Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2018 14:24 - ДЪРЖАВАТА НА ПРОВЕРЧИЦА
Автор: sekirata Категория: Други   
Прочетен: 1899 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 И как ще направят проверка на документи,които те са си ги изфабрикували поне бройката?


И как ще докажа и аз че маса часове и дни паролата ми се краде ТУК или какво ,но пиша ли за пенсионери и сега за болни деца,хора пак ще последва познайте какво.

Не, драги! Просто няма да го доказвам,ще отида в банята и ще се къпя,къпя,изкъпя много пъти,измия,измивам дано измия мръсотията с която ме поливат отвън разни държавни организации,социални,инстанции-НАП-ове,полиция....този път поне съдът ме е оставил на мира! И НЕ  Е САМО ЗА МЕН ТАКА!

Ще бъда много кратка ,но точна и ясна.

И така следи се знаете от кои всичко за даден човек и се търсят начини да му се бръкне в джоба недай боже да има пък бизнес или банкови сметки.Не му се дава да го -се развива!
Но има друго,когато човекът е болен с недъг и.т .н тоест с ТЕЛК,тогава се стига и по далече,рови се в миналото какви глоби е плащал да речем за загубени ,унищожени документи и тем подобни и това се повтаря до безкрайност до ДАТАТА НА ИЗДАВАНЕ НА ТЕЛК на лицето!Нищо че е минало маса време-обяснението било,че процедурите били тромави!Затова време болното лице няма да помни и какво е яло ако изобщо се е хранило нормално.

Е ,много умно и нагло от БОЛНИ ХОРА ,ХОРА С ТЕЛК,ВЗИМАТ ПАРИ -ГЛОБИ НАСИЛСТВЕНО СЪС ЗАПЛАХИ,ЧЕ ЩЕ ИМ СПРАТ ПЕНСИИТЕ ИЗОБЩО И РЕД ПОДОБНИ .А КОЙ ЩЕ ИМ ПРОВЕРИ ДОКУМЕНТИТЕ НАГЛАСЕНИ?

ДЪРЖАВАТА НА ПРОВЕРЧИЦА!!!!!

Е това са пари -греховни и да си носят греха обирджийте,които ще си уредят и коледни надбавки по разните там държавни учреждения включително и полиция!Ето затова казвах и казвам,че не сме народ помежду си  , И се ...ИЗЯЖДАМЕ!

Няма как да не спра дотук ,а може и още да кажа,макар че не съм от стачкуващите поради годините ми и заетостта като болногледачка!Знам че и писаното не е важно,коя съм аз?! Защото преди време пък писах когато едно лице нон стоп се регистрираше ,че живее у дома,че е вторият ми син демек и не можах да се спася,той се отписваше и  пак записваше нон стоп.Чак след година въведоха домова книга,която и сега я няма.

Та така да им  са халал паричките иззети от болни хора,на които взимат не само тези 40 лева ами и цялата им пенсия да си платят глобите-нагласени с документи с дати от МАСА МИНАЛО ВРЕМЕ!
 
Цели телевизии се купуват,та кво останало журналя и вестници,сайтове....Нищо не ме учудва, просто пак ми се догади,но този път съм обядвала ,каквото Бог дал. В миналият си пост  на подобна тема не бях закусила......

sekirata А.Х.Т.



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239547
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031