Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2012 17:54 - ЗАЩО АЗ, ПАК АЗ...?!
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 622 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.02 01:56


ЗАЩО АЗ, ПАК АЗ...?!

504 Gateway Time-out
The server didn"t respond in time.

Бога ми, писна ми в .......
да се появява това при всеки опит да влезна в профила си, да напиша и пусна нещо, а за клиповете е цяло чудо след множество опити да тръгне -да запее!!! Писна ми да ми пишат непознати хора-профили, никове с по 2-3 приятели само, което означава, че това са дублирани профили. Да ми пишат и дори за приятел да ме канят. Когато, където съм дала линка на сайта си и откакто го пускам по начесто в мои съобщения ....в сайта ми http://cekupama.hit.bg/ ДОРИ И В НЕГО се влиза НА ПЕРИОДИ с триста зора!!! Същото стана и с youtube.com. Откакто там напусках доста мои клипове -страшна работа, почти не мога да качвам там мои клипове, почти! vbox7 пък съвсем умря....! Гледам само facebook се развива дори И престъпно! Аз от там се отказах отдавна,след като видях какви елементи има и каква голяма маса народ-куцо и сакато е там. Знам, че Плевенчани са едни от най многото тук. Знам,че и ученици има тук,дечица дори. Знам че и хора от чалга съсловието има, както и чалга фенове. Знам и за онези от бис беге,които ме спряха там, а тук се дотътриха,за да ми пречат. Като не съм там, да не съм и тук или да съм пишман,нали така, Калине? Не мога да я разбера човешката злоба и завист, омраза, Човешката наглост! Хем не ме искаш, а ми се навираш и ми се фуклявиш ! Това е ОЛИГОФРЕНЩИНА! Бягам, винаги бягам от хора,които не ми харесват, не ги дишам, не ги чета, не ми спират окото. Или от хора, които са ме Предали. А защо с Вас тук няколко -десетина човека не е така? Ами моля Ви, забравете ме? Но не искате ! Гледам Ви в статистиката си на посетили ме, едни и същи навлеци дори с нови профили ми се врете и пречите.И като се оплача, аз съм била виновната. Дори че блокирвам. Ами като ми се напише някоя простотия или мръсна дума какво да го правя този някой или по често тази някоя представяща се за мъж? Защо И ТУК се крадат снимки за аватари?! Защо или случайно мои стари приятели и приятелки просто изчезнаха все едно че ги глътна Бермутския триъгълник? Защо доста хора ми се оплакват,че не могат да ми пишат, а в същото време ми пишат съвсем непознати профили?! И то какво ли не...най често простотии. Именно защото са скрити, анонимни. Тази анонимност в интернета убива всякаква душевност и желание за контакти. Да не говорим пък за разни там числа, статистики, звездички...всичко е толкова смешно, както и в блог беге-ЯВНО ПАТЕНТА Е ЕДИН И СЪЩИ! И ТУК ЕДИН БЛОГ РАСТЕ С ПОСЕЩЕНИЯТА СИ С ХИЛЯДИ, СТАНАЛ ПОЧТИ С МИЛИОН ПОСЕЩЕНИЯ И ТО ЗА НЯКОЛКО МЕСЕЦА!!! Нямам впредвид само някаква си Зорница,Тошковци,Трифончовци,Гошковци,Солвейгчета,инфинитчета и инкогнитчета, а още и още,дори и моята "приятелка"Златка от Хасково е писана, като супер активна с 25-те си поста и чат пат влизане И в bis.bg! Това разбира се,че не ме дразни чак толкова, тези хора са за посмешище,защото хората виждат и разбират, но защо се пречи на такива,като мене? Дори и с тази "заповед" от кой ли да не бъда допускана в групата на сибир беге! Много хорица има, които просто им прави кеф да се дракат с мене. Абе Вие толкова ли сте ЖАЛКИ, че нямате собствен живот, начин на съществуване в интернета, та се крепите на дразгите си с такива, като мене,та да сте популярни? Скандалите ли Ви правят разпознати, да точно разпознати,защото ако сложа и вонята ....става множко, нали?! Искам не, ами просто не ми го побира в главата как живеете, как дишате и утре, когато мене ме няма си хванете друга за мезе не мислите ли, че накрая Вие ще станете мезето? И това е най малкото уверявам Ви, защото в природата нищо не се губи, не търпи загуби, просто нещата се превръщат от едни в други. ПОДПИТВАНА СЪМ КАК ПРАВЯ ТОВА ОНОВА В ИНТЕРНЕТА, В КОИ САЙТОВЕ ПИША...АМИ НАЛИ ВСИЧКО ЗНАЕТЕ, НАЛИ ПО МЕНЕ СТЕ ФУКНАЛИ НЯКОЛКО И ВЪПРЕКИ,ЧЕ ИМАТЕ ПО НЯКОЛКО ПРОФИЛА В ЕДИН САЙТ, ТЪРСИТЕ И СЛЕДИТЕ МЕН И ТАКИВА КАТО МЕН.

ВИЖТЕ СЕБЕ СИ! 


ИСТИНАТА-ГОЛАТА ИСТИНА ЗА  AНИТА sekirata и ЗЛАТКА esen



https://www.youtube.com/watch?v=YdQ55lh5ihE

https://www.youtube.com/watch?v=CZINDH4Ms14


 За  esen -Златка Митева и мен -sekirata Анита  

https://cdn.bg-mamma.com/Zi3J/8c0c021d.jpg

"БЪДИ СЕБЕ СИ"

"ИСТИНАТА, ГОЛАТА ИСТИНА"

"ПАДАМ И СТАВАМ НА СЕБЕ СИ ВЯРНА ОСТАВАМ"........НЕ СЕ ПРЕДАВАМ.

АЗ СЪМ АЗ И ТОЛКОВА!!!

и заради този ми клип е изтрит  профила ми cekupama в  youtube  -познайте защо и кои са гузните?

ето параклиса който е посетила с моя ученичка и после заведена до дома ми....работното ми място и т н 

   

естествено поръчителите на тези сценарии СА потребители- творци

https://sekirata.blog.bg/poezia/2021/05/08/voinata-na-poetichnoto-syslovie-s-men-i-sega-prodyljava.1760535

https://www.kaldata.com/forums/blogs/entry/19455-%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D1%81%D1%8A%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B5-%D1%81-%D0%BC%D0%B5%D0%BD-%D0%B8-%D1%81%D0%B5%D0%B3%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%8A%D0%BB%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0/

 

та и тук профила ми......всичко да се скрие да се замаже,защото трябва аз -живата да бъда оплювана

ИГРАТА ИМ  ПРОДЪЛЖАВА

САМО ГЕРОИТЕ  И ИМЕНАТА СА ДРУГИ

ИЗТРИВАТ СЕ И ДВАТА МИ КЛИПА ...ЩО БЕ, ГУЗНИ?!

image

 

 https://www.youtube.com/watch?v=YdQ55lh5ihE

   ЗА ЗЛАТКА esen  МИТЕВА И МЕН АНИТА  sekirata 

https://www.youtube.com/watch?v=xGGD6XvF5WM

 

sekirata Voinata na poetichnoto suslovie s men i sega produljava

   https://www.youtube.com/watch?v=CZINDH4Ms14

image

 

 

Да, Вие, г-жа ..........сте поръчаната за поредната  вакхана̀лия 

 и ЛИНЧ с мен

явно поръчителите са в сянка и едва ли само аз ги знам кои са.

Вие започнахте ,като се хванахте в децата ми и тогава така беше, с дъщеря ми,което

Ви издаде,че сте поръчана-дъщеря ми се познаваше с покойната и ми предаде

писмото и тогава срещу мен от нея. А на синът ми му се говореше ....

на място там в онзи край на същата, където за съжаление е и сега.

"БАБО АНКЕ, ЗАЩО НЕ ЗАПОЧНЕМ ОТ ТЕБЕ? ТИ ПОВЕДЕ ХОРОТО ПО ТОЗИ И ДРУГИ САЙТОВЕ, НО АЗ НЕ СЪМ ПОЕТЕСАТА ЗЛАТКА, ОТДАВНА ТЕ ПРЕДУПРЕДИХ!"​ 








Тагове:   Internet,   sekirata,   statia,   avtorova,   obrushtenie,   vijte,   iziavlenie,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5287069
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28723
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930