Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2013 20:13 - Блогът ми е манипулиран, едва пиша и сега !Опции,всичко е ....
Автор: sekirata Категория: Други   
Прочетен: 2244 Коментари: 7 Гласове:
10

Последна промяна: 06.02.2018 22:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
" 1. ivoki - ????? Какво трябва да значи това???
09.01 19:17
????? Какво трябва да значи това???

!!!!!!!!!!

Защо ли?!
Ето още два поста от друг профил вече  и от кой ден ,
по кое време-

08.01 23:58 -
Да се излъчи около полунощ!
от: motherboard 
Тогава пристига Принцесата.
Когато часовникът удари 12, в какво ли ще се превърне?

Прочетен: 36077 Коментари: 28 Гласове: 10
10.01 01:00 - Слънце!
от: motherboard 
Прочетен: 26807 Коментари: 12  

Най важното е ,че тук в този сайт я наричаха принцесата ,както и в този коментар по горе и то същата вечер,когато е пътувала...НИМА ТУК ИМА ПСИХОПАТИ?!  Ужас!!! Не трябваше да и правя ПАК блог тук, не трябваше!

А и по същото време стана петорното убийствов
квартал Гоце Делчев София. И т н....!!! 

https://www.youtube.com/watch?v=XITo3lZz0mw
https://www.youtube.com/watch?v=O7pwzmybj5k
sekirata Niama da se molia
https://www.youtube.com/watch?v=CVOFV5cTd7c


https://www.youtube.com/watch?v=0SHguQz7dhU
sekirata Durjavata na slepcite

На Същата вечер  дъщеря ми изчезна. Прибрах се вечерта и я нямаше без никакви бележки оставени.....












Тагове:   sekirata anita jalvane,


Гласувай:
10



1. sekirata - Админ,този човек "apostapostoloff" е БОЛЕН!
13.01.2013 20:28
04.01 04:44 - И аз съм пует:

от: apostapostoloff За постинг: ЗНАК
Настъпва дълго чакан здрач,
а ти ме дебнеш в рунтав, гол разкрач.
И става като в пуезията,
защото ахкаш похотливо в такст с курплезията.
цитирай
2. sekirata - Aдмин,втори път питам,защо тогава аз бях изтрита, а ТОЗИ.....?!?!
13.01.2013 22:27
3. apostapostoloff - Уважаеми г-н Запъртък,
18:15
думата дебати няма единствено число. Напуска ни още един неграмотен льольо. Сбогом.
цитирай
3. sekirata - И защо първият ми коментар тук излезна веднага
14.01.2013 00:21
а този и предният ще чакам....а понякога и не го дочаквам!
Срамно! apostapostoloff не е човек,
просто е едно болно същество,
на което трябва да му се помогне!
И защо помакинята "поетеса"Джулия Бел
пробутана от руските сайтове и фондация Рома
се вихри и се самонавива,че еголямата работа,
та от мое време в този сайт те с gabar4eto не могат да пишат на кирилица.
Но стиховете и са абсолютно плагиатство, сто процента и не само нейните!
Срамна работа,българи, генът на българите се ИЗРАЖДА с адска, бърза скорост!
цитирай
4. ivoki - Дълбоко и искрено ти съчувствам. ...
14.01.2013 00:44
Дълбоко и искрено ти съчувствам . Преживял съм подобно нещо . Моля се Бог да ти помогне.
"apostapostoloff не е човек " 1000 % съм съгласен !!! Старческа деменция.
Не знам дали разбираш, но всяка позитивна мисъл има сила. От мен я имаш !
цитирай
5. apostapostoloff - Секирче, гледай и ти да се разболееш като мен и тогава
14.01.2013 15:56
ще се прочуеш и ще забогатееш като мен. Издателствата ще те заобичат и ще ти издадат 15 книги. Толкова издадох аз. Миналата година пък ме издадоха и на запад.

Дядо Вазов го е рекъл: "Прочут е този, който е прочут от Ниш на запад." Аз съм един много прочут и много преуспял българин. Не мисли за мен ти, мисли за себе си, защото си зле, много зле.

И още нещо... Написантото по- горе идва да рече, че ти нямаш думата. Думата има единствено и само Н. В. Пазарът! Както сама разбираш, пазарът мен ме приема охотно, дори и западният пазар. Това е така, защото съм голяма работа.

А теб не те приема, защото си една анонимна некадърница от циганската махала на Европа. Ти си никой и нищо. Ти си г- жа Нема Никой! Налягай си парцалите и си бачкай трайко!
цитирай
6. sekirata - ще се прочуеш и ще забогатееш като ...
19.01.2013 03:47
apostapostoloff написа:
ще се прочуеш и ще забогатееш като мен. Издателствата ще те заобичат и ще ти издадат 15 книги. Толкова издадох аз. Миналата година пък ме издадоха и на запад.

Дядо Вазов го е рекъл: "Прочут е този, който е прочут от Ниш на запад." Аз съм един много прочут и много преуспял българин. Не мисли за мен ти, мисли за себе си, защото си зле, много зле.

И още нещо... Написантото по- горе идва да рече, че ти нямаш думата. Думата има единствено и само Н. В. Пазарът! Както сама разбираш, пазарът мен ме приема охотно, дори и западният пазар. Това е така, защото съм голяма работа.

А теб не те приема, защото си една анонимна некадърница от циганската махала на Европа. Ти си никой и нищо. Ти си г- жа Нема Никой! Налягай си парцалите и си бачкай трайко!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Писна ми! Как може такава злоба, такова извращение и Не само сред поетите и поетесите, интелигенцията ни! И не само...Аз преча, а и децата ми и то не само в интернета! Боже,каква злоба,как може...?! Не съм убиец, престъпник...Какво е това израждане,о,Боже....!!!
Горката ми дъщеря, излезна че е виновна ,че е моя дъщеря и е красива....Бе красива.

Дано има Бог, дано....!
цитирай
7. ivoki - Поредното малоумие на apostapostoloff.
19.01.2013 12:04
Само един въпрос. България е залята с чалга и има пазар за нея. Но това не я прави стойностна. Пазара е залят и с чалга-книги и с кичове, които се харесват от доста хора. Това не ги правят литература и изкуство. /Не визирам издадените 15 книги и изданието в Белгия на въпросния господин, не съм ги чел и няма да ги прочета/ Само казвам, че не пазара е определящ, а съизмерване с истинските духовни ценности . Литературата и културата не са кебапчета и кюфтета на селския панаир където много се харесват, та е в една друга стойностна скала, непостижима за много хора. Максимата "Щом не можем да сме като тях ще ги направим като нас" е валидна с пълна сила в случая. Има толкова книги -еднодневки-гъзобръски /извинение за израза/ с които е залят пазара, но никоя от тях не става класика , достойна да се чете през вековете. Поздрави на всички графомани , но малко са стойностните четива , които са от значение........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239958
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031