Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2011 10:44 - Жена
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1733 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 04.04 16:15



image

Убийствената тишина души ме. Мори ме.
И не защото съм сама
тук пиша и редя моите слова.
И не защото ти сега
там някъде си с другата жена.
И не защото омерзена,зла
проклинам моята съдба.
Какво очаквах?
Мъж си.
Една от всичките съм аз.
Жена.

 http://vbox7.com/play:a50bf089 

 https://www.youtube.com/watch?v=YsHyOIGpMVs

sekirata Vuv interneta sred gladni praseta

  Последни 20 регистрирани посетителя  09:22 - jupel  07:18 - apostapostoloff  13.02 21:08 - jupel  13.02 17:14 - sladkotojelanienap  13.02 13:05 - elizabethborislavova  13.02 11:26 - rosiela 

Росето те е дала под съд! (ново) Сега вече ще ти отпори гьона. Ще трябва сигурно да и платиш над 20 000 лева за обидите, които изръси по неин адрес. Ще те докара до просешка тояга. Така е то- от ума си теглиш.

Изпратено: 07:21 От: apostapostoloff

Изтрий Отговор



Чие е това,а?
"Аз съм тази, която направи много грешки, падна стотици пъти и пак намери сили да се изправи. Аз съм тази, която с инат върви напред и рискува всичко, което има. Аз съм тази, която се усмихва широко с блестящи очи. Аз съм тази, която нарани доста хора, но за много повече стори добро. Аз съм тази - гордата, която не свежда главата си никога.
Аз съм жената, която не спря да вярва, колкото и да продължаваха да ме предават. Аз съм жената, която и за миг не спря да обича, макар че сърцето ми бе наранено стотици пъти. Аз съм жената, която разтваря доверчиво ръцете си и в същото време не се бои от пропастта. Аз съм жената в, чийто смях се усеща трепет на болка. Аз съм тази, която не се отказва от това, което иска. Аз съм тази, която ще направи и невъзможното за мечтите си. Аз съм тази, която вярва в чудеса... Колкото и невъзможни на пръв поглед да са те.
Аз съм тази, която се изкачва на върха и без страх се пуска надолу, само за да почувства тръпката. Аз съм жената, чиято воля не можеш да пречупиш. Аз съм жената, чийто криле не можеш да скършиш. Аз съм жената, чиято сила не можеш да отнемеш. Аз съм жената, чиято смелост, никога няма да превърнеш във страх. Аз съм тази, която обича с цялото си сърце, дори и нищо да не е останало от него...
Аз съм тази с дяволското търпение и спокойствие. Аз съм тази, която ще премине през хиляди трудности за да стигне до целта си. Аз съм тази, която искам да съм! Аз съм тази, която намира щастие в най-малките неща. Аз съм жената, от чийто път ти никога няма да отдалечиш...
Аз съм жената, която разбира хората, споделя и живее така, както смята за добре. Аз съм грешницата, поучила се от направените грешки. Аз съм жената, чийто уроци на живота научих до последната дума. Аз съм тази, която знае накъде върви."
Моето име ли?...
Моето име е просто Жена !!! "

 

16:20 - ИСКАТЕ ДА МИ СПРЕТЕ И КЛИПОВЕТЕ ЗАСЕГА САМО В ЮТУБ,РОВИТЕ И НА ДРУГИ МЕСТА!? КОПУКОВА И ТАЙФАТА

Автор: jupel Категория: Изкуство  

Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0

 

КОЙ ЩЕ СИ ОТИДЕ ГОСПОД ЩЕ РЕШИ


 
 отговор

sekirata Koi shte si otide Gospod shte reshi

https://www.youtube.com/watch?v=Y2p_mXCtaeA

https://www.youtube.com/watch?v=9Zd-tpQ6tVs

 

  ПРЕСТЪПНИК ,УБИЕЦ ЛИ СЪМ ,ТА ТОВА ГОНЕНЕ, ЖАЛВАНЕ ОТ МЕН,НО НЕКА КОПУКОВА И ДРУГИТЕ СЪБИРАТ ПАРИ ДА СИ ПРАВЯТ СТОТИНАТА КНИЖКИ ,А АЗ ОТГЛЕЖДАМ ЕДНО ДЕТЕ БЪЛГАРЧЕ! ТЯ ПОНЕ ЕДНО КУЧЕ ДА ОТГЛЕДА С ТЕЗИ СИ ПАРИ И ВРЪЗКИ!

 

 

ИСКАТЕ ДА МИ СПРЕТЕ И КЛИПОВЕТЕ ЗАСЕГА САМО В ЮТУБ,РОВИТЕ И НА ДРУГИ МЕСТА!? КОПУКОВА И ТАЙФАТА

 

 

Какво съм излъгала в заглавието на клипа си , това го има в GOOGLE

 

"Този видеоклип вече е видим само за вас и ще бъде премахнат изцяло в рамките на 7 дни

 

sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

 

kavur po narodna pesen i stihove na A.H.T . sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek"

 

 

sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

 

kavur po narodna pesen i stihove na A.H.T . sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

 

Тормоз и малтретиране в киберпространството

 

Обжалването е изпратено

 

6.10.2021 г.

 

 

 

Това че копук на жаргон означава глупав, негоден човек съм го взела от google.Пея ,свиря, пиша стихове,проза, композирам...дъщеря ми също беше певица и. т .н. беше принудително отведена в чужбина-открадната след като напусна Пайнер и се върна почти мъртва, едва я спасихме.Това на Копукова, Даниела Райчевска и група поетеси,както и Димитър tres1- човек от ютуб е злоба и завист, още повече ,че Копукова не може да има деца и няма, като мен.Постовете и в  rosiela.blog.bg дори във фейса,където уж бе спряна са пълни с критики и обиди по президента,творци като голямата поетеса Маргарита Петкова,но явно Копукова си плаща на сайтовете.Аз не и мълча и това я дразни, използва връзките си  и лошия си характер,парите с които би трябвало да осинови едно дете,а не да прави купища книжки амбалаж

 

Парите и връзките ТИ, ВИ ще свършат един ден! А че са блокирани всички медии,тв и интернет ,сайтове от Пеевски и Борисов   ,  нищо чудно, такива като КОПУКОВА СА маши, предлог да бъдат ПОДЛОЖЕНИ НА КИБЕР АТАКА  такива като мен.

 

НО КРАДЕЦЪТ ВИКА ДРЪЖТЕ КРАДЕЦА!

 

Простотията е голяма работа,цитирам:"Даде ни по 50 лева, сега ще ни даде и по 120 ,можеше и това да не ни дадат"

 

Това е пътят на робството!!!!!!!!

 

 

Копукова има хора навсякъде , пари ......е и?! Докога така,Бедна душа.

 

 

 

 

 КОПУКОВА И ТАЙФАТА, НЯМА ЛИ ДА СЕ СПРЕТЕ С ЖАЛБИТЕ ОТ МОИ КЛИПОВЕ В ЮТУБ ,КОЙ ВИ Е КРИВ ЧЕ НЕ ПРАВИТЕ КЛИПЧЕТА?! КОЙ ВИ Е КРИВ ЧЕ НЕ ПЕЕТЕ, ЧЕ НЕ СВИРЕТЕ, ЧЕ НЕ КОМПОЗИРАТЕ,ЧЕ СТЕ НЕЩАСТНИ И САМОТНИ?! ОТВРАТЕНА СЪМ, НИКОГА ТАКА НЕ МИ Е БИЛО ГНУСНО ДОРИ ЗА БОРИСОВ КОГА СЕ КАСАЕ!

МОЕТО БИЛО КИБЕР АТАКА КЪМ КОПУКОВА, А НЕЙНОТО КЪМ ДЕТЕТО МИ ДОРИ КАКВО Е-ОТВРАТЕНА СЪМ, МОЛЯ СЕ НА ГОСПОД ЗА ВЪЗМЕЗДИЕ, КАКВА ПОЕТЕСА, ЖУРНАЛИСТКА Е ТОВА , ТОВА Е НЕДОПУСТИМО ДЗА ТВОРЕЦ ПРИ ТОВА С ЕДИН КОШ КНИЖКИ И НАГРАДИ, НО ЯВНО ВСИЧКО СИ КУПУВА.

Нагоре

 

 

16:20 - ИСКАТЕ ДА МИ СПРЕТЕ И КЛИПОВЕТЕ ЗАСЕГА САМО В ЮТУБ,РОВИТЕ И НА ДРУГИ МЕСТА!? КОПУКОВА И ТАЙФАТА

Автор: jupel Категория: Изкуство  

Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0

 

 

 

  ПРЕСТЪПНИК ,УБИЕЦ ЛИ СЪМ ,ТА ТОВА ГОНЕНЕ, ЖАЛВАНЕ ОТ МЕН,НО НЕКА КОПУКОВА И ДРУГИТЕ СЪБИРАТ ПАРИ ДА СИ ПРАВЯТ СТОТИНАТА КНИЖКИ ,А АЗ ОТГЛЕЖДАМ ЕДНО ДЕТЕ БЪЛГАРЧЕ! ТЯ ПОНЕ ЕДНО КУЧЕ ДА ОТГЛЕДА С ТЕЗИ СИ ПАРИ И ВРЪЗКИ!

 

 

ИСКАТЕ ДА МИ СПРЕТЕ И КЛИПОВЕТЕ ЗАСЕГА САМО В ЮТУБ,РОВИТЕ И НА ДРУГИ МЕСТА!? КОПУКОВА И ТАЙФАТА

 

 

Какво съм излъгала в заглавието на клипа си , това го има в GOOGLE

 

"Този видеоклип вече е видим само за вас и ще бъде премахнат изцяло в рамките на 7 дни

 

sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

 

kavur po narodna pesen i stihove na A.H.T . sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek"

 https://www.youtube.com/watch?v=VhMbSA8Tkt8

 

sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

 

kavur po narodna pesen i stihove na A.H.T . sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

 

Тормоз и малтретиране в киберпространството

 

Обжалването е изпратено

 

6.10.2021 г.

 

 

 

Това че копук на жаргон означава глупав, негоден човек съм го взела от google.Пея ,свиря, пиша стихове,проза, композирам...дъщеря ми също беше певица и. т .н. беше принудително отведена в чужбина-открадната след като напусна Пайнер и се върна почти мъртва, едва я спасихме.Това на Копукова, Даниела Райчевска и група поетеси,както и Димитър tres1- човек от ютуб е злоба и завист, още повече ,че Копукова не може да има деца и няма, като мен.Постовете и в  rosiela.blog.bg дори във фейса,където уж бе спряна са пълни с критики и обиди по президента,творци като голямата поетеса Маргарита Петкова,но явно Копукова си плаща на сайтовете.Аз не и мълча и това я дразни, използва връзките си  и лошия си характер,парите с които би трябвало да осинови едно дете,а не да прави купища книжки амбалаж

 

Парите и връзките ТИ, ВИ ще свършат един ден! А че са блокирани всички медии,тв и интернет ,сайтове от Пеевски и Борисов   ,  нищо чудно, такива като КОПУКОВА СА маши, предлог да бъдат ПОДЛОЖЕНИ НА КИБЕР АТАКА  такива като мен.

 

НО КРАДЕЦЪТ ВИКА ДРЪЖТЕ КРАДЕЦА!

 

Простотията е голяма работа,цитирам:"Даде ни по 50 лева, сега ще ни даде и по 120 ,можеше и това да не ни дадат"

 

Това е пътят на робството!!!!!!!!

 

 

Копукова има хора навсякъде , пари ......е и?! Докога така,Бедна душа.

 

 

 

 

 КОПУКОВА И ТАЙФАТА, НЯМА ЛИ ДА СЕ СПРЕТЕ С ЖАЛБИТЕ ОТ МОИ КЛИПОВЕ В ЮТУБ ,КОЙ ВИ Е КРИВ ЧЕ НЕ ПРАВИТЕ КЛИПЧЕТА?! КОЙ ВИ Е КРИВ ЧЕ НЕ ПЕЕТЕ, ЧЕ НЕ СВИРЕТЕ, ЧЕ НЕ КОМПОЗИРАТЕ,ЧЕ СТЕ НЕЩАСТНИ И САМОТНИ?! ОТВРАТЕНА СЪМ, НИКОГА ТАКА НЕ МИ Е БИЛО ГНУСНО ДОРИ ЗА БОРИСОВ КОГА СЕ КАСАЕ!

МОЕТО БИЛО КИБЕР АТАКА КЪМ КОПУКОВА, А НЕЙНОТО КЪМ ДЕТЕТО МИ ДОРИ КАКВО Е-ОТВРАТЕНА СЪМ, МОЛЯ СЕ НА ГОСПОД ЗА ВЪЗМЕЗДИЕ, КАКВА ПОЕТЕСА, ЖУРНАЛИСТКА Е ТОВА , ТОВА Е НЕДОПУСТИМО ДЗА ТВОРЕЦ ПРИ ТОВА С ЕДИН КОШ КНИЖКИ И НАГРАДИ, НО ЯВНО ВСИЧКО СИ КУПУВА.

Нагоре

 

 ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo



У НАС -БАНДИДСТВАЩИ ЖУРНАгЛИСТИ БЕЗ СРАМ И СВЯН!

Браво,истински мъж ! Това са „жълтата“ раса,а нашите мъже едно правителство не могат да направят.Бандитите журналисти също са схванати в ръцете, освен за хонорари –мръсни пари.



https://www.vbox7.com/play:2d590062


sekirata Jurnalistikata nasha

Журналистиката наша-
неграмотност, боза,каша,
с чалгата се конкурира,
лъже,маже и позира!
С мене даже се задрака
една некадърна кака-
журналистка по бикини
става и за монокини.
Журналистките ментета
със дълбоки деколтета,
интригантки , любовчийки,
плейбойки и л......йки
с журналистите кресливи
обратни и подкупни,диви!
На лов са тръгнали, уви,
мен искат да ме заболи!
Нямат теми.
Не, лъжа е!
Некадърност  е.
Това е!
Истинските дипломирани
с киселина заливани
страдат днес заради тез,
дето плащат им онез
с фесове и със чалми,
дебели вратове,голи глави
 и умници разни,
чичковци и продуценти мазни.

стихове и клип А.Х.Т.sekirata cekupama 

https://www.youtube.com/watch?v=fyfxB_SqWtc

Мъж Изкопава Дупка В Планината и я Превръща в Невероятен Апартамент



https://www.youtube.com/watch?v=fyfxB_SqWtc


Бандитстващи журнаГлисти без срам и свян

 

https://www.youtube.com/watch?v=RVFaXwUMogI

  КОПУКОВА ,ПРАВИШ ГО НАРОЧНО И НЕ Е САМООО ЗАРАДИ ЖУРНАЛЯТА
  КОПУКОВА, НАРОЧНО ПРАВИШ ТОВА ,ПРЕДИЗВИКВАШ МЕ ДА СТИГНЕМ ДО СЪ

КОПУКОВА, НАРОЧНО ПРАВИШ ТОВА....
ПРЕДИЗВИКВАШ МЕ ДА СТИГНЕМ ДО СЪД,

ДАВАШ СИ ПАРИТЕ ЗА ТАКИвА МРЪСНИШКИ ДЕЛА,ВМЕСТО ДА ОТГЛЕДАШ АКО НЕ ДЕТЕ ПОНЕ ЕДНО КУЧЕ-ЖИВОТ ДА ДАДЕШ. НЕЩАСТНИЦА СИ,БОГ ДА ТИ Е НА ПОМОЩ,ЩЕ БЪДЕШ СЪДЕНА ОТ БОГА, КАКТО СЛЕДВА И ТВОИТЕ СЪДРУЖНИЦИ

НЕ РАЗБРА ЛИ,ЧЕ СЪМ ВИСОКО НАД ТЕБЕ И С ТАКАвА СМРАТ КАТО ТЕБЕ НЕ СЕ ЗАНИМАВАМ


ВЕЧЕ НЕ СЕ ПЛАЩА САМО ЗА ПОЛИТИКА

САМО ЗА ПАРТИИ


ВИДЯХТЕ


НЯМА ДА ВИ СПАСЯТ ЖЪЛТИТЕ ПАСПОРТИ

БОГ НЕ ГИ ПРИЗНАВА



НЯМА ДА СТАНЕ ТВОЯТА и на тайфата ви

КОЛКОТО И ДА ПИШЕТЕ ДОКЛАДИ И ТОРМОЗИТЕ "ПУБЛИКАТА"


ТУК И ТАМ АКО НЕ СЪМ,

....НАВСЯКЪДЕ СЪМ
https://www.youtube.com/watch?v=fyfxB_SqWtc

Последни 20 регистрирани посетителя

Последни 20 регистрирани посетителя

17:33 -apostapostoloff
17:28 - rosiela

Последни 20 регистрирани посетителя
22:11 - rosiela
21:45 - blogbg
21:22 - germantiger
20:56 - blogbg
20:51 - rosiela

17:33 -apostapostoloff
17:28 - rosiela

 21:22 - germantiger

20:56 - blogbg
20:51 - rosiela



https://www.youtube.com/watch?v=bQ3qDer5TWQ&t=20s

УВЕРЕНОСТ ЛЪЖЛИВА
стихове А.Х.Т ОТГОВОР


защо стихът, постът ми е изтрит ?
...защото е на място и сполучлив?! излагате се.
и този ми клип бе изтрит даже в youtube
от трите ми само в него се представям - "sekirata Анита "

https://www.youtube.com/watch?v=_JnunQlcpY4


https://www.youtube.com/watch?v=Pc9pbBQ62zo

https://www.youtube.com/watch?v=bXb1NQIfrik

Аз вярвам в истината блага, а не в увереност лъжлива и кой на мойта чест посяга- самозванка гурелива?! Литературата е сила, знаем, но тук трябва да признаем, че тя съвсем не е за всеки- души празни, китки меки! Съдба , българска земя… играе си и с думата „литературата“ била и песен, и животът и нелесен. Но глас не чувам, а обиди, цинизми и заплахи, гниди има във такваз душа продала се на Дявола. Какъв е изводът сега, че не виновна ни е тя- лъжливата празна душа, а тези дет я величаят, поощряват я и хвалят, баят…     Сеир и гледат и не знаят, че е неизбежен ще е краят!   че бумеранг  ще ги споходи –краят!    автор А.Х.Т.sekirata cekupama       26.03 18:05 - УВЕРЕНОСТ   автор: rosiela категория: Изкуство        Аз вярвам във това, което правя, такава бях от малка досега, Литературата напред поставя от детството ми моята душа.   Аз вярвам в нейната духовна сила, аз вярвам в нейната словесна мощ, в искреността, че тя е напоила на другите сърцата ден и нощ.   И никога не съм се отклонила от своя път и своята съдба, и всяка дума просто ми е мила, родена в мойта българска земя.   Сред бит и разностранни интереси, с които през живота крача аз, Литературата е мойта песен, а Словото - най-верният компас!     26 март 2022г., София Росица КОПУКОВА


оооооооооооооооооооооооооооооооо




sekirata - копирАх всичко..и мои постове изтрити тези дни по жалби на ....
17:12 интересно защо са изтрити само постовете ми от много отдавна, но за Борисов?!

И ЩЕ МИ КАЖЕТЕ ,ЧЕ ТУК НЕ ВЪРШЕЕ ЕДИ КОЯ СИ МЕТЛА?!

платена работа....отврат.

16:53 - ДА ОБЯСНИМ НА МИСИРКАТА,КОЙ ДЪРЖИ В РЪЦЕТЕ СИ БЪЛГАРИЯ В ЛИЦЕТО НА ГЛАВЕН ПРОКУРОР И КОЙ ДЪРЖИ МЕДИИ, ИНТЕРНЕТА,САЙТОВЕТЕ...!!!!!!!!!!   Автор: sekirata Категория: Политика   image
Прочетен: 26 Коментари: 1 Гласове: 5

КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ И БОГОВЕТЕ МЪЛЧАТ!
ПОВТАРЯМ ПОСТА СИ ,ЗАЩОТО АДМИН НЕ ИЗТРИ  -"БОХОТ"
ИЗЛАГАНЕ НА ПОКАЗ НЕВЕРНИ МОИ ЛИЧНИ ДАННИ?!

ИВ.БАКАЛОВ: ИДАТ ГОЛЕМИ ЦИРКОВЕ С БОРИСОВ,МАТА ХАРИ И КЮЛЧЕТА

Ив.Бакалов: Идат големи циркове с Борисов, Мата Хари и кюлчета

https://www.youtube.com/watch?v=_dQjsWjHvj8

"Мата Хари ще се появи и ни чакат големи циркове.

Тя не е само една. Смартфоните се

пазят някъде", прогнозира журналистът

Иван Бакалов в предаването (О)позиция на

"Сега". "Т.нар. петорна прокурорска експертиза

на снимките с кюлчетата и пачките е

просто пиар трик, на който да се радват тежките

фенове на Борисов. Уж Брюксел казал,

че снимките са манипулирани и тук

папагалските медии веднага го подхванаха. За хората

е прозрачно и ясно",  отбеляза Бакалов. Неговият сайт

E-vestnik заедно с Атанас Чобанов

от "Бивол" направиха още преди 2 години дигитална експертиза. "Снимките са правени

в продължение на 3 години. Ползвани са различни смартфони и вероятно са ги

снимали различни жени. Има опити да се промени датата на снимките и на една от тях

със спящия Борисов е сменена резолюцията. Вдигнах ги 1600 %, тогава се вижда

пиксел по пиксел. Какви са тези експерти на прокуратурата, които казват, че снимките

не са оригинал?! Тези хора живеят в аналоговата епоха. В дигиталната фотография

няма понятие оригинал и копие. Там всичко е оригинал. 32 години съм преподавал

пресфотожурналистика в Софийския университет. Прокуратурата не казва каква

методика е използвана. Експертизата не е петорна, а петима анонимни нещо са

правили", разказа Бакалов и допълни, "че и самият Борисов не е отричал никога, че

снимките са истински. Вижда се и любимият му пистолет, с който не се разделя още

като беше главен секретар. Той смени няколко пъти версията си, пред "Франкфуртер

алгемайне" твърдеше, че някой е внесъл пачките, кюлчетата и пистолета. Как минава

пистолет през охраната на НСО?! Някой разследва ли това? Всъщност разследване

няма." Журналистът обясни, че на снимките се вижда, че количеството на пачките се

увеличава и намалява. В един момент в чекмеджето има над 2 милиона евро в купюри

по 500 евро. "И това се недекларирани доходи, за които Борисов трябва да бъде

разследван. Даже не споменавам другите му доходи, за които се говори", отбеляза

Бакалов.  За тези 2 години прокуратурата не го е потърсила като един от получателите

на снимките. Когато Бойко Рашков пое МВР, е бил извикан в националната полиция,

където дал обяснения. "Живеем в престъпна държава, в която прокуратурата обслужва

престъпността. Това е", заключи журналистът, който в петък, 15 юни, е поканен в

парламентарната комисия по корупцията. Поканен е и главният прокурор Гешев.


image


  КОГАТО СИ НА ДЪНОТО

ПОСЕГНАХА И НА ДАМЯН ДАМЯНОВ

 

"Когато си на дъното на пъкъла

Когато си най тъжен и злочест

От парещите въглени на мъката

Си направи сам стълба и излез

Светът когато мръкне пред очите ти

И притъмнява в тези две очи

Сам слънце си създай и от лъчите

Създай си стълба и по нея се качи

Когато от безпътица премазан си

И си зазидан в четири стени

От всички свои пътища премазани

Нов път си направи и сам тръгни

Трънлив и зъл е на живота ребуса

На кръст разпъва нашите души

Загубил всичко, не загубвай себе си

Единствено така ще го решиш!"

 

Д.ДАМЯНОВ

 

image

 

image

image

 

 

 

 

 

 

 

Махленските деца замеряли поета с камъни!

 

В Сливен закриват хуманитарната гимназия кръстена на поета!

 

 

image

 

 

 

image

 

 

 

 

 

Защо една учителка от Китай преведе Д.Дамянов?-

"Жена"

 

image

 

image

 

 

 

 

 

ХА,ПОСЕГНАХА И НА ДАМЯН ДАМЯНОВ!

 

ТОВА Е ТО, ЮЖНЯЧКИ НЕ АМИ   ......ЧКИ!

 

А ПОЕТЕСИ МИ БИЛИ, РАЗБИХА СЕ С ХВАЛБИ!

 

 

 

И за по сигурно нека го напиша-

 

 

 

За мъничко щастие

 

 

 

от Златка Митева -esen ,

 

 

 

да де от нея,

 

 

 

но всичко е взаимствано

 

 

 

и префасонирано....

 

 

 

дали само външно!?

 

 

 

Когато си захвърлен в океана

и в хоризонта няма го брега,

а твоята душа е рана

прокървила от страха.

И стискаш в шепите си пясък,

не спира в нищото викът .

Вълните те захвърлят с трясък,

а чайки вятъра браздят.

Вземи си въздух, потопи се,

от дъното се оттласни.

Със себе си ти разбери се

и себе си до край бъди.

Защото жребият е твоя-

дошъл си миг да покориш,

да забравиш за покоя,

душата си да изцериш.

 

 

Да преплуваш океана,

да захвърлиш там страха

и преборил го да стане

малко по - щастлив света.

 

 

 

За Златка Митева какво да кажа,

 

 

 

идея,думи,изказ,рима,

 

 

 

сюжет, болката незрима..

 

 

 

всичко тук прозира и вилнее

 

 

 

под чуждо име плагиатство зрее!

 

 

 

Подобно беше със стих за  Душата,

 

 

 

на Яворов -откраднала  душата!

 

 

 

То на секирата е ясно вече,

 

 

 

тя дъщеря и го отнесе,

 

 

 

Злата е загубила такава,

 

 

 

защо секирата да има дъщеря-здрава,права.....

 

 

 

Всичко времето ще го реши,

 

 

 

Кирил,Стефан,Веско... И Ти...

 

 

 

който в политиката се вреш

 

 

 

и на Златка трон ковеш!

 

Да доказвам ли, дори това

 

 

 

че сложила си е снимка-

 

 

 

комсомолска всякъде във нета

 

 

 

по фотошопинг е превзета!

 

 

 

А уж природата я вдъхновява,

 

 

 

не,тя просто...подражава!

 

 

 

И ДРУГ СЛУЧАЙ

 

 

Уважаеми, съблогъри, поети и плагиати, този път жертвата е всеизвестният Павел Матев с небезизвестното му произведение:

 

 Уважаема Филаделфия,

въпросното постнато от вас произведение, е на поета Павел Матев.

Дали безхаберно безочие или просто неграмотност ви кара да сложите чуждо име под това безсмъртно произведение на великия поет? Или смятате, че единичната кавичка в горен ляв ъгъл е достатъчно основание да плагиатствате в полза на никому неизвестната особа с име Димитрина Равалиева? Или вие самата сте въпросната Димитрина?

Направете си труда да отговорите в достопочтения ми блог за борба с плагиатството, за което предварително благодаря! )

 

https://www.youtube.com/watch?v=M1TYkOa-G7o

 

У дома Лили Иванова Дамян Дамянов Тончо Русев

 

https://www.youtube.com/watch?v=Jh6gxNjbhIg

 

На сбогуване

 

https://www.youtube.com/watch?v=3A9Bg0-9et8

 

Разпилей ме ти цялата

 

https://www.youtube.com/watch?v=fx0ynqKbKuo

 

Предупреждение - Лили Иванова
 

23:12 - ПАК СЕ СЛУГУВА НА ЕДНИ И СЪЩИ, ТРИЯТ СЕ МОИ ПОСТОВЕ,ДОКОГА ТАЗИ ДИСКРИМИНАЦИЯ!? автор: sekirata категория: Поезия   image
прочетен: 0 коментари: 0 гласове:  0
 

 

 Е, ТОВА НЕ ГО МОЖЕ ВСЕКИ-ТО СИ Е ВИД ИЗКУСТВО МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ЕДНА ПОЕЗИЯ

 ТРЯБВА ДА СИ СЪС СТРАШНО ДЕБЕЛИ ОЧИ,ЗА ДА ЗНАЕШ,ВИЖДАШ,ЧЕ ХОРАТА ТЕ ЗНАЯТ,ЧЕ ИМАШ ГРЪБ И СИ РАЗИГРАВАШ КОНЯ И ВЪПРЕКИ ТОВА ДА ПРОДЪЛЖАВАШ С ЛОШОТИЯТА СИ!




Е, ТОВА НЕ ГО МОЖЕ ВСЕКИ,


НО НЕ Е ЛУД АСАН ,ЧЕ ЯДЕ БАНИЦАТА ,НАЛИ ЗНАЕТЕ......!!!!!!!!!!!


Никога не мога да Ви стана симпатична на няколкото -силните на деня,
но наистина се обръщате като палачинка,

другите ще Ви гледат сеира как ще се нагодите и към следващите силни на деня.


Но това е -повтарям:Не всеки може да има такива ДЕБЕЛИ ОЧИ!

Винаги е било така ,
законите се правят и пишат,но не са за тези дето ги измислят и прокарват ,

та и в интернета е така.




НЕ ИСКАТЕ КОМУНИЗЪМ,

НО ШУРОБАДЖАНАЩИНАТА Е ОТ ТОВА ВРЕМЕ...!   Защо триеш този ми клип като според теб не е вярно, а ?  

image


https://www.youtube.com/watch?v=w8S97Auf0Ww




 









Тагове:   jena,   poezia,   sekirata,   anita,   stihotvorenie,   avtorovo,   sudba,   tishina,


Гласувай:
3



1. sekirata - !
29.03.2015 00:53
http://www.youtube.com/watch?v=-2cim187iwY

KONSTANTIN FT DESI SLAVA - BOLKA V MINUTI

Прилича ми на една гръцка песен,както и аранжимента и, не се сещам за заглавието и, но текста е много сполучлив,ще ми се да не е превод :) Клипът не е достатъчно подходящ и на ниво,еротиката е малко гнусна. Десито май ще спаси Пайнер,но докога ли? :)

Това не е просто хит,Коцето алармира че е зле,в дупка е-страда,не го играе,личи си. Това е вече песен и изпълнение,защо ли,познайте?! Човекът си обича "онази"-знаете коя и пее с голямо чувство меко казано. Въпреки всичко без Десито не би се получило това ,което е сега и е шестица! Тя е певицата от жените....там!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5307868
Постинги: 6084
Коментари: 3244
Гласове: 28809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930