Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2022 22:29 - ЗА МЕН САМО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ И ЗАБРАНИ,ЗА МЕН..?!
Автор: sekirata Категория: Други   
Прочетен: 87 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.12.2022 02:49



ЗА МЕН САМО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ И ЗАБРАНИ, ПРОКАЖЕНА ЛИ СЪМ ,КАТО ХАРЕСВАМ РУСИЯ И ПУТИН , АМИ 
БЪЛГАРКА СЪМ 

И ОТ ОНЕЗИ ИСТИНСКИТЕ,


А МЕ ПРИНУЖДАВАТЕ ДА 

КАЧВАМ НА ЧУЖДИ ЕЗИЦИ НЕ САМО ПЕСНИ?
ПО- ДОБРЕ ДА СА РУСКИ ТОГАВА!

Защо ми режат посещенията
не ми пука ,но защо?!

И кой, нима не знаете, аз си записвам всичко и пароли и ....всички и ден и постове...

НЕ СТИГА ЛИ ТОВА ,ЧЕ МЕ СПРЯХТЕ ДА ПИША ,

ДА КАЧВАМ ДА ПЕЯ...ПОНЕЖЕ ПРЕЧА НА РЕКЛАМАТА НА ИЗБРАНИТЕ ТУК?!


РАЗГОВОР С BLOGBG
sekirata.blog.bg прочетен: 3460949

а сега

прочетен: 3460926


в jupel - ето старо и ново
прочетен: 1607921
прочетен: 1607377


защо намаляват за да е в най четени Роса и и Mисана ,Wonder...?!

Не се боря затова ,но не е правилно да се пипа   ИИИИИИИИ брояча?!




https://www.youtube.com/watch?v=aUIN_Y4Hoi0

Герб още са на власт благодарение на ЕС НАЙ-ВЕЧЕ!


Извънредно положение - Баце нанка / Izvunresno polijenie 

(OFFICIAL AUDIO)

image

Мисирката плаче,тъжи,где е missana да я утеши!?

Той се крие с други профили сред нощ броди в мои профили!

 

"СЛЕДОБЕДЕН ПОЕТИЧЕН РЕЛАКС"-СВИНЩИНИ НА МАКС! 

 

 

image

 

"ЕДНО НЕОСЪЩЕСТВЕНО САФАРИ"

 

едно незадоволено симеоновско  магаре..хи ,хи 

 

 -КОЙ ТИ ПОЗВОЛЯВА ДА МИ ТРИЕШ ПОСТОВЕТЕ БЕ, МАГАРИЦО?!

 

Няма съвременна поезия, има драскачи  и дават мило и драго за някакви си книжки,мислят че се овековечават...Голям смях!  Мое мнение Е ТОВА  И сайтовете са мястото да изказвам моите мнения в мои блогове,а това че на някой не му изнася от самопровъзгласилите се "творци" си е тяхен проблем.

Вземете един стих на Ботев или Вазов и сравнете с който и да е от тези на днешните писарушки, много личи ,БАЛКАН РАЗЛИКАТА  ако искаш да видиш истината.ДНЕШНИТЕ НЯМАТ ЧУВСТВО НАЙ-ВЕЧЕ,НИТО СМИСЪЛ, ЕДИН ХАОС И СЛОЖНИ ДУМИ ПОВЕЧЕТО ВСИЧКО Е ДЕКЛАРАТИВНО.И като кажеш нещо ти скачат ,че не сме разбирали от истинска поезия..брей, ами за кого я пишат нали уж за нас да я разбираме,ЗНАЧИ Е НЕРАЗБИРАЕМА-ОТ ТУК ТАМ СБИРАНО И ДЕКЛАРИРАНО

Чудя се на такава нагЛости  нахалство, фишкане ,нима е само за бизнеса им,той Ботев се епребивал да ходи по селата да си продава стиховете..!!!!!!

 

Стига си плюла по хората , ами си пий хапчетата,де да бях само аз,всичките хора по така от тебе ти криви, щото  си самотница зарината в купища амбалаж!

 

Документира есента, а това не е художествен стих,не е поезия, но ти преча,защото не ти мълча.

Нима мислиш ,че другите не виждат истината ,просто не им се занимава с теб ,не искат врагове, неприятности с теб интригантката  .Скандалите и игричките ти един ден ще ти излезнат през носа.

ПО БЪЛГАРИЯ   Де що има невидяно- трябва да го видя, нещо да е преживяно, в спомен да го сдипля.   Есента,макар и гола, още си е тука, не е вече пъстропола, но студ не пропука.   Още е за път възможна, тиха и примамна, топличка, недъждоносна, мила и забавна.   По България ще тръгна рано през ноември, ей така, да я обгърна със очи безмерни.   Има време да зимувам в светлата си стая, а сега ще отпътувам, дето и не зная.     14 ноември 2022г., София Росица КОПУКОВА  

image

image

image

   





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5302012
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28789
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930