Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2011 19:51 - АЗ СЪМ АЗ, ЗА СЛАВА СЕ НЕ БОРЯ, ДАЛИ ЩЕ МЕ ЧЕТЕТЕ ВАША ВОЛЯ
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1972 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 27.10.2021 00:40


image

ПОВТАРЯМ  НА ...НЯКОИ КОЯ СЪМ, ЗАЩО СЪМ ТУК И ЧЕ

БЯХ, СЪМ И СИ ОСТАВАМ ОСТРИЕ, МАКАР ЗА ТЕЗИ НЯКОИ ДА

СЪМ КОЕ ДА Е . НЕ ЖИВЕЯ ЗА ХОРАТА, ЖИВЕЯ ЗА ДЕЦАТА

СИ,ДОКАТО ТЕ ГО ИСКАТ. ПИША КАКТО МИ ПРИЛЯГА, КАКТО

ИСКАМ, КАКВОТО ИСКАМ И НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА ДАЛИ Е

ПОЕЗИЯ ИЛИ НЕ, НЕ ПРАВЯ КНИЖЛЕ, ЗАЩОТО ПРОСТО НЕ

СЪМ.........МИШЛЕ!

Аз себе си тук представлявам,
не искам да се забавлявам,
желязото кой иска да стопи,
кои са тези грешни, зли души?
Ще пиша както ми приляга,
на мен недей така посяга,
че острие съм аз, нали,
но имам и сърце! Кажи,
защо замесваш близки, Бога,
не си ли ти на дявола изгора?
И никой не нападам, а се защитавам
и като някои на чуждото аз не посягам!
На красивата поезия се възхищавам!
Ако я няма, просто бягам!

Ще пиша в рима, само в рима,
на никой не желая Гилотина.
А вие няколко се тук ровете
в семейството ми ако щете
и майка ми от гроба извадете,
нима до там ще стигнете, кажете?
Аз ще римувам, няма да робувам
в България ще си кротувам,
добрите хора ще обичам,
във любовта и в Бог се вричам -
в човешката любов и страст!
А вие грешници - без вас!


Съновидение,
в мойто стихотворение,
в мойто положение,
няма да е развлечение
нито приключение.
Ще е прегрешение,
чисто извращение.
Поезията ще ми прости.
Пиша истини , а не лъжи
за "красивия "живот
и за българина сноб!
Направих изложение
на скромното си мнение.


Мдаа,чудесна съм жена!
За някои дори красавица.
Подире ми по сайтовете тичат
жени,мъже и все ме "обичат".
И всичките ме коментират,
но малко хора ме разбират.
Аз мисля,че съм интересна,
дори не толкова известна.
Но злобата във някои напира
иска им се да са секира...
Не става! Не се получава!
Правосъдие не може
всеки да раздава!

Претенции нямам да съм поетеса,
нямам и нужда от чужда намеса!
Сега не приемам с лека ръка,
да бъда обиждана и поругавана,
да се заяждате, гаврите с мен,
в днешния светъл и утрешен ден!
Колко ли пъти ще обяснявам
и до кога ли ще се надявам!
Моля ви, сили вий намерете,
мен оставете и забравете!
Толкова просто е, лесно и ясно,
мразите силно, дори опасно!


Как да ти докажа,
че не съм такава,
каквато ме изписва
нечия ръка?
Можеш ли разбра,
защо и срещу мен,
въстават всеки ден
тук едни и същи
с мераци всемогъщи?
Секирата ги дразни,
душата и, страстта.
Убиват любовта!
Не ще се оправдавам,
на никой не посягам!
Желая ти късмет,
живот със тях най лек!

Нека да бъда малко добричка,
не ме одумвайте, че съм самичка,
за вас не питам, какво ви крепи
и кой от вас ще ме подкрепи.
Моята болка никой не знае,
никой не може да я познае,
тя не засяга мойте врагини,
нито пък лели, вуйни и стрини!
Тя е във мен, дълбоко в душата
и на добрите хора в сърцата,
заедно с тях във този час,
от Бога прося милост за нас!


Наляво и надясно
аз думи не разхвърлям
със смисъл и без смисъл.
Така не се изхвърлям!
И с мисли непознати
души неосъзнати
втълпяват ми сега,
че туй било поезия!
Не съм, не съм съгласна,
дори да съм опасна,
това не го признавам,
в реалността оставам.
Сърцето си голямо,
така аз ще раздавам,
а кой не чува прямо
аз го подминавам.
Норми и закони
поезията гони,
изкуство ли е туй
или е туй, онуй?!
Със Ботев и със Вазов
не мога да се меря,
но кой пък се изкарва,
поет изпод постеля?
И кой налага свойто
мнение тъй славно
и да го натрапва
иска миродавно?
Кой на Бог се прави
или на светица,
що за поетеса
или кума лиса?
Българското слово
кой измъчва днес,
чакам нещо ново
и то точно от днес!


Тук ясно пише -споделено!
Това не го разбра сърцето ти студено!
Уж всичко е демократично,
но май е лично?!
Опасно е туй острие, боде,
навсякъде се вре!
Не изтъпя ли?
Кой го точи?
Присъствието му доста се проточи!
Дали на камъка студен ще издържи?
Със него ти режи, режи.....
Не става!
Хич не изтъпява.
Беда голяма!
Оттърване от него няма!


Някои ме задушават с лицемерие,
нахални са, а искат и доверие,
дискриминация, расизъм за беда
гори очите им сега!
Това не ме учудва знам,
кое е важно, за да си "голям",
да си мълчиш, пари да даваш
да манипулираш, отмъщаваш.
Защита щом си имаш дебел гръб,
и щом навсякъде си вреш носът,
на жертва и обиден ми се правиш,
а сам обиждаш, сам се славиш!
И благодарности от мен сега
на сайта и на хората,
които истината крият
и мойте коментари трият!
Не мога да съм симпатична,
не съм злобарка, не съм лична,
манипулирана не съм,
истинска, различна съм!
Не се поддавайте деца
на лъжата, пошлостта,
устата моя ви го казва,
не слушайте какво приказават
заблудени, злобни хора.
Не съм вампир, не моря!
Попитайте ме как съм жива
сред толкова омраза дива
и спънки във живота мой,
пазете си живота свой!


....а вий сте идиоти!" -
казал го е Ботев!
Аз ще го повторя
и няма да споря,
на хора говоря.
Знам, има и свестни
тук между вас,
на тез в този час
прекланям се аз,
за други сега,
блестя лъскава.
Добре, ще се бием,
не ще се крием,
тук анонимни
не се пишете,
от тук и там
стих не крадете.
На Вола да ида ли
да ме простреляте,
в чело високо
вий ми се целите?
В сърцето змийска
отрова пускате,
сеира гледате
да не изпускате!
О, вий бездомни
свирепи вълчици,
с какво сте кърмили,
какви умници
вий сте създали?
Какво зло от мене
вий сте видяли?
Туй злоба не е,
болка зове,
но вий не я чувате,
само мърсувате,
на чужд гроб с пари
и с чужди сълзи!
Дано Ботев стане
от гроба и хване
оръжие хладно
и на вас ядно
да ви покаже,
кой лъже, маже
и кой не признава
Бог, име, вяра!

Всеки пише както може,
но прости ни Дядо Боже,
заблудени сме души!
Кой поезията руши?
Рима ли или без рима,
грешки на един, двамина,
кой с кого се подиграва,
другите тук поучава?
Всеки има собствен стил,
за някой е недраг, немил,
що е нужно напрежение,
завист, пошлост, озлобление?
Защо е нужна злобата човешка?
Това не е на Господ грешка!
Кой лош пример дава?
Кой секирата не уважава?
Това не са само дребни душици,
това са хора с парици.
Мислят че всичко се купува,
искат да им се робува.
Но накрая ще си легнат на парата,
щом посягат на свободата.


Морал и норми за беда,
признава само тя.....
И на върха или пък не,
тя истинска е!
Злобата от нея бяга,
а някои ги души,стяга.
И всички остаряваме,
но защо озлобяваме?!
Кой със мене си играе?
Кой иска себе си
във мен да припознае?
Пише се светец!
Пише се и спец!
Защо моите проблеми
интересни са ,големи?!
Няма ли си всеки грижи
та в чуждият живот се рови?
За какво се бори?
Омръзна ми от клюки разни.
Омръзна ми от души празни.
Омръзна ми да гледам как от раз
и то всеки час
се срива нечия душа,
обръща се съдба.
Това със мене няма да се случи.
Курбан няма да получи
душа нечиста,омерзена,зла.
Отговарям и така -
"Върви със дявола във ада
и там ще ти покаже
какво ти се полага!"

Не пиша за пари и слава,
интелекта мой
това не позволява.
Оценките не ме вълнуват.
Знам произведенията ми колко струват.
Искам да съм полезна,
с поезия да разтоварвам.
А който хич не ме разбира,
не искам да го натоварвам.
В демократична сме държава!
На българинът трябва
свобода и право да се дава.
Спокойствие ми трябва
да пиша ,да творя.
Да съм сама!
Не ядове със някой да бера!


Това било стихотворение!
Защо си анонимен?
Защо нямаш лично мнение?
Зла сила те коси,
злоба те мори!
За разлика от теб,
аз не съм поет.
Весела ,добра
щастлива съм жена.
За всички песни пея,
за мир любов копнея!
Приятели си имам
и с тях се гордея.
А ти се ровиш във калта
с интриги, клюки на уста!
Къде остана скромността,
поетичната душа?
Иди във банята!
Лицето си измий!
И ако можеш,срамът изтрий!
А вечерта за мое здраве,
една ракия пий!

Шамар ударят ли ти -
подай и другата страна.
Не се страхувай от това,
че битият си ти.
Знам!
Боли!
В бияча злото ще се върне,
ще го срази,ще го погълне.
И ако не веднага,
по късно няма да посяга.
Горчиво той ще съжалява
и Господ няма да прощава.
Доброто щом в душата ти умира,
възмездието теб намира!
Игра ли е това на издържливост?
Никога не прося милост!
Хей,"приятели!"
Какво става?
Заразна болест
потребителският вход прихвана?!
Разни там,човечета,калинки,
животинки и гадинки....
Буквите от стиховете мои,
кой ги яде?
Нали са мои!
Мога ли с учителската си заплата,
да напълня тук два,три стомаха!
Не за сефте се храните с това,
но за сметка на секирата.
О,тя има и очи!
Здрави нерви,
при това тренирани.
Ваксинирана е против стрес
и то не от днес.


Във форума Планета вий идете
и anabella си осиновете.
Тук снимката и поставете
и с моята сравнете.
Сами преценете,
коя от нас е с изглед на човек,
коя не става и за дупка на геврек.
От утре ли да чакам наказание,
за това деяние?
Не мога да мълча
и да търпя неправдата!
Поезия или пък не-
това са стихове!
Положен труд!
И някой трябва да е луд,
секирата да не признава
и истината да изопачава!


https://www.youtube.com/watch?v=hKs9CA4jjJw
 

Целта е територията на България, нашата прекрасна страна, да се освободи за чужденците.

30 ГОДИНИ ГЛАСУВАНЕ И

НЯМА ЕДИН ПОЛИТИК В ЗАТВОРА,

НИТО УТРЕПАН-ТОВА НАРОД ЛИ Е ?!

ЕТО КАКВО ДОЧУВАМ-"АБЕ ВИЙ ПАК ЛИ ЩЕ ГЛАСУВАТЕ БЕ

,МАЛОУМНИ,БОЖЕ,БОЖЕ,.. ПРОСТИ,ПРОСТИ

ЧАК В ЧЕРВАТА ПРОСТИ, БОЙ ,САМО БОЙ ТРЯБВА"

За "Зелената сделка" и за допълнителните 200-300,000 безработни в България


Утре -27 oктомври 2021 протест в София в 15.00 часа

аli+dora=на българката позора!
Какво съчетание на българката Дора
и турчинът Али!
Поне от дъщеря си имай срама ти!
Попфолка не намесвай, че твойта дъщеря
може да падне по долу от попфолкзвезда!
Дано от тебе да е по добра!
Но всичко е съдба!
Злобната си ти!
Грешиш със мене, разбери!
Не бъркай във гърнето с мед,
не се прави на спец!
Не пия и не пуша
и от такива, като тебе
ми дойде до гуша!


alidora,alidora аз не съм ти леля Дора!
Властната си ти!
Дори опасна!
И за мене мисълта ти,
хич не ми е ясна!
Кой там грее ти сърцето,
хич не ме засяга,
но от сайта и от тебе
искам всичко
дет ми се полага!
Колко си била красива....
Къде е снимката ти, мила?
Май не ставаш за секира?!
Колкото до мойте коментари,
дадох ти emaili, но не свари
да ми отговориш,
а с мен тук публично се бориш.
Не е честно!
Трябва да сме равни,
а някои се мислят
тук за по специални -
на Богу равни!
Тук разказно моите стихове редят,
не се срамят!
И кой заслужава песента от моите уста,
аз ще реша!
Защо да те издирвам,
нали явна си била?
Докажи го, мила!
Сложи си снимката сега!
Помогни на грешника в беда,
а не така открито
с злобата една
да спориш със секирата!
Нали чужда булка, майка си била?
А аз ще спра до тук
и в писмен спор не ще да влизам
с никой друг!
Тук!
Ако не беше ти, мила alidora,
нямаше да ги преписвам
тез стихове ...
цяла нощ на стола!
Не поиска ти тогава
на мене да ми обясниш,
настройката на сайта!
Разбра го ,че грешиш!
Но късно е сега,
преписвам, за беда.
Не мога да простя!


ЧРД , anabella!
Добра кошница си си изплела!
Но материалът е изкуствен,
а постът ти е гнусен!
На твоят ден рожден
едно уиски пий от мен!
Гледай да не се задавиш,
дано по красива станеш
и моето семейство
на мира да оставиш!
Дъщеря ми разболя
и от тебе ми призля!
За твоят жалък "ранг"
ще има бумеранг!

Колко оцеляхте
приятели сега
след тежката "война"
навсякъде с секирата?
Получава се така -
на някои преча,
не съм интересна.
Подмазват се и коленичат
и срещу мене пишат.
"Мият" нечии крака,
срам ме е да пиша за това!
Други пък заплашват,
че ще ме разплачат!
Но желязото съм аз.
А те кои са?
На дявола слуги са!
"Полето ражда тикви,
Балкана -хора!"
Секирата сече наред,
не ще да спре и занапред!

На критикаря и критичката!
Сложи солчица и пиперец
на мнението свое.
Оливията,оцетът са излишни.
Прекаляваш с думи прозаични!
Всеки има свое право,
всеки има свой вкус!
Някои се нервят
за щяло и нещяло,
дори показват среден пръст!
Защо нужно е това?
Защо българинът
тоз живат избра?
Жалко за децата!
Жалко за Земята!
Жалко за моята страна,
жалко за България!

Колко съм велик!
Колко съм красив!
Ти коя си?
Луда даскалица,
някаква певица!
Имаш яка ...а
и коса си имаш.
Аз пък нямам,
но съм герой.
Искаш да съм твой!
Толкова души,
аз съм изповядал,
дори съм им посягал.
Какви жени да знаеш
само съм оправял,
с тебе ли не мога
лесно да се справя!
Главица не напрягай,
недей се впрягай!
Страсти и любов
ще ти поднеса.
Ти си жена,
като всякоя.
Ще захапиш,
ще се влюбиш,
ще окапиш!
Ще се съблечеш
и на мене
ще се отдадеш.
Моя даскалице,
мила ми женице,
тръгнала от село
с мен да се сравняваш,
поетеса да ми ставаш,
стихове да пишеш,
на лук миришеш!
Талантлив съм,
търсен и велик!
Не ставам аз,
за твой ученик!


Талантът място го не бърка,
щом котка като теб му мърка.
Не пет по шест, а сто по шест
ги вая със секира.
Мотиката на теб оставям,
дълбока оран тук да имитира.
Картофи аз не ям,
обичам мръвки
от животни млади.
От старо месо ми се гади!
И на мъжете ми
започна да завиждаш!
Има и за тебе,
нали всичко виждаш.
Нима не искаш да си мед,
с толкова мухи около теб?
Недей да мислиш,
ами разсъждавай,
на злобни помисли
не се поддавай.
Ще съм ти вярна,
приближена,
не съм и мислила
да съм отдалечена!

Той, старият герой, не е фен мой!
Кой не дава ми да пиша за любов?
Кой сега със мен е толкова суров?
Кой не може да обича силно вече
и на мене силно да обичам пречи?
Кой сега оплаква своите години,
сълзи рони за любовници фалшиви,
за съпруга болна, зла, алкохоличка,
със бутилката заспиваща самичка?
Кой сега не иска тук да си признае,
че и мене не можа да опознае?
Себе си дори не може да познае,
искаше тъй лесно мен да изиграе.
Приведен, мълчалив е, бързо остарява,
започнал е дори съвсем да оглупява!


Кой секирата сече?
Няма обич и любов
в тоз живот за мен суров,
как да вярвам на лъжи,
да обичам как, кажи?
Някой все ще ме прецака
и ще плача дълго в мрака.
Господ има ли , кажете,
жива вий ме оплачете?
Че секирата желязна,
тук за някои омразна
има много лоши дни,
лъскава тя не блести.
Плаче като вас с сълзи
и сърцето я боли,
неразбрана си остава,
ни приема, ни предава!
Някои я подиграват
и пред всички порицават,
който я обича лъже,
а тя никога не лъже.
Де що прави си признава,
никого не поучава,
умна е, добра и птица
иска да е гълъбица,
но не може ей така,
тя да хвръкне на шега.
Тежка е, желязна, морна,
пък изглежда неуморна,
а сега кахър си има,
болка мори я незрима.
Искат пак да я излъжат,
искат пак да я прелъжат!
Не се лъже туй желязо
нищо, че сърце боляло
и е много отпреди,
а сега я пак боли!
Ще преглътне всичко тя,
пак ще стане лъскава,
ще обича от сърце
и по малко ще сече!


Играеш си със думи, съчетания
и правиш разни там признания,
но смисълът ти нейде все се губи,
нормален който те чете се чуди!
Едно и също винаги разказваш,
висок стил се опитваш да показваш,
език, култура и самосъзнание,
но няма да намериш тъй признание!
От хората и от народа бягаш,
и за чужбина раниците стягаш,
езика майчин не признаваш,
със чуждия го ти сменяваш,
и за Родината си чужд оставаш!
Това било стихотворение!
Защо си анонимен?
Защо нямаш лично мнение?
Зла сила те коси,
злоба те мори!
За разлика от теб,
аз не съм поет.
Весела ,добра
щастлива съм жена.
За всички песни пея,
за мир любов копнея!
Приятели си имам
и с тях се гордея.
А ти се ровиш във калта
с интриги, клюки на уста!
Къде остана скромността,
поетичната душа?
Иди във банята!
Лицето си измий!
И ако можеш,срамът изтрий!
А вечерта за мое здраве,
една ракия пий!


Щом няма смисъл
дадено стихотворение,
на некадърника е то творение!
С игра на думи парадира
и другите иронизира!
Природата уж величае,
но не иска да признае,
как взима той от тук и там
готови фрази, срам!
Как всъщност нищо той не казва
във стихото си и показва
как общи приказки се пишат,
и стиховете на менте миришат!


"За криво колело прав път няма"
НЯМА КЪДЕ ДА СЕ СКРИЕШ...СКИТНИКО
от vessilinna
"Черен дъжд вали.
Хлопат гневни капки
по желязната
врата на душата ти.
И мълнии като огнени
пръсти раздират ледената
пазва на ноща.
Студено ти е. ....."


Мила vessilinna,
нощта се пише тъй,
на пет места си я сгрешила,
не е проста грешка, мила,
ами запетайки що си забравила?
И имам аз стихотворение за черен дъжд,
отде прокапа твоя изведнъж....?!
25.01 14:17 - Черен дъжд
sekirata
Черен дъжд
не бях виждала!
Ей такъв вали сега!
И залива всичко вън,
гледам го, като насън!
Как от него да се скрия,
във снега как да попия,
дето няма го сега,
нищо, че е зима зла?
Силен вятър с черен дъжд,
буря, ураган могъщ...."
Престанете със dakota да се оправдавате,
във поезията най сериозно изоставате,
нищо ваше стойностно не виждам,
няма на какво да ви завиждам!
Навик имате мен да ме хулите,
ще ми хванете цървулите!
Аз различна съм и натурална
и съм доста по Морална!
Нали?
Вятърът накъде духа....секирата е тежка,не може я издуха!
"Постингът ти не е шарен
и затова не си популярен!"
Искам и аз шарения -
дайте цветна хартия!
Не достига силата в словата,
затова разкраси се с боята!
Но в черно пък защо?
Кой тук умрял е?
Секирата е жива!
Спокойно ....
Хич не е саможива!
Но май стана така,
хареса си черното тя!
Кой със мене си играе?
Кой иска себе си
във мен да припознае?
Пише се светец!
Пише се и спец!
Защо моите проблеми
интересни са ,големи?!
Няма ли си всеки грижи
та в чуждият живот се рови?
За какво се бори?
Омръзна ми от клюки разни.
Омръзна ми от души празни.
Омръзна ми да гледам как от раз
и то всеки час
се срива нечия душа,
обръща се съдба.
Това със мене няма да се случи.
Курбан няма да получи
душа нечиста,омерзена,зла.
Отговарям и така -
"Върви със дявола във ада
и там ще ти покаже
какво ти се полага!"

Защо е нужна злобата човешка?
Това не е на Господ грешка!
Кой лош пример дава?
Кой секирата не уважава?
Това не са само дребни душици,
това са хора с парици.
Мислят че всичко се купува,
искат да им се робува.
Но накрая ще си легнат на парата,
щом посягат на свободата.
Морал и норми за беда,
признава само тя.....
И на върха или пък не,
тя истинска е!
Злобата от нея бяга,
а някои ги души,стяга.
И всички остаряваме,
но защо озлобяваме?!


На d
Върху гроздове как ще ми легнеш?
Под луната как ще сребрееш?
Празни думи безсмислени лееш,
кърмиш себе си?! Боже, как смееш
да убиваш на думите смисъла
в родната българска реч,
ти на дявола си "уйдисала",
кой позволява таз Сеч?!
Самочувствие болно ти имаш,
в поезията тук ни сервираш
думи без смисъл, без тон!
Нямаш ли си камертон?


Такава жена не умира!
Погледът премрежен!
Гледаше някак си във сиво!
Но не в мъгла!
Мъгла бе в твоята душа!
И студ,и хлад!
Душевен глад!
А нейната усмивка тъй чаровна,
на някои се стори тъй греховна!
Не е тя облак буреносен,
нито пък вирус смъртоносен!
Не е и плачеща върба,
ни момина сълза!
А може би розата с бодли
е тя за чуждите очи,
за хората с езици зли!
Но стига с тез цветя!
Тя просто е жена!
Жена не толкова красива
и не до там свенлива!
Жена която търси и намира
Жена която доста често се нервира!
Не позира!
Жена която бори се,не се предава!
Не се продава!
Тя уважение и обич заслужава!
Жена духовна силна!
Страстна!
Дори опасна!
В живота си тя нищо не планира!
Не копира!
Такава жена не умира!

Сега пред вас тук ще призная,
че на злото виждам края! ДАЛИ?!
Не се страхувам от това,
че ще остана без глава!
След мен ще има по добри,
по талантливи, истински,
човеци праведни, без грях,
които с сила и без страх,
народа ни ще поведат,
по път красив и непознат!

АНИТА

стихове А.Х..Т. sekirata cekupama

а това е моят аватар в интернета,когато не качвам лични мои снимки

image
 









Тагове:   sekirata poezia obrushtenie,   narod,   anita,   stihotvorenie,   avtorovo,   griah,   povedi,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Допада ми -
25.04.2011 21:22
че си естествена и искрена -
"Секирата на истината"...
цитирай
2. lidislidis - Поздрав, Анита!
25.04.2011 22:42
Жива и здрава!
цитирай
3. istina - "АЗ СЪМ АЗ, ЗА СЛАВА СЕ НЕ БОРЯ, ДАЛИ ЩЕ МЕ ЧЕТЕТЕ ВАША ВОЛЯ" (цитат)
08.05.2011 11:04
Точно защото ти си си ти, защото не премълчаваш истините, ставаш неудобна за някои персони (съжалявам, но не мога да ги нарека ХОРА), които всячески се опитват да те накарат да замълчиш. И използват най-сигурното средство, но и най-подлото - нараняват децата ти, защото знаят много добре, че една майка я боли най-много, когато децата й страдат.
цитирай
4. sekirata - ....
06.03.2020 10:28
blog - " Здравейте, Ако спрете да спрете да обиждате ( току що изтрихме един постинг от 29.12.2019 с обиден клип за баба Роси...) отношенията ви ще се подобрят&am
05.03 22:23
БОЖЕ, АЗ ОБИЖДАМ?! АЗ НЕ СЪМ НАВЛЕК, НИТО МИ ПЛАЩАТ ДА ПРОВОКИРАМ ЕДИ КОЯ СИ И ДА СЕ МАЗНЯ НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ!

Последни 20 регистрирани посетителя

19:35 - apostapostoloff
18:54 - rosiela
18:50 - rosiela
16:56 - rosiela
15:41 - rosiela


Blog, Честит национален празник!
Имам основание да се оплача пак от Апостол Апостолов освен че ми пиШе на лични, продължава да влиза и ми прави мизерии в блога ми, сега пак трУдно влезнах в профила си

Последни 20 регистрирани посетителя
14:00 - apostapostoloff
13:00 - ernest
09:37 - stefostef
07:00 - apostapostoloff
Изпратено: 03.03 18:14 От: jupel


аз ги забравих, но те мене -не?!
10:04 - pitatlimedejzorata
08:02 - rosiela
06:33 - apostapostoloff

На лични Постола не спира да ми пише дори за акордеона ми и в заглавие! Трия разбира се, коментарите си спрях заради тях двамцата- Роса и Постола
Изпратено: 18.02 22:46 От: jupel
Изтрий
това била загадката...:)
Гледайте какво става и двата профила ровят при мене и започват с две еднакви букви и свършват пак с две еднакви--ЗНАЧИ ЕДНО И СЪЩО ЛИЦЕ, НО КОЕ , А, НЯМА КАК ДА НЕ ЗНАЕТЕ?

Последни 20 регистрирани посетителя

15.02 18:39 - staler
15.02 16:39 - stuber
15.02 16:18 – stuber

НЕ СА СПАЛИ И СА В ПРОФИЛА МИ
Последни 20 регистрирани посетителя

08:21 - rosiela
06:12 - apostapostoloff

акордеонът си изобщо не съм изоставила и напротив ще го засиля пак, тук има категория МУЗИКА, НАЛИ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243426
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28497
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031