Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 10:01 - НА РОДИТЕЛИТЕ С......."ЛЮБОВ"
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 668 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 01.09.2012 22:28


НЕ ЗАБРАВЯМ, НЕ ПРОЩАВАМ,АЗ ПРОСТО...ОТМИНАВАМ !

image


 ГОСПОД МОЙ, О, ЧУЙ МЕ ТИ,
ВСИЧКИ ЗЛОБИ НАКАЖИ!
ПОДАРИ НА ТЯХ ТОВА
ДЕТО СТОРИХА НА МОЙТА ДЪЩЕРЯ,
ДЕТО СТОРИХА НА МЕН!
ОТ ДНЕС ТЕ МЪРТВИ СА ЗА МЕН!
АЗ НЕ ЗАБРАВЯМ, НЕ ПРОЩАВАМ,
АЗ ПРОСТО.............О Т М И Н А В А М !
от една секира , която за слава не пледира !

ДУШАТА МИ КЪРВИ, ТАКА НЕ МОЖЕТЕ МЕ ИЗМЪРСИ !

Само ти си светлото нещо във моя живот!
Само ти ми даряваш спокойствие, плод,
любов си, доброта красота,
само ти си живота за мене сега!
Само ти си сълзата във моя живот,
доказа пред всички -Не сме народ!
Само ти, радост моя , изпълваш деня
със надежда и вяра и обич, скръбта
само ти във мене убиваш,
душата си своя недей да затриваш!
Има го Господ нашият Бог,
той вижда всичко и съдник е строг!

НА РОДИТЕЛИТЕ С.......ЛЮБОВ!
Родители, убивате си вий децата,
а не нас, нашата заплата,
манипулират ви и ще ревете,
кожата ни вий дерете.
В съюз сте днес със политиците,
но ще ви резнат те езиците,
ще плачете за вашите деца,
лош пример давате сега,
от тях човеци няма да станат,
неуки, прости ще останат.
Аз не съм тук с цел политическа,
нито пък друга, дори юридическа,
аз безпартийна съм и си признавам,
че имам принципи, не оглупявам
от заплахи разни на хора важни
в живота празни души продажни!
Вашите деца мамини, глезени,
от обич, от що ли от вас разглезени
по улици скитат и не се спират,
учителите свои те провокират,
а вас родители манипулират.
Нали няма стачка, защо не се спират,
нима не ги виждате как се дрогират,
пияни по барове и кръчми ходят,
в живота на своите учители ровят.
Деца не са туй , а моми нагиздени,
като елхи коледни украсени,
с последни модели телефони,
смеят се на училищните касетофони.
Но иначе знаят си те правата
и всичко за учителската заплата,
когато грешат им се прощава,
деца били казват, но вдигат врява
с тяхните мили, неразбрани родители
срещу нас бедните днес учители.
Децата лъжат колективно и смело
прикриват истини и то умело,
от кого ли се учат питам ви аз?
Нас не ни слушат, рядко са в час?!
С тази глезотия вий ги убивате,
на лъжите им вярвате и умирате
на целия свят днес да докажете,
дори със риск да се подмажете,
че вашето дете е най доброто,
за всичко виновно било даскалото,
със тези лакоми, мързеливи учители,
на вашите деца строги мъчители.
Докъде стигнахте, мили родители?
Щом се натискате станете учители!

http://zazz.bg/play:f9f908a1
http://zazz.bg/play:2aa03018

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5302042
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28789
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930