Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2017 15:40 - колко хубаво би било, ако сме по-добри!!!
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 2367 Коментари: 9 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Защо толкова злоба бе хора, защо? Защо гледате да смачкате, а не да се усмихмете? Защо смятате, че като мачкате по – силните, ще успеете? Това сила ли ви дава?

Но сега смятам да ви кажа – обичайте се. Усмихвайте се. Покажете, че ние всъщност сме добри. Че зад маската на лошото се крие добро, зад сълзата се крие усмивка, зад шамара прегръдка. Стига сме завиждали и плюли, стига толкова злоба и ненавист. Ако се смяташ за мъдър, постъпи мъдро, ако искаш помощ, помогни първо ти, ако искаш прегръдка подари я от все сърце. Не се сърди и не обвинявай, не завиждай и не съди.  Подари добро и то ще ти се върне. Нека доброто не е само по  Коледа, направи живота по – добър.

Вилиана Божинова






Гласувай:
3



1. pitbul68 - …ето за това говорех (знаете за кое) ...
22.09.2017 16:10
…ето за това говорех (знаете за кое)
аплодирам и прегръщам!
...а клипът е!!!
цитирай
2. lubima - ммхммм. . . знам))). . . . но мен ме ...
22.09.2017 16:13
ммхммм...знам)))....но мен ме вдъхнови най-вече клипа!!!Това преди години го видях в Германия...начина на мислене е друг...направи добро и не очаквай да ти върнат жеста...просто..."предай нататък"...мисля, че когато и ние тук в България започнем да мисли така ще имаме много по-добър живот
цитирай
3. pitbul68 - В БГ всеки изисква от другия, да не ...
22.09.2017 16:23
В БГ всеки изисква от другия, да не слагаме всички под общ знаменател, защото има и доста читави хора; но масовката е такава - само иска, без да даде – а изначалното човешко е да дадеш, а не да получиш…после всичко си идва на мястото.
Усмихнат следобед, Елена! :)
цитирай
4. didige - Ами да колко още трябва да се говори, ...
22.09.2017 16:29
Ами да колко още трябва да се говори,а действията ни като на пазара и на арената.Поздравления миличка!
цитирай
5. lubima - didige, като цяло всички ние/хо...
22.09.2017 16:52
didige , като цяло всички ние/хората, не само българите/ обичаме да говорим, но трудничко действаме...но..ежедневието ни стана такова, научихме се да живеем във виртуален свят, където, когато нещо не ни харесва...или го поправям с фотошоп....или просто натискаме бутончето "delete" от клавиатурата....когато палчето нагоре ни радва повече, отколкото цветето цъфнало в градинката пред блока/често дори не виждаме цветенцето/...дано не съм много песимистично настроена...но мисля, че действията ще стават все по-малко, за разлика от "думите на вятъра"....
цитирай
6. apostapostoloff - А защо трябва да сме по- добри?
23.09.2017 07:56
Каква ни е файдата? Никаква...

А стига вече с тези тривиални, инфантлини брътвежи, моме! Ставаш и смешна, и жалка!
цитирай
7. lubima - Господин Апостапостолофф )))Вие ...
23.09.2017 13:31
Господин Апостапостолофф )))Вие винаги и във всичко ли търсите „фаидица„ ...има един жалък, че и смешен...но не съм аз...
цитирай
8. apostapostoloff - Всеки, абсолютно всеки търси своята
23.09.2017 21:33
полза и изгода. С изключение на примитивите и инфантилите като теб. Ти не знаеш ли, че майка ти не бута на баща ти без пари ма, моме?
цитирай
9. lubima - apostapostoloff, не си позволявай ...
23.09.2017 21:50
apostapostoloff, не си позволявай да ми говориш с този тон!!Мери си думите!Не си ми фактор и не ми пука за твоето мнение....не съди за чуждите родители по своите....разбра ли ме!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963635
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031