти са излезли, макар и в доста голям формат, но трябва ако желаеш в друг сайт да ги намалиш и после качиш в поста си. Ако искаш. Част от текста ти е излезнал, а другата част я няма, защото зависи откъде я копираш. Ами събери си целия текст на поста в Word  да речем може и на друго място и от там го копирай и качи тук в поста си. Или просто като мене пиши направо тук в поста , но то моето писане са 5 - 6 реда стихове повечето случаи и няма нужда да ги копирам. Клипчето ще се покаже като копираш линка от ютуб , горе лентата и го каиш тук  и той сам се отваря.

Поста ти е доста внушителен и сърцераздирателен. Сещам се за големият певец Орхан Мурад - незрящ, който е страшно свестен човек, но изпусна дъщеря си ...Сузанита - чалга певица 16 годишна. Той наистина не вижда тя какви клипове прави и се излага за крехката си възраст и в реала.Това е подигравка на обществото с този талантлив, незрящ човек. Пасуват си обществото и институциите, които не искат да спрат Сузанита, която съвсем отива на зле. 

https://www.google.com/search?q=сузанита&tbm=vid&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiQusue7q_lAhXgQxUIHcp0AOEQ_AUIDygC&biw=1058&bih=591&dpr=1

image

Здравей, мила! Но  аз не съм литератор, аз съм завършила Музикална академия  с фолклор и музикална педагогика. Разбира се, че е важна темата ти, дори разчувства . Но народът ни няма съзнание, мила, нима не знаеш, не чете, не ходи на опера, театър, дори протестите  са платени от тази и онази партия, които всъщност са едни и същи пребоядисани само. И най - смешното е , че най- големите фашисти са децата  и внуците на бившите комунисти, но  ние пенсионерите сме били комунисти и да мрем. Търси се под вола теле в нашата мила Родина България - Цигания! Народът ни не мисли, не разсъждава освен отделни единици. Живее ден за ден, отчаян, примирен - това е . Като болно животно , което е в агония и чака смъртта си. Пиши си, поставяй теми, пък който чете, чете, който не си е за него. Има и друго , което не ми се вярва ,но е твърде възможно имайки предвид миналите ми присъствия по други сайтове, как там триеха и режеха моите приятели заради мене.Изолираха ме така и ужким спираха, но аз не се ловя.Колкото до брояча и прочета навсякъде в нета по сайтовете потребители имат  "помпа" . ПОМПЯТ СИ ПОСТОВЕТЕ И СЕ ПРАВЯТ НА ВЕЛИКИ И МНОГО ЧЕТЕНИ. ОСОБЕНО В БЛОГБЕГЕ ТА И ТУК.

ХУБАВА ВЕЧЕР!

А.Х.Т. sekirata cekupama

Споделих това със Вас.
Жалко за тези, които не са в час!








Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5308990
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28813
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930