Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2011 20:17 - ИСКРЕНО
Автор: sekirata Категория: Други   
Прочетен: 1313 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.10.2021 00:00


АЗ СЪМ АЗ-ЗАБРАНЕНА ЛИ Е ИНДИВИДУАЛНОСТТА НА ЛИЧНОСТТА В БЪЛГАРИЯ?!

Г-н ИКОНОМОВ  и  Вие  tisss  защо точно аз Ви преча и точно на Вас? Защо търчите по мене под предог да спасявате поезията ,литературата ни, преправяте постовете ми, думите ми,за да излиза че аз правя грешки, редактирате постовете ми...Това не е ли посегателство, не е ли престъпление към човешката индивидуалност дори в интернета?Що за наглост и простотия, драги?! Няма ли кой да Ви каже да си гледате вашата работа и постовете си, творбите си, ако са такива, ако са ваши?! Защо не виждате другите неща в Родината ни засягащи поезията и литературата ни.До скоро Аз съм българче беше премахнато от учебниците, стихосбирки и книги, лансиране на творби крадени, преписвани дори от чужди автори преведени и присвоени, най вече не от българи, а от помаци, турци и цигани .....Писатели и поети били при това български?! Ха!!! Или вие сте от тях?Свобода било но за някои

imageimage

Повтарям за глухите в интернета и в поетичните кръгове,явно глухи!

https://www.facebook.com/Novini.bg/videos/4736431366372613/

Бойко Рашков: Върху български граждани вече се оказва безпрецедентен натиск за изборите


Да, аз вече видях с очите си, ходят по апартаментите....

хора на Герб,които са в листите му, а мене тук троловете ме обиждат, но админката не виждала?

Ей, дърто говедо! (ново)

Да ти еба майката в осрания гъз, за да не изкенза тая курва друго лайно като теб!

Изпратено: 07:10 От: apostapostoloff

Изтрий | Отговор


МАЙКА МИ Е В ГРОБИЩА ВЪРВИ ПРИ НЕЯ БАРАБАР С ТРОЛОВЕТЕ СИ И ВЕЛИКИЯТ ГЕРБ И МУТРА.


Вие ли сте личността ,която определя кой какво прави за културата ни и защо не си избийте от главата това, че аз мога да спася културата ни от некадърните, злобни, завистливи и властолюбиви творци, ако изобщо са творци? Аз се развличам, живея в моя свят и в интернета дори, нима Ви преча с това?Ами живейте и Вие,но не можете. Постояно се ровите в живота на другите и бъркате в чуждите канчета. Като анонимни го правите, анонимни за хората тук, иначе Вие тайфата си се знаете, аз също Ви знам кои сте.Не ми пука от Вас, интернета е голям доказала съм го..Не чета съвременна,бяла поезия и творби, които са копирани, крадени най често, които са на светлинни години от моите,дори от моите.Колкото до печатните грешки и децата знаят как става в сайтовете в нета ни. Всеки, почти всеки може да влиза в чужди профили и да прави какви ли не бели.

А колкото до моята свобода, имам я. Ще я имам независимо къде и докога. Не се опитвайте повече да ме занимавате и разсейвате с лошо скроените си интрижки и скандали. Времето ми е скъпо. Икономов, tisss -анонимни и такива като вас не ви чета и няма никога да ви чета ! Просто сте скучни, едни скучни заядливци, завистници. Това ви остава да се заяждате и то в постовете на хора, като мен, които се четат, които са харесвани, че дано ви видят, дано ви обърнат внимание.
Колко сте жалки!
И един красноречив пример, един ...живот
 

image


"Петя моли всички в залата, които не искат да чуят стихотворението, да вдигнат ръка. Пълно мълчание. Тогава, казва Петя, моля всички, които искат да чуят стихотворението ми, да вдигнат ръка. Пак мълчание и апатия. И Петя съкрушена си сяда."

Една жестока ножица със крясък
отхапа моите коси,
разпръсна ги по пода като пясък,
гърба ми вече нищо не краси.
Червената ми рокля в гардероба
посърнала, измачкана лежи,
проскръцва закачалката със злоба,
че черната престилка й тежи.
Смирено лунапаркът си отива,
понесъл светлини и весел смях.
И Морската градина става сива,
по-сива и от вятърния прах.

"Още докато Петя рецитира, победителката в конкурса Мая (актрисата Тоня Шахова) тихомълком се изнизва от сцената. "Това момиче тук прочете истински стихове - дръпва емоционално слово писателят Илиев. - То пише искрено! Пише открито за това, което му идва отвътре! Поезията не е средство за участие в мероприятия..."

"Петя Стойкова Дубарова е българска поетеса. През краткия си живот Петя Дубарова създава оригинални поетични творби, импресии, приказки и разкази, които се открояват в литературния живот на 70-те години на миналия век със самородната си изразна лекота, с дързостта и свежестта на художественото виждане. Поетесата естетизира природните стихии и човешки ценности – морето, лятото, дъжда, младостта, любовта, поезията, възвръщайки архетипния им смисъл и първичната им красота. Стиховете ѝ разкриват духовния облик на едно поколение, нежелаещо да се примири с унификацията, лицемерието и лъжата. Несъгласието си с пошлостта и порока Дубарова изразява не само с лириката си, но и чрез отказа да бъде съучастничка в заблудите и фалша на едно деградиращо общество."

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

  "Моля ви, уважаеми съфорумци,
спрете да коментирате Секирата и стиховете й с изказвания от рода на тези каква е тя и какво е качеството на поезията й. Тя е такава, каквато е и стиховете и са това, което тя може.
Нека просто да го приемем.
Коментари и анализи ще доведат до неприятни емоции, на които вече сме били свидетели.
Всички сме интелигентни хора, вярвам, че ще разберете."

Ето зов на модератор, но кой чува?! Злобата и завистта, омразата разяжда няколкото, които не могат нищо да направят ,за да бъдат забелязани и четени и им остават интригите, ровене, триене, преправяне и .т .н . на творбите на такива като мене, които не им изнасят! 

http://vbox7.com/play:d9c4b2da 

НА ТЕБЕ,СТАРЧЕ, С ХУМОР ПОСТ,
ДАНО ДА СПРЕШ ДА СИ МИ ГОСТ!

image

Та тази снимка не съм я правила аз, да Ви е ясно,но моите постове с извадени от мен обиди писани от него за мен се трият, защо, админ?!

Стар увиснал с дрезгав ум,
злобен,завистлив,умиращ
със мечтите си ,золум
на мен прави провокиращ!
Вижда края си, беснее,
в интернета той лудее,
щото друго място няма
деменцията му голяма!
Астрология фалшива
с нея дарба имитира,
а е въздух под налягане,
не става, а мисли за лягане!
За секира той не става
и друго нещо не му става,
но напиня се и мрази,
красиво, талантливо гази
със нозе си кривокраки
куцукайки и очилати
образи са му в главата-
недостижимата-жената.
Злоба, завист го мори
и мераци два три,
а е целият потънал
в и.......затънал!
Дружки са му Mari,Sani
Зорница,Георги,Меги,Ани,
nqkakva jena...дублета,
kalin dinev....мекерета!
Няма ли да дойде края
на тези старци, аз го зная-
в реала те не се кoтират,
а в нета просто се насират!

стих на sekirata
image image

Ето  що за птичка е  и защо се вихри в нета ни,
защо го търпят-

  image Известният астролог Апостол Апостолов смята, че референдумът за АЕЦ „Белене“ е безмислено начинание

  След промените през 1989 г. се захваща професионално с астрология. Твърди, че е изготвял хороскопи дори за Саддам Хюсеин и Фидел Кастро.

- Г-н Апостолов, вашият баща е изследвал феномена Ванга по нареждане на ЦК. Какво ви разказваше той за петричката врачка?
- Ванга бе изследвана от лекарска колегия под ръководството на проф. Иван Попиванов, който по онова време беше член на ЦК. В този колектив беше включен и баща ми, който беше виден специалист по оториноларингология. Той се познаваше много добре с проф. Попиванов, те бяха състуденти. Изводите, до които стигнаха тези водещи учени на България, бяха недвусмислени и ясни: Ванга е само една неграмотна, но пък хитра и ловка
шарлатанка.

image

Секира и море,
плаж, синьо небе,
на яве аз видях
секира как сече
вълните морски сини,
богове, богини
от морския пейзаж
на брега наш.
Но моля те,
o, спри се,
стоманата топи се
след тази луда сеч.
Секиро, опомни се,
вода е туй не меч.
Секиро, превърни се
в красива русалка,
дивна моя малка.
С моряците пътувай,
с вятъра флиртувай,
с делфините лудувай,
с вълните се целувай.
Спри се, не сечи,
вода е туй, кажи
как да ти призная,
че за мен си рая?
http://www.youtube.com/watch?v=Mnz9tfh_oWE

ТЯ

Тя е палава и закачлива,
много секси и красива,
със мъжете си играе,
иска да ги опознае.
За кого е увлечение,
за кого е развлечение
или любовно приключение,
тя не иска и да знае,
безразлична е, нехае.
С артистични изпълнения,
силиконови попълнения,
доказа и на мен сега,
че е жена и то каква!

Погледни.
Прегърни.
Целуни
и прости
ми греха.
В мен върни
любовта.
Събуди
и страстта,
мой герой,
рицар мой!

ОТ СЪРЦЕ

Лале ли си или кокиче,
за мен си моето момиче.
Ти радост и любов даряваш
във мен със песента оставаш.
Добра и толкова красива,
аз искам да си най щастлива
и да намериш воля, сила
да си останеш чиста, мила.
Не мога аз да предвещая,
не съм гадател, не гадая,
но искам аз със тез слова,
радост, любов да ти даря!
НЕ, НО

На ръба съм
и не виждам!
Не обиждам!
Не завиждам!
Не тъгувам!
Не сънувам!
Не слугувам!
Не пирувам!
Не мъдрувам!
Не умувам,
но целувам
и обичам
само тебе,
твойто тяло
в страсти лудо
полудяло!

КУКЛА

Кукла на конци си, мила
и от никой не си скрила
прелестите си сега,
показваш ги навсякъде
и в шефската кола!
Каква си красота!
Беда! О, суета!
Нещо май не ти достига,
така рейтинг се не вдига!
И докога така -
от таз в оназ кола?
С шефа днес си на море,
а утре с друг си на кафе,
продаваш се добре!
Колко служби ти смени,
що семейства развали?
Не те бърка.
Все така я караш,
с всеки лягаш
и слугуваш на една -
царицата пара!   КОНФЛИКТ
Мога да ти бъда майка,
а ти простееш и дивееш!
Mанипулирана си, моме
и чужди мисли лееш,пееш!
Преча ти, добре!
Не падам аз на колене
и с теб не ще да споря,
изхождай се на воля.
На мен не се точи,
рано или късно,
ще те заболи!
Сега се спри!
Не си ми даже интересна,
душата ти е лесна,
идеята ти ми е ясна,
нима се мислиш за опасна?
Майсторът ще си намериш
и друга песен ще запееш,
вина и страх са сладкия ти грях.
Усетих те! Прозрях!
За разлика от теб,
от Бога имам страх!

ЗНАМ

Знам, не си ме забравил,
но ме беше оставил
на глутница вълци и псета,
лисици, и диви прасета.
Истината позната,
че си с друга в кревата
днес последна разбрах.
Жена глупава бях.


Тъпо ми е и за Бога,
да живея тук не мога,
днес реших да заминавам,
ето, куфарите стягам.
Ще си взема двама, трима,
двама, трима за дружина,
единият ще е водач,
а пък другият носач.
Документи и пари
и козметика дори,
аз ще нося в мойта чанта,
дано има и аванта
от другарите ми стари-
пури, алкохол, цигари.
Като стигнем Капепето,
ще разтворя деколтето
и валута там ще скрия,
митничари ще опия.
Нося си бутилки две,
със салата и мезе,
знам, ще искат и пари
и целувка, може би.
Важното е да замина,
границата да премина,
без пари не се живей,
тук със чичо ви Матей.

ТАКЪВ СИ

Такъв ще си останеш-

лош със мен, не мил!

Кога добър ще станеш?

Пак алкохол си пил!

Такъв не те приемам,

не мразя те, но искам

от тоз живот да вземам

каквото си поискам!   ЗАБЛУДЕНА
Искаш да показваш своите гърди,
искаш и желаеш да те заболи.
Някой ден красив ще го разбереш,
че била си кукла, дано го прозреш!
Мила моя, драга, твоето сърце,
ще ли може всичко туй да понесе?
Чуй ме опомни се, в реалното върни се,
стига с тез пари, отвори очи!
Хората добри твои ще са те,
с обич ги стопли, себе си спаси!

НЕДЕЙ

И днес е ден,
като всички други.
Недей се чуди
на мойто безразличие.
Пази благоприличие.
Такива, като мене
опасни са за всички,
наричат ги опасни птички,
а другите наистина опасни
с пари и властни
ги имат за светици
и......за хубавици.
Наистина недей се чуди,
времето недей си губи
да размишляваш,
да анализираш,
да ме провокираш...

СВЕТОФАР

Уличният светофар
хитро ми намига.
Иска нещо да ми каже -
Моме, стига!
Жълт съм, погледни.
Приготви се
и тогава премини.
В живота е така,
търпелива ти бъди
и царица ще си ти.
А сега червен съм.
Накъде?
Стоп ти казва моето сърце.
Не искаш и да знаеш,
без да гледаш преминаваш,
а пък после оле, ле
кой ти здравето краде.
Виж, зеленото е друго,
туй е цяло чудо
щом целиш го от раз,
давай с пълна газ.
Във кола или пеша
имаш пълна свобода,
но в живота тя
може да ти донесе беда.
Уличният светофар
хитро ми намига,
мисли си, че съм разбрала
и това му стига,
но аз си пея мойта песен
и пътят ми хич не е лесен.
Тук там разни светлинки
не могат да ме спрат. Уви!
Заплащам скъпо за това
доста често, за беда!
КУКЛА НА КОНЦИ

Кукла на конци си мила,
защо си мислиш, че си скрила
деколтето, късата пола
зад бюрото
и във шефската кола?!
Каква си красота!
Но за беда,
нещо май не ти достига,
така рейтинг не се вдига.
И докога така
от таз, в оназ кола?
Със шефа днес си на море,
а утре с други на кафе.
И мазниш се добре!
Колко служби ти смени,
що семейства развали!
Не те бърка!
Все така я караш,
ден за ден живееш,
не отмаряш.
И слугуваш само на една,
това е тя царицата пара.

МЪЖ ЗА ВСИЧКИ

Лъжливи думи не изричай
и след мен не тичай.
Знам какво желаеш,
искаш да ме опознаеш.
Знам и друго за беда,
знам за другата жена,
която в къщи си стои
ден и нощ лежи, не спи.
Тъгува и мечтае,
планове чертае,
за дни, години, занапред
семейство да направи с теб,
а ти не спираш с тез жени.
Поспри се!
При нея се върни
или друга намери.
Изборът е твой,
имал си жени безброй.
Не си за мен!
Мислиш се за супермен.
Душа , сърце ти нямаш
обич не признаваш.
Броиш по ред жените,
но мене прескочи.
Не ми звъни!
Не ме търси!

ИСТИНСКА ЛЮБОВ ПРИЗНАВАМ

Целувки най дипломатични
от мене приеми
и спри да хвалиш
чуждите жени.
Любовта не е сама,
приятелка и е страстта,
а братовчедка гордостта.
Не съм глупава жена
и добре, че го разбра.
Знам, че ти харесвам.
Знам, че искаш по така...
да си близък с хубава жена.
Милостиня не раздавам,
истинска любов признавам.



Re: Re: Re: Re: . И ПРЕДИ ДА МИ ИЗТРИЯТ БЛОГА, ЩЕ ТИ ГО НАПИША ПАК: ПАЗИ СЕ ОТ МЕН, ЗАЩОТО ИМАМ ОЧИ И УШИ НАВСЯКЪДЕ.

Изпратено: 23:25 От: silviia

Изтрий | Отговор Re: Re: Re: Re: . КОЙТО Е ГУЗЕН И НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЗАЩИТИ САМ, СЕ ОПЛАКВА НА МОДЕРАТОРА. ТИ С КАКВО ПРАВО ОБИЖДАШ?

Изпратено: 23:12 От: silviia

Изтрий | Отговор Re: Re: Re: Re: . НЕ ТЕ МРАЗЯ. МОЖЕ ДОРИ ДА СИ МЪЖ, ДРАГА. ПЕДАЛ НАПРИМЕР. НЯМАМ ЧУВАСТВА КЪМ ТЕБ, ОСВЕН О Т В Р А Щ Е Н И Е.

Изпратено: 23:09 От: silviia

Изтрий | Отговор Re: Re: Re: Re: . ха ха ха

Изпратено: 23:01 От: silviia

Изтрий | Отговор Re: Re: . ЩЕ ТЕ НАМЕРЯ И ЩЕ ТЕ ПРЕЧУКАМ, ЖИВОТНО НЕДОКЛАТЕНО. ДА НЕ МИСЛИШ, ЧЕ САМО ТИ ШЕ ПЛЮЕШ ПО ХОРАТА, ГАДИНО МРЪСНА?

Изпратено: 16:02 От: silviia

Изтрий | Отговор . ЕБИ СИ МАЙКАТА, БОКЛУК ДОЛЕН, НЕНОРМАЛЕН.

Изпратено: 16:01 От: silviia

Изтрий | Отговор Re: . АЗ АКО СПОРЕД НЕГРАМОТНАТА В МЕДИЦИНАТА СЪМ ЗА ХАПЧЕТА, ТО ТЯ Е ЗА ОТВАРЯНЕ НА ЧЕРЕПА.ГЛАВНИЯТ ВИ МОЗЪК НЕ Е В РЕД.
МАРШ ОТ БЛОГА МИ.

трол сте
 

Изпратено: 14:57 От: sekirata

Изтрий помните..нищо не помните, не сте ме виждали дори аз съв в блога от 2004
анадъму?!

Изпратено: 14:26 От: sekirata

Изтрий Re: . със самочувствие без покритие СТЕ

прав Ви път.......

Изпратено: 14:25 От: sekirata

Изтрий Re: . А Вие какво правите в моя профил?!

Кой е тъп и невъзпитан личи си...:)))

Изпратено: 14:23 От: sekirata

Изтрий . Не знам какво е чужд профил, но стойте по-далеч от моя. Не понасям тъпи злобари.

Изпратено: 30.09 23:08 От: silviia

Изтрий | Отговор . Гледам, че сте сложили минус на последното ми стихотворение. :) Ами, да Ви се връща, драга. :)

Изпратено: 30.09 23:06 От: silviia

Изтрий | Отговор . В блог.бг съм от 2006 год. Последният ми акаунт е от 2013 год. Но от 2014 год. не публикувам нищо, по разни причини. Вас Ви помня отдавна. Днес влязох случайно в блога Ви. Котето ме заинтригува. :) Но май забравих да гласувам за Вас. Това е. :)

Изпратено: 30.09 23:03 От: silviia

Изтрий | Отговор 


Ванга

- Има ли послания от Ванга, които все още да не са видели бял свят?
- Ванга беше неграмотна и не остави нищо. Какви послания, та тя не можеше да се подпише! Има и още нещо. Ванга никога нищо не е и предсказала. Звучи парадоксално, но е факт. Покажете ми поне едно документирано по някакъв начин предсказание. Няма такова! Работата е там, че тя беше усилено рекламирана от целия пропаганден апарат на БКП. Споменатият по-горе научен доклад беше потулен и на нея и се даде разрешение от най-високо място да извършва мошеническата си дейност.

- Доста сте краен…
- Ванга пълнеше касите на БКП. Как ли?! Много просто. По онова време не можеше току-така да отидеш при нея. Първо трябваше да заплатиш такса от 20 лв. в Окръжния комитет на БКП в Благоевград. Чужденците плащаха 20 долара. Чак тогава комунистическите функционери ти издаваха нещо като открит лист. След това трябваше да се заплатят още 20 лева и на самата
Ванга. Тя натрупа огромно състояние от хилядите балами, които я посещаваха. Точно толкова пари прибраха и червените мошеници.

image

Има и още нещо около митологизацията й. Ние нямаме истинска интелигенция. Нашата интелигенция се състоеше, състои се и сега, от полуинтелигенти с московско-ориенталски манталитет. Типичен пример за това е Людмила Живкова и нейното обкръжение. очно тези хорица около Людмила и самата тя са истински полуинтелигенти.

За Ванга не беше трудно да изпързаля тези баламурници и те започнаха също така да я рекламират по света и у нас. Създаде се истински мит, който всъщност е гигантски сапунен мехур.

- Как се справяхте като преводач на Тодор Живков? Той вярваше ли в хорскопите и защо по времето на соца не се говореше за посланията на звездите?
- Истината е, че аз само замествах от време на време щатните преводачи на Министерския съвет. Когато бяха болни, и зад граница. Не мога да се оплача от нищо. Само добро съм видял и от Станко Тодоров, и от Тодор Живков. Отнасяха се добре с мен. Забелязах по-късно, че всички диктатори, с които се срещнах -и Кадафи, и Саддам, бяха много грижовни към преводачите си. Спомних си латинската поговорка, която бях чул в университета: „Traditore, tradutore“. Тоест, „Преводач-предател“. Това май обяснява тяхното добро отношение към
преводачите.

Станко Тодоров нямаше като че ли чувство за хумор, но Живков имаше. И това в началото много ме изненада. Не очаквах от него да е шегаджия. Той разказваше дори на чуждестранните си гости вицове, а преводът на някои от тях ме караше да се изчервявам.

По онова време да се говори за астрология беше направо опасно. Имаше дори един астролог, когото изселиха за 4 години в Силистренско и никой не го видя повече…

- Каква ще бъде 2013 г. за България?
- През тази година две доста страшни констелации ще определят интелектуалния, моралния и икономическия живот на света. Първата констелация е тази: планетата Плутон се намира в знака на Козирога. За Плутон не знаем много, но знаем, че е планета разрушител. А пък самият зодиакален знак Козирог се управлява от планетата на злото – Сатурн. Когато тези две планети се съберат по някакъв начин, те винаги предизвикват насилствени обрати, бурни промени, опасни сблъсъци, прелом. Това влияние ще представлява заплаха за всичко и всички през тази и през следващата година. Може да се очаква всичко – от нови
природни катаклизми до големи социално-политически промени, които в никакъв случай няма да протекат плавно.

image

Апостол Апостолов

Влиянието на Плутон и Сатурн се чувства всъщност отдавна – всички видяхме какво става в арабския свят. През тази година нещата видимо ще започнат да се променят – САЩ ще губят своята водеща сила и ще бъдат измествани от Китай, Индия и Русия.

- Правили сте хороскопи на почти всички известни политици. Ще ми се да ви попитам за някои от тях. Примерно за Сергей Станишев, който дори проклехте наскоро с „ръцете да му изсъхнат“ в страницата си във Фейсбук. Защо го направихте? Какво вещаят звездите за него и партията му, която преди време нарекохте „спортнотуристически съюз, с измиращи членове“?
- Това проклятие е отправено към всички български политици, които лекомислено пилеят народната пара за безсмислени начинания. А първият български
референдум е едно точно такова безсмислено начинание. По всичко личи, че референдумът ще бъде невалиден и това безумие на левичарите ще излезе доста скъпо на всинца ни. Станишев, и това му го казах преди години публично във „Всяка неделя“, и то много преди да вземе властта, е предназначен за големи, значими неща. Той е орисан да постигне успехи. Всички видяха, че моите предсказания се сбъднаха – Станишев изкачи невероятни за българската политика висини. Не бива човек като него да се занимава с такива идиотщини, с такива обречени каузи, защото по този начин той се дисквалифицира сам. Неговата песен още не е изпята и той не бива да настройва данъкоплатците срещу себе си с разхищения на народна пара.

За Станишев и партията му бъдещето не е розово. Левичарите все така ще ни сервират тяхната постна чорбица. Те и в бъдеще ще ни досаждат с характерната й за тях душна и сива посредственост, ще ни заливат със скука, безидейност, безпътица и скандалджийски истерии…

- Симеон Сакскобургготски беше ваш клиент. Какво разкрива неговият хороскоп?
- Хороскопът на Симеон фон Мюнхаузен разкрива, че той е един роден престъпник.

Имахме шанса да се убедим в това… Скоро не ме е търсил, пък и да ме беше търсил, аз нямаше да го приема, защото от хайдук хаир никой не е видял.

- Какво казват небесните тела за политическите амбиции на Кунева?
- Не познавам Кунева, тя не ме е търсила, но това не ми пречи да се смея отстрани на нейните несръчни опити да подведе част от по-наивните българи. Виждам, че тя няма и да помирише парламента.

- Написахте книгата „Тайната на магията“, вие самият вярвате ли в нея?
- Винаги съм твърдял, че магии има само в главите на хората, които не искат или не умеят да мислят. Вече четвърт век се занимавам с езотерика, мистика, окултизъм, парапсихология, но досега не съм се сблъсквал с никакви магии. Забелязал съм, че в магии вярват само примитивните, необразованите хора. Образованите и културни западноевропейци само се смеят на тези тъпи суеверия.

- Бихте ли споделили някоя – примерно за щастие, любов или пари с нашите читатели?
- Да зарежем
магиите и всичките врели-некипели. Ето ви нещо реално: „Пари се печелят само с мислене“. Това е първото „магическо заклинание“ и то е за пари. Второ: „Уважавай, за да те уважават“. Това пък е формулата на любовта.

БАБА ВАНГА Е НЕНАДМИНАТА,"УМНИКО", А БАЩА  НИ ПРОСТО И ЗАВИЖДАШЕ,КАКТО И ТИ!
Убедена съм 1000%! Както и в това,
че той уж астрологът е ЕДНА ВЕЩИЦА в мъжки род!

И клипчето ми за една  вещица в женски род.....
http://www.youtube.com/watch?v=AifxACsftk8












Тагове:   poezia,   zloba,   sekirata,   anita,   stihotvorenie,   avtorovo,   zavist,   zavistlivi,   poetesi,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239920
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031