Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2011 20:50 - СПОДЕЛЕНО
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1005 Коментари: 1 Гласове:
1



На тебе, жено, сега ще ти кажа,
че не всичко, което хвърчи е птица.
За колко си продаде името , лъвице,
чии пари взе днес, м.....це?
Посягаш на семейството ми и децата,
проклета си, горко ти, ще има отплата!

В стадо от овци имало лъвица,
мислела се тя за важна птица,
нависоко тя летяла,
но така и не разбрала,
че е с грива на животно
хищно, злобно и самотно.
Покрай нея тез овчици,
разни птици, гургулици,
правели се на красиви,
умни, дружелюбни, мили.
Били наивни, простовати,
проскубани, разни пернати,
а някои чифтокопитни
и рогати на петна ситни.
Таз лъвица обиграна,
хвана си жертва голяма,
вкара я в обора ..... и,
сравни я с другите овци.
Но тя дотук не се спря,
а потърси майката
на таз овчица мила, сладка,
наивна, заблудена, рядка
порода на овца,
отлъчила се сам сама.
Реши се, справи се с овнето,
а после с майката и дето,
кръвта на двете се проля,
лъвицата се удави, умря.

Защо не дойдеш мен да интервюираш,
ще те направя на пъча,
простотии ти сервираш,
нахална, лоша, зла жена?
Полина нямала халка,
нямала и годеник,
а ти си просто никоя,
не си звезда, ни шик.
Кой котарак ти мърка
и какво ли смърка?
Всичко знае се, разбра ли?
Истинска съм аз, позна ли?

Амин!
Поне за мен умря.
Ще видим твоята съдба, злоба!

...казах ли ти, мила,
че в "bukvite.." са все
пройдохи-
надути пуяци, горила
една ги води и за трохи,
продават си
честта, главата,
тежък грях и срам посяха.
Днес вилнеят бесни, лесни,
в
сайтовете ни чудесни,
прости глави и кратуни,
не човеци, а
маймуни,
управляват нашето слово,
получават наготово,
всичко, та дори и
теб.
Що предаде им се? С теб
последен танц те изиграха,
в кръв се
давят, освирепяха.
В "otkrovenia..." ни заклаха,
скандали зреят
там,заплаха...
така го сториха и в "hulite.."
тез от Кратунци със
потурите.
Но в блога още те обичат,
дори от "bukvite.." тук сричат,
ще
трябва като тебе аз,
сега или в среднощен час,
друг ник да си
избера,
така по лесно ще умра.

Не пиша за пари и слава,
интелекта мой това не позволява.
Оценките не ме вълнуват.
Знам произведенията ми колко струват.
Искам да съм полезна,
с поезия да разтоварвам,
който хич не ме
не искам да го натоварвам.
В демократична сме държава,
на българина трябва
свобода и право да се дава.
Спокойствие ми дайте
да пиша , да творя,
да бъда, да съм добра,
не ядове със някои да бера.

Любовта е красива,
когато е жива.
За мъртви души не е присъща.
Злото се връща.
Аз ще обичам и ще творя.
Някои си остават .....та!

Който завижда надалече не вижда!
Който си мисли, че тук ми пречи
и че без блога съм мъртва вече,
много му здраве от мене сега!
Аз си оставам с е к и р а т а,
а тя не поплюва, реже, сече
и не признава човеци -менте!

image

На всички дребни, злобни душици,
със разни връзки и много парици,
аз пожелавам, добър живот,
не бъдете на простотията роб!







Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - НЕ ВЯРВАМ ВЕЧЕ НА НИКОЙ!
01.04.2020 23:12
22:26 - Белият дом ни дава ваксина
Автор: fanuri Категория: Политика
Прочетен: 1 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 22:28

Министър председателят Бойко Борисов проведе телефонен разговор с държавният секретар на САЩ Майк Помпео по повод разпространението на пандемията Coved 19 .Двамата дискутираха мерките с които всяка една от двете страни прилага,за ограничаването на вируса и т.н. и т.н.


Премиерът и държавният секретар Помпео обмениха мнения и за лекарствата,медицински консумативи и тестове за диагностика на Covid 19.
В разговора стана ясно, че учени и специалисти от САЩ разработват ваксина срещу вируса и България ще е сред първите страни с които ще я споделят.

Премиерът и Помпео бяха единодушни, че всички страни са длъжни да продължават борбата с пандемията чрез взаимопомощ и тясно сътрудничество при обмен на успешните практики в лечението...и т.н.

sekirata - А мислите ли, че народ български ще повярва на ваксината на САЩ?
АКО ИЗОБЩО Е НА САЩ А НЕ НА БЪЛГАРОУБИЙЦИТЕ!




кому е нужна военната диктатура, познайте и защо народ не се подчинява и я предизвиква?!

14:56 - Моята истина за коронавируса

автор: istina категория: Лични дневници
прочетен: 86 коментари: 0 гласове: 3


Коронавирус! Карантина! Извънредно положение! Военно положение!
Преди да започна моята теза, бих искала да кажа нещо, което, според мен, има пряка връзка с вируса.
Преди време на НДК сложиха 5G, за тестване на новата мрежа. Скоро след това бяха открити множество мъртви гълъби. А за хората мрежата предизвиква множество болести и дори смърт при по—слабите, т.е. тези, които вече имат някакво хронично заболяване.
От друга страна, когато в Европа се появи коронавируса, от ЕС казаха, че ще има финансова помощ за страните с коронавируса.
И ето, след два дни и в България се появи. А докато нямаше обявена финансова помощ, при нас нямаше.
Всичко е за пари. Сега опитват насилствено да сложат навсякъде 5G, след което и при нас ще има починали. Защо, когато от Китай си изключиха новата мрежа, и спряха да имат заразени?
Такава е истината и тя няма да се хареса на мнозина, но не ми пука!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243265
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031