Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2021 23:48 - НЕ МИ ПУКА
Автор: sekirata Категория: Други   
Прочетен: 141 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.06.2021 22:18




Анита не може да може толкова....след като ние другите не можем нямаме ..хич!

..Другите...няколко сте, знам кои сте.

Рекетирате.Типично герберски номер.


Таквиз лекуват се с безразличие!

ТАКЪВ ЛЕКУВА СЕ СЪС БЕЗРАЗЛИЧИЕ! Заблудени!Кой ви каза........ 

 ............че трябва да съм голяма величина в поезията, за да помествам в интернета

мои стихове и разкази?! Я се огледайте ..куцо и сакато пише и качва, та и книжки вади!

Ха ха!  .......но щом дразня няколкото , то те са определено по-зле от мен-творчески.И

дракането им е  плод на завист.

 

Що ми се врете, отворете други сайтове и четете...там бъка от некадърници и злобари

като Вас. 

 

Не съм в художествен сайт. Но Дразня само неможещите, е, съжалявам ги.

 https://www.youtube.com/watch?v=A42g6kgYxTg

https://www.youtube.com/watch?v=9pvqFrZANgw

https://www.youtube.com/watch?v=wBPNy8pr3Fk

https://www.youtube.com/watch?v=WmU5WapZByk

 

Да , но направихте грешка, нарушихте и моите права..така че.Знам какво пускам и 

кога, и къде,но се трие и преправя, обиждана съм  непрекъснато! От едни и същи.

   Какво, колко пиша в моите постове, след като не е нецензурно си е моя

работа и никой не съм калесала с бъклица в блога и  в профила си, та да

ме обвинявате,че занимавам форума със себе си.Да съм канила

някой...хайде всяка жаба  да си знае гьола. Недоброжелателите ми се

врат нарочно за интриги, защото това могат за нищо друго не стават.

Много Ви било писаното  от мен, ами като сте безинтересни ,кой Ви е крив

-tres1 например който копира музика клипове от ютуб и ги качва тук,ха ,да

пропее ,да просвири...и. т. н!


Ха че наглост и некадърност, но устати и злобари .

Рекетирана съм, герберска политика, но заявявам че тези няколко ще ви

трия коментарите под постовете ми,каквито и да са тези ваши уж

коментари.Защото те са просто обиди,цинизми,дори вулгаризми,диагнози

от куцо и сакато без образование нужното медицинско пък и никой от тук

не ме познава лично ,не ме е виждал И слава Богу.

Няколкото тук начело с Копукова чрез психически тормоз се опитвате да

ме прогоните от калдата.Та това и децата тук виждат.Излагате се.

Копукова не е светица, не е вечна, знае го, както и тайфата и ...на които прави дребни

услуги.Да, всичко се купува, продава се и достойството дори на уж поетесите днешни.

Няма нужда повече да се обяснявам!

Прозрачни сте! И не само за мен.

"Кое куче ме е залаяло,добро не е видяло"  дори в интернета. Примери няма да

цитирам,много са. 

 

 Имам право на мнение, или май нямам...?Не се боря за слава, за книжки , правя си

кефа! Щом съм обект на намеса ,злоба и завист,значи съм нещо.Благодаря!

Колкото до главни букви и латинец уча се от тези, които нарушават правилата, но си

затваряте очите!

Пък и ..знаете кой ми манипулира блога и постовете, що се правите на разсеяни?!

Толкова ли е опасно едно бабе, ха, за голямата Герб и  мафиотите, които държат

медии и телевизии,интернет?! Та се търси под вола теле. Значи човек трябва да е анонимен, че да не му завиждат и злобеят!

Но при мен няма как да съм анонимна ,защото имам лично творчество.Знаете го.

Знам Ви кои сте,кои ревете на управата на сайта от мен!Укротете злобата

и завистта си и не ме плашете със смърт,аз съм я приела като неизбежна,

Но защо Вие се имате за безсмъртни, ще си отговаряте за постъпките

рано или късно ,не на мен разбира се.

 

Рекетирате ...типично герберски номер. Герб си отива,защо на мен си го

изкарвате, а Боко е пътник отдавна.Личи му и по външен вид.Колкото до

мен, не ме мислете,каквото и да стане Не ми пука. 












Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5304477
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28800
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930