Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2012 18:19 - НЕ ИСКАМ -копие и оригинал
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 842 Коментари: 0 Гласове:
1



image

Защо ли не спират да ме копират някои, 
а други уж мои приятели да го показват,
като че ли това им харесва?
Нямате ли си собствено аз?

Боян Обретенов-избрано
Не искам да признавам радостите си.
Не искам да споделям вините си.
Не искам да свиквам.
Не искам да се разделя със загубите си.
Не искам мрак преди мръкване.
Не искам да съм в крак.
Не искам после.
Не искам да зъзна в кожата си.
Не искам да воювам с паяци.
Не искам да загубя дявола в кръвта си.
Не искам да съм длъжник на пролетта, само защото тя е дошла.
Не искам да спя под откритото небе на изчерпалата се взаимност.
Не искам вече да се раждам ненавреме.
Не искам да се лекувам от наивност.
Не искам да се съмнявам в съмнителното.
Не искам да се уповавам на безсъмненото.
Не искам да ме заслепява прозрачното.
Не искам да разбирам разбираемото.
Не искам да приемам видимото.
Не искам да вярвам в ясното.
Не искам да съм кредитор на преходното.
Не искам да съм длъжник на времето си.
Не искам да съм подчинен на очевидното.
Не искам да съм слуга на непреодолимото.
Не искам да знаете за мен друго,освен това,че съм.
Не искам всичко.Просто защото не може.


И МОЕТО НЕ ИСКАМ-ОРИГИНАЛА
НЕЕЕ ! НЕ ИСКАМ !
НЕ ИСКАМ ДА БЪДА БИТА ОТ УЧЕНИЦИ!
НЕ ИСКАМ ДА МЕ ПСУВАТ И РУГАЯТ РОДИТЕЛИ!
НЕ ИСКАМ ДА ЖИВЕЯ САМО С КРЕДИТИ!
НЕ ИСКАМ ДА РАБОТЯ С ПОДМОЗВАЧИ И ЛИЦЕМЕРИ!
НЕ ИСКАМ ДА ТЪРПЯ ОКОЛО МЕН КОРУПЦИЯ!
НЕ ИСКАМ ДА ПРЕПОДАВАМ ПО ИЗБРАНИ ОТ ДРУГИ УЧЕБНИЦИ !
НЕ ИСКАМ ДА ДА МЕ НАСИЛВАТ И ИЗНУДВАТ ВИСШЕСТОЯЩИТЕ !
НЕ ИСКАМ ДА МЕ ОЦЕНЯВАТ ХОРА НЕРАЗБИРАЩИ ПО МОЯ ПРЕДМЕТ!
НЕ ИСКАМ ДА МИ СЕ НАЛАГАТ СЪС СИЛА РАЗНИ ПОСТАНОВКИ!
НЕ ИСКАМ СЕДМИЧНА ПРОГРАМА НАПИСАНА ПОД ДИКТАТ!
НЕ ИСКАМ ДА ГОВОРЯ, ДА ОБЩУВАМ СЪС СТРАХЛИВЦИ И КОРУМПИРАНИ!
НЕ ИСКАМ ДА МИЗЕРУВАМ!
НЕ ИСКАМ ДА ВЗИМАМ ЗАЕМИ!
НЕ ИСКАМ ДА СЕ ХРАНЯ С БОКЛУЦИ И МЕНТЕ!
НЕ ИСКАМ ДА ПИЯ ОТРОВИ И ОТ ГЕРАНИ " МИНЕРАЛНА ВОДА"!
НЕ ИСКАМ ДА НЯМАМ ПАРИ ДОРИ ЗА "МЕНТЕТО" -ЛЕКАРСТВА!
НЕ ИСКАМ ДА СТАВАМ НА СЪН ОТ КОШМАРИ И МИСЛИ!
НЕ ИСКАМ ДА СЕ ХРАНЯ С ТРИЦИ И ПЛЕСЕН, ВМЕСТО ХЛЯБ!
НЕ ИСКАМ ДА СЕ ЧУДЯ КАК ДА СВЪРЖА ДВАТА КРАЯ ВСЕКИ МЕСЕЦ!
НЕ ИСКАМ ВИСОКИТЕ ИЗМИСЛЕНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ, УДРЪЖКИ!
НЕ ИСКАМ ЧУЖДИ НАРОДИ ДА НИ УПРАВЛЯВАТ И УНИЩОЖАВАТ!
НЕ ИСКАМ ПО ГЛУПАВИТЕ ДА МИ НАРЕЖДАТ КАКВО ДА ПРАВЯ!
НЕ ИСКАМ ДА СЕ РАЗБОЛЯВАМ ЗАРАДИ ЧУЖДИТЕ НЕВЪЗПИТАНИ ДЕЦА!
НЕ ИСКАМ И ДА ТЪРПЯ ВСИЧКО, КОЕТО ВРЕДИ НА ЗДРАВЕТО МИ!
НЕ ИСКАМ ДА УЧА НЕНОРМАЛНИ И НЕВЪЗПИТАНИ ДЕЦА!
НЕ ИСКАМ В НОРМАЛНИТЕ УЧИЛИЩА ДА УЧАТ УМОПОМРАЧЕНИ ДЕЦА!
НЕ ИСКАМ ЗА ПРЕПОДАВАМ В УЧИЛИЩА, КОГАТО ТЕЧЕ РЕМОНТ!
НЕ ИСКАМ ДА СПИРАМЕ УЧЕБНИТЕ ЗАНЯТИЯ ЗАРАДИ ИЗБОРИ!
НЕ ИСКАМ ДЪРВЕНИ,ГРИПНИ И ДРУГИ ИЗМИСЛЕНИ УЧ.ВАКАНЦИИ!
НЕ ИСКАМ ДА МИ СЕ ЗАБРАНЯВА ДА ГОВОРЯ И ДА СПОРЯ!
НЕ ИСКАМ ДА БЪДА ПСУВАНА ОТ ДРОГИРАНИ И ПИЯНИ УЧЕНИЦИ!
НЕ ИСКАМ ДА РАБОТЯ НА ОЩЕ ДВЕ ТРИ МЕСТА ЗА ДА СЪМ ЖИВА!
НЕ ИСКАМ ДА ПОСЕЩАВАМ РОДИТЕЛСКИ СРЕЩИ С ПО ДВАМА РОДИТЕЛИ!
НЕ ИСКАМ НАРОДЪТ МИ ДА Е ТОЛКОВА ЗАСПАЛ!
НЕ ИСКАМ "КОЛЕГИ, КОЛЕЖКИ" -ПРЕДАТЕЛИ!
НЕ ИСКАМ ДА ПЕЯ,КОГАТО ДУШАТА МИ ПЛАЧЕ!
НЕ ИСКАМ ДА ПИША, КОГАТО ВСИЧКО ИЗДИША!
НЕ ИСКАМ ДА МЪЛЧА, НЕ СЪМ РИБА!
НЕ ИСКАМ ДА ЖИВЕЯ ПО ЗЛЕ ДОРИ ОТ ЖИВОТНИТЕ!
НЕ ИСКАМ ДА ПОЗНАВАМ БОГАТИТЕ И ИМОТНИТЕ!
НЕ ИСКАМ ДОРИ ДА СЕ ВОЗЯ В ТАКСИ!
НЕ ИСКАМ ВЕЧЕ ДА МЕ БОЛИ!
НЕ ИСКАМ СЕГА ДА СЕ ПРИМИРЯ!
НЕ ИСКАМ ДА ЛАЗЯ КАТО ЧЕРВЕЙ ДА УМРА!
НЕ ИСКАМ С ЛЪЖИ ДА МЕ ПРИСПИВАТ!
НЕ ИСКАМ С ОТРОВА ДА МЕ ОПИВАТ!
НЕ ИСКАМ, НЕ ИСКАМ ДА ГЛЕДАМ С ТЪГА!
НЕ ИСКАМ ДА ПЛАЧА С ДЕТЕ НА РЪКА!
НЕ ИСКАМ ДОБРОТО ДА РАЗРУША!
НЕ ИСКАМ СВЯТОТО ДА ЗАДУША!
НЕ ИСКАМ ОТРОВА ЗА МЕН ДА НАЛИВАТ!
НЕ ИСКАМ ВОДАТА МИ ДА НАПИВАТ!
НЕ ИСКАМ ДУШАТА МИ БОЛНА ДА СТРАДА!
НЕ ИСКАМ ОТ ВРАГОВЕТЕ МОИ НАГРАДА!
НЕ ИСКАМ ПОВЕЧЕ АЗ ДА ПРОЩАВАМ!
НЕ ИСКАМ ЛУДИЯТ ДА ЗАЩИТАВАМ!
НЕ ИСКАМ ДА ПЛАЧА, САМА В ЗДРАЧА!
НЕ ИСКАМ ИЗМАМА, ИСКАМ ОБИЧ ГОЛЯМА!
НЕ ИСКАМ ЧУЖДИЦИ, НЕ ИСКАМ МРЪСНИЦИ!
НЕ ИСКАМ ДА ПРАВЯ КАКВОТО НЕ ИСКАМ!
НЕ ИСКАМ ЗА СЕБЕ СИ САМО ДА ИСКАМ!
НЕ ИСКАМ, НЕ ИСКАМ ДА ВИКАМ, ДА ПИСКАМ!
НЕ ИСКАМ НА ПРОСТА ДНЕС ДА МЕ ПРАВЯТ!
НЕ ИСКАМ ПРИЯТЕЛИТЕ ДА МЕ ЗАБРАВЯТ!
НЕ ИСКАМ С МЕНЕ ДА СИ ИГРАЯТ!
НЕ ИСКАМ ЗА МЕНЕ ВСИЧКО ДА ЗНАЯТ!
НЕ ИСКАМ ДА ПЛАЧА, ДА РОНЯ СЪЛЗИ!
НЕ ИСКАМ ЗЛОТО ПО МЕН ДА ПЪЛЗИ!
НЕ ИСКАМ ДА ЖИВЕЯ В ТАКАВА СТРАНА!
НЕ ИСКАМ ДА БЪДА РОБИНЯ -ЖЕНА!
НЕ ИСКАМ СЛАВА, А СИЛНА ДЪРЖАВА!
НЕ ИСКАМ ПРИЗНАНИЕ, НЕ ИСКАМ НАГРАДА!

http://zazz.bg/play:98038bf3
http://zazz.bg/play:30fff70f 









Тагове:   zashto,   poezia,   sekirata,   anita,   stihotvorenie,   avtorovo,   zlobni,   zavistlivi,   nekadurni,   kradlivi,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243089
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031