Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2011 02:58 - ПОРЕДНОТО МОЕ ОТКРОВЕНИЕ СЪС СЪЖАЛЕНИЕ...
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 704 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.02.2022 17:29


ЗА ЕДИН .........САЙТ !
не е сибир, не е блог беге

image

  ПРИЯТЕЛИ ,ТОВА НЕ ВЪЛНУВА, НЕ ВЪЗМУЩАВА САМО МЕНЕ, ЯСНА ЛИ СЪМ, АДМИНИ ? МНОГО ХОРА МИ СЕ ОПЛАКАХА, ЧЕ ДОРИ НЕ ЗНАЯТ КАК Е СТАНАЛО И ЗАЩО, НО НЕ ИМ СЕ РАЗПРАВЯ ДА ПИШАТ ПОСТОВЕ И СА ПРАВИ -НЯМА КОЙ ДА ГИ ЧУЕ.ТУК СЕ ЧУВАТ САМО КЕФОВЕТЕ НА НЯКОЛКО ОТБРАНИ КАКИ И БАТКОВЦИ! image
ХАЙДЕ ОБРАБОТВАЙТЕ СЕ , ЛЮБОВНИ! image
ПУКА МИ, БЛОКИРАТ МЕ И АЗ БЛОКИРАМ. ТАКА ЩЕ Е, НАВСЯКЪДЕ -СЪЩИТЕ ХОРА И ЗА ПО СИГУРНО И ПРИЯТЕЛИТЕ ИМ, ЛЮБОВНИЦИТЕ ИМ...ХИ, ХИ,ХИ...!
ЛЕКА И СПОКОЙНА НОЩ!

Отговарям с изказано мнение от друг потребител в друг сайт,
защото в нета просто не може да се регистрира човек
и да пише на воля това, което му е на душата.
Когато на някой му пречи някой, то определено има защо
завистта и злобата да го разяжда.
Така че благодаря за рекламата !
"Антирекламата е най добрата реклама"
"Секира, ето за какво говорим - за злобата и завистта .
Какво сърце носи този човек, който е написал това под стиха ти
Слънчице на мама и при това анонимно.
Начинаещ бил,но с пет звездички във форума си -
http://www.forum.all.bg поезия
traveller.bg
Начинаещ
" Re: Слънчице на мама [Re: секирата]
#2711987 - 29.10.2010 01:26
Произведенията ви са кошмарът на всяка култура,
палачът на всяко слово и опелото на малкото останала духовност.
Съжалявам дъщеря ви.
Екстри:
Какво общо има дъщеря ти с твоето творчество?
Това му е проблема - голямата ти майчина любов или дъщеря ти ?
Опазил я Бог ! А ти се чудиш защо те наказват в училището ти
за това, че защитаваш детето си."

Дъщеря ми не е добре, благодарение на хорската злоба и завист,
най вече на чалгите и феновете им , поетесите по "красивите"
Плевенчанки, Хасковлийки,Димитровградчани, Кърджалии, Асеновградчани .... !
Нямам думи ! Знам, убедена съм,че всичко се връща и знам,
че този стих на П.Р.С.е повече от актуален днес.

НЕ СМЕ НАРОД

Не сме народ, не сме народ, а мърша,
хора, дето нищо не щат да вършат.
Всичко тежко, всичко мъчно е за нас!
"Аз не зная! Аз не мога!" - общ е глас.
И не знаем, не можеме, не щеме
да работим за себе си със време.
Само знаем и можеме, и щеме
един други злобно да се ядеме...
Помежду си лихи, буйни, топорни,
пред други сме тихи, мирни, покорни...
Все нас тъпчат кой отдето завърне,
щот сме туткун, щото не сме кадърни...
Всякой вика "Яман ни е нам хала!" -
а всякому мерамът е развала...

Не сме народ! Не сме народ, а мърша,
пак ще кажа и с това ще да свърша.
П.Р. Славейков
1875

image

Убийци на деца, народ
и лешояди с кръв нечовешка,
защо ви е народът -сноб,
това не е на Господ грешка?!
Убивате човека в мен
и моите деца невинни,
дано не видите бял ден,
джентълмени вий и дами финни!
Коя съм аз? Учителка.
Една от всичките в България -чужда.
Химера грозна ти, мъчителко,
от въздух, свобода аз имам нужда!
Върнете ми децата клети,
вий дяволи и изверги проклети,
лешояди, хищни птици
и силиконови юници!
Проклета сган и сволач мръсна,
как не ви омръзна, втръсна,
невинни жертви да убивате,
така и вий погубвате се, гниете?!
Убийци на деца, народ,
убивате вий своя плод,
спрете или Господ ще ви спре,
помощ моля, Богове!
Свестният на луд вий правите,
в тиня, мръсотия давите
народът ми, децата, мен!
Ще види ли България Бял ден?!

image

И за къде сме тръгнали с тоз гол ..з
в Европейският съюз?!
Ще ни сдъвчат като джам сакъз.
Американец ни показва среден пръст...
Тръгнал Ганьо на море
и дисагите си взе
без култура,но с таквоз чушле,
дето чужденец от него мре.
И кака Янка боздуганка
с консерви и компоти,
редува леща ,боб , картофи.
За циганчета голи ,боси
България пари си проси.
За българчетата добри,
никой не дава пет пари.
И момичетата наши
вън продават се добре,
а тук майките горките
плачат и кълнат во все.
И как не!
Посегнаха и на децата!
Не стига пустата заплата!
По чуждите земи умират
български войници,
а тук момичетата наши
са силиконови царици.
И ние тук ядем не хляб,а трици.
България от болка вие!
Кой ни прокле
или виновни сме си ние?
За бази си продаваме земята.
Крадем ,убиваме
от глад и болести умираме.
Родино моя!
Ти разграбена си вече.
От тебе Българинът се отрече,
избяга във чужбина на далече.
Боли ме!
Нямам думи вече!
Нямам нерви вече!
А утре 24 май кой ще празнува?!
Bye! Bye!
Учителите със мизерните заплати,
учениците с права над тях!
Кой пати?!


image



А.Х.Т.

sekirata cekupama 

Христо
48 г., София
Посетен : 1 пъти
Виж профила
Изпрати съобщение

image

Ето кой е бил и се върти от маса време

преди изборите в блога и

профила ми и веднага -

цъфна в профила ми!

Защо изтри този ми пост,

защо изтрихте този ми пост,

защо аз да не съм МАЙМУНА?!

https://www.youtube.com/watch?v=kubf8GSlikY

sekirata Gruhti sviniata v kochina kvartalna

 

Този ми пост го нямаше както и още много,

така са наредили тези които са силни на деня!

image

ВЕЧЕ СЪМ РАЗЛЮТЕНА, ПРЕКАЛИХТЕ! ЦЯЛ ИНТЕРНЕТ ЩЕ ЗНАЕ КОИ СА ПО САЙТОВЕТЕ ЗА ПОЛИТИЧЕСКИ ПРОПАГАНДИ И ГОНЯТ БЕЗ НИЩО ТАКИВА КАТО МЕНЕ-ЗНАМ ЧЕ НЯМА СЪД,ПРОКУРАТУРА, Омбудсман на Република България -ТА ТОЙ БЪЛГАРИН ЛИ Е -МАЙ НЕ ?!ОТРЯЗАХА МЕ, ОСТАНА ...НАВЪН ДА СИ ТЪРСЯ ПРАВАТА И ЩЕ БЪДЕ!АЗ И ДЪЩЕРЯ МИ НЕ СМЕ МАЙМУНИ!


ТОВА НАРОД ЛИ Е -
Jeko

секирата,заплашват те ....
ЕМИЛ 2014-05-25 16:27:52 Статус: Одобрен Промени Изтрий
никой няма да ти помогне мършо.... да ти еба майката мръсна


А на Вас българите избягали в чужбина,заради СОБСТВЕНОТО СИ БЛАГОДЕНСТВИЕ И ПАРИ,избягали, като последните СТРАХЛИВЦИ,ПРЕДАТЕЛИ НА РОД И РОДИНА- ..ЮЯ НА ВАС!

Не ме разбрахте правилно изтривам не документално,а от душата си виртуалните си приятели тук,които ме огорчиха с изключение на няколко с които ако админа разреши ще подържам контакти виртуални.Лети, да кажем,че е вярно това,че не можеш да пишеш коментари в блога ми,да ме защитиш,разбирам и ти вярвам,но това ДО КЪДЕ ВОДИ,Я ДА ВИДИМ? Празнувайте след изборите,поне турците ги няма вече-надявайте се-ОТ ВЪН НИ ДЪРПАТ КОНЦИТЕ!МУТРИТЕ БИВАТ ВСЯКАКЪВ ЦВЯТ ОТ ЧЕРВЕНИ ДО СИНИ! ЛЕКА ВИ НОЩ,виртуални ....атели!Аз не плача!НО НЯМА И ДА СИ ПУСНА КЛИП НА ИВАНА -ПРИЯТЕЛКАТА НА ББ!Слушайте си ги мръсните чалгари!

 

image



 








Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5289795
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28731
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930