Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2021 20:44 - МИСЛЯ, ЧЕ СЕ ЧУ ДУМАТА НА БЛОГ.БГ-то
Автор: pvdaskalov Категория: История   
Прочетен: 2106 Коментари: 10 Гласове:
18

Последна промяна: 28.09.2021 21:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 08.11.2018 10:46 - ГОСПОД-БОЖИЯ ПОВЕЛЯ автор: pvdaskalov категория: Политика   image
прочетен: 2349 коментари: 12 гласове:  24
последна промяна: 08.11.2018 10:50
  imageimage

 

Там нейде в небесата

Господ-Бог ни гледа и въздиша.

Всичко вижда, всичко знае,

но предпочита да си трае.

Знае даже, че в момента пиша,

свъсил вежди в свойта ниша.

И тихомълком ми подсказва

да не надничам в чужда пазва.

На живота да погледна по-серьозно,

да се боря срещу всичко грозно.

 

„Вие, българите, жалвате се много,

а всъщност съдбините са във вашите ръце.

Не жулете лотарийните билети,

узаконена кражба! Тя само мързел ражда

и надежди празни. Я купете си месце,

пийнете винце… По-добре да тропнете хорце,

да стъпчете проклетите цигари,

че от тях дори и аз се задушавам,

между звездите вече трудно шавам.

Впрочем, те не са от качествен тютюн…

Пенционери и дечица дават и последната парица

за някаква си там изстрадана надежда,

че късметът баш за тях в момента се оглежда!

Закрийте всички тотопунктове и лафки –

да не внасяте работната ръка отвън.

Опростете си книжата и кажете „Къш!”

на армията от чиновници и писарушки.

Много бавно вашият народ проглежда! Жалко!”

 

Тъй ми рече Господ-Бог, а аз реших,

че за думите му трябва да разкажа.

Надявам се, че не сгреших

и за това дано не ме накажат тия,

що кръвчицата народна пият

уж за Спорта и според Закона…

Всъщност става дума за парчето торта

и за секретарката-кокона

със златна огърлица над балкона!

 

Не мислете, че съм гладен, прост и заядлив –

изпълнявам просто Господ-Божия повеля.

За нескопосания стил не ме съдете,

а какво опитвам се да кажа разберете. 




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
29.09.2021 08:11
Прагматичен съвет!
Няма полза от псувни и залъгалки! При това платени, не като на туземците!
Управляващите бандити знаят това положение и внимават, да не се стигне до него!Трябва да внимават и наистина са се усетили!
Иначе е като в оня виц за турския султан, който увеличавал данъците, но пращал шпиони да следят за реакцията Докато само псували и се заканвали, той бил спокоен и казвал- Продължавайте!
Но когато му казали ,че народът масово е нахлул по кръчмите и го е ударил на живот, без да го интересува нищо, подскочил и казал- Стоп! Работата е сериозна!
Но едно ме смущава само!
Султанът е бил умен!

Хубав ден, приятелю, Пиер!
цитирай
2. pvdaskalov - Прагматичен съвет!Няма полза от ...
29.09.2021 08:39
leonleonovpom2 написа:
Прагматичен съвет!
Няма полза от псувни и залъгалки! При това платени, не като на туземците!
Управляващите бандити знаят това положение и внимават, да не се стигне до него!Трябва да внимават и наистина са се усетили!
Иначе е като в оня виц за турския султан, който увеличавал данъците, но пращал шпиони да следят за реакцията Докато само псували и се заканвали, той бил спокоен и казвал- Продължавайте!
Но когато му казали ,че народът масово е нахлул по кръчмите и го е ударил на живот, без да го интересува нищо, подскочил и казал- Стоп! Работата е сериозна!
"Но едно ме смущава само!
Султанът е бил умен!"
Хубав ден, приятелю, Пиер!

Повтарям шедьовъра, който си изрекъл:
"Но едно ме смущава само!
Султанът е бил умен!"
ПС - Моите напират да тръгваме. Затова съм кратък. Като моето котараче съм. Мн. обича к.мляко, но обира само каймака и ме гледа в очите какво ще кажа.
цитирай
3. nedovolen - Твъде смислен текст, Пиер. Мож да се ...
29.09.2021 17:47
Твъде смислен текст, Пиер. Мож да се появят критикари.
Преди години, написах нещо подобно, 80 дни преди изборите за т.н. Сар. За 800-те дни. Скарах се с няколко журналисти, между които и Валериана Велева, тогава в Труд. Нищо като произведение, но от думите на моето куче Джек. Като са ме питали някои слушалки в кафенето, от къде го взе.
Викам, кучето го каза. На зевзеци, такъв отговор. Още е автентично.
Някой ден, като се съберем, ще го прочета.

С Валери /въпрос от предния ти постинг, още не съм се свързал/, по-добре е да си с някой духом, отколкото тялом.
цитирай
4. pvdaskalov - *!!*
29.09.2021 21:22
nedovolen написа:
Твъде смислен текст, Пиер. Може да се появят критикари.
Преди години, написах нещо подобно, 80 дни преди изборите....................Нищо като произведение, но от думите на моето куче Джек. Като са ме питали някои слушалки в кафенето, от къде го взе.
Викам, кучето го каза. На зевзеци, такъв отговор. Още е автентично.
Някой ден, като се съберем, ще го прочета.
С Валери /въпрос от предния ти постинг, още не съм се свързал/, по-добре е да си с някой духом, отколкото тялом.

Благодаря ти за коментара. Отколе трябваше да сме откровени с действителността около нас и то многократно. С тон спокоен, но настойчив.
Когато изнасяш доказани факти, би замълчал и Творецът. Природата също допуска грешки. И тя си прави експерименти, докато създаде нещо устойчиво за епохата.
Колкото до критикарите, за съжаление те не опровергават казаното с контрадоводи, а се стремят да ти затворят устата с обидни подмятания, имитирайки народните избранници.
За значимостта на духовния контакт спор няма!
П и е р
ПС - Когато се видим и те изслушам, ще обсъдим написаното културно, а не както правят мислещите се за интелигентни.
Днес бях с осиротялото домочадие в околностите на Свищов. На отиване и връщане минахме през дъждовен облак, а не през мъгла. Каталясахме... Ей го де е Хасково. Центърът е много аристократичен. Там или в изоставения и от Господ град на Ботев ще ни бъде комфортно, дори да сме на различни мнения.
цитирай
5. ckarlet - Прекрасно е! И много хубаво напи...
30.09.2021 09:38
Прекрасно е! И много хубаво написано! Не си ли помогне сами, няма кой да ни помогне! Поздрави!
цитирай
6. nedovolen - К4
30.09.2021 12:21
Много благодаря, Пиер!
Едно уточнение, Глог.бг навремето при регистрацията ми не приемаше дребни градове и селца.
Аз съм чак от Димитровград. Центъра не е аристократичен, но симпатичен, според сегашния кмет.
Добре дошли винаги!
:)))
цитирай
7. shtaparov - Чудесно произведение- браво!
30.09.2021 13:00
Чудесно произведение- браво!
цитирай
8. pvdaskalov - * !!! *
30.09.2021 13:31
ckarlet написа:
Прекрасно е! И много хубаво написано! Не си ли помогнем сами, няма кой да ни помогне! Поздрави!

Да! Кратко и ясно, но за да се осъществи това, трябва да уважаваме не само себе си, но и благоразумните около нас люде. Допълнението е заради тези, които не възразяват с аргументи, а се чудят как да ухапят и оскърбят. Не одобрих един язвителен коментар. На мига пристигна втори, още по-жлъчен. Него оставих да втасва и чака. Чакам и аз помъдряване от написалата го, т.е. сама да го изтрие...
Посетих те веднага, Скарлет. Бях забравил какви пищни рози си приготвила да зарадваш Блог.бг-то.
П и е р
цитирай
9. pvdaskalov - * !V *
30.09.2021 13:51
nedovolen написа:
Много благодаря, Пиер!
Едно уточнение, Глог.бг навремето при регистрацията ми не приемаше дребни градове и селца.
Аз съм чак от Димитровград. Центъра не е аристократичен, но симпатичен, според сегашния кмет.
Добре дошли винаги!
:)))

О, аз имам искрен комплимент и за жителите на Димитровград. Преди 6-7 петилетки организирах служебна проверка на иманярски сигнал. Няма да изпадам тук в подробности, а ще взема да направя второ издание на разказа си за случая. Нека още малко времето да изстине, за да ни посгрее тази история. Надявам се от Недоволен да (о)станеш Доволен, без да настоявам непременно да се прекръстваш.
Жив и здрав!
П и е р
цитирай
10. nedovolen - К9
30.09.2021 16:01
Щом си бил по тези земи. Един т.н. иманяр, Пешо. Преди години ми разказваше. Запалили нещо, от местността Щъркелите, край Димитровград. Пушека излезнал до с. Александрово, / дето има гробница, известна/в права линия около 20км.
Какво има от долу, Господ знае.
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2102844
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13602
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031