Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2012 22:28 - СЕКИРАТА НА НЯКОИ ИМ БИЛА ВИНОВНА
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 715 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 19.02.2020 23:54


image

На някои все аз съм им виновна
и аз душа съм, като вас греховна .
Защо не можете да спрете ?
Секирата на мира оставете !
Какво ви пречат мойте стихове?
Не ме четете ! Страхове
ли са това от Вас ,
и днес, и утре аз съм с вас ?
Широка е душата ми, голяма,
но вий ме тикате във яма
с ирония и подигравки мръсни,
с интриги долни и изкусни.
Това на Господ не се нрави
и не ще ме изостави.

26.10 04:59 - Целувки от мен за тези,които ми помагат в борбата с такива,като апостолоф! Админът държи такива за сеири! Автор: sekirata Категория: Поезия   image
Прочетен: 16 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 21:41

 апостолоф-apostapostoloff -Този "човек" умишлено се прави на интересен, разиграва театър, цирк и то по свирката на други, които не смеят да се открият,защото са хора с положение и известни меко казано! За какво го прави ли? Явно за облаги, да му се рекламират книжките.Той е астролог, колкото аз съм космонавт! Всичко е лъжа, измама и вече не само виртуална. Факт,че мене февруари 2009 ме изтриха тук за едното нищо,а него го търпят да обижда и не само това, и не само мене, означава много. Познайте какво искам още да Ви кажа, но явно не ми се разрешава по един или друг начин!

. tera - Майтапче :), идиотинът апостолоф наистина се мисли за велик
Абе, смотаняко с перуката, по-изкуфЕл глупак от тебе няма в този блог!
В един коментар твърдиш, че понеже в България било най-евтино - затова левът била най-силната валута в Европа?!?
Това само пълен идиот без грам понятие от икономика може да го твърди.
Само цинизми и простотии ръсиш по блога, ненормален перверзник смотан!Ако ще и десет перуки една връз друга да си сложи, пак ще е последният гнусляр, на когото жените и сопола няма да си хвърлят. Пълна отврат!
 
Четете сами и преценете пак сами,няма нужда от помощ- 

ЕТО ЧЕ ХОРАТА СЕ ОПЛАКВАТ, НО КОЙ ГИ ЧУВА?

 

 

http://balgariq1878rysiq.blog.bg/politika/2017/10/24/do-administratora-cenzura-apostapostoloff-na-blog-bg-dokladv.1573885

24.10.2017 21:04 - До АДМИНИСТРАТОРА-ЦЕНЗУРА (apostapostoloff) на Blog.bg , ДОКЛАДВАЩ ВСЕКИ БЛОГ-ПОСТ против БОйКО-ГЕРБ-САЩ и тяхната ЦИОНистка политика !

Автор: balgariq1878rysiq Категория: Политика   image 
Прочетен: 297 Коментари: 0 Гласове: 

 
Последна промяна: 24.10.2017 21:09 


image
Мислех си , че БЛОГ.БГ е свободна територия за мисли и виждания без никаква ГЕРБоUSAцензура , но ЛИЧНО СЕ УБЕДИХ В ОБРАТНОТО.
УБЕДИ МЕ ЕДНО ЖАЛКО ГЕРБоТУРСКО КОПЕЛЕ. , изписващо се (apostapostoloff) който е ЯВЕН аПОСТаГЕРБероф , ОГРАНИЧАВАЩ ВСЕКИ БЛОГ-ПОСТ срещу БОйКО , ГЕРБ и САЩ , успоредно с поущряване-рекламиране на всяко блог-изявление срещу Русия , Православието и България !

Тази гнусна дърта вмирисана никролог-свиня върши срещу мизерно заплащане същото , което ДАНС-ГДБОБп вършат срещу РЕДОВНА ЗАПЛАТА с разликата ,че аПОСТоГЕРБероф е убеден в бъдещето на новия USAчифут Свят и техните ГЕРБерски копой , бранещи този свят на Българска територия.

Жалкото в случая е , че подобни лайнари още не вдявад ,че щатско-юдейския "нов" ред приключи , което значи и КРАЙ на всички цукащи боклуци по Света от ЮдоЦИОНистката цица като тукашните ПРЕДАТЕЛИ от ГЕРБ-ПФ-БСП-ДПС и прочие БЕЗРОДНИЦИ , контролиращи и дирижиращи жалки палячовци като горепосочения аПОСТоаГЕРБероф.

А вие БУДНИ БЪЛГАРИ помнете , че днешното ви ПРИМИРЕНИЕ и ТОЛЕРАНТНОСТ към ПРЕДАТЕЛИТЕ води до УТРЕШНАТА СМЪРТ за ПРЕДАДЕНИТЕ , СМЪРТ за ВАС САМИТЕ и ВАШИТЕ ДЕЦА.

Наказвайте ПРЕДАТЕЛИТЕ и помнете ,че те работят за СМЪРТТА на МАЙКА БЪЛГАРИЯ и ВАШИТЕ ДЕЦА.

"В една зверилница ТОЛЕРАНТНОСТ значи СМЪРТ"
Николай Хайтов




apostapostoloff - Апостолов ВИНАГИ е прав, ама
има хорица с пилешки мозъци, които не могат да проумеят това. Осоено тъповати (както винаги) са джофрите с инжИнерно образование.apostapostoloff apostapostoloff-17:42 - Царица си с езика!Имаш и страхотен минет- сурат, ама не рачи да ми изсмучеш лимоните! Не си знаеш ти интереса и туй то! Кукувай сега сама в твоя Плевен!Оле! Тоя е луд, спри да му отговаряш изобщо, той търси диалог!

apostapostoloff - А бе, еби там и не
умувай толкова много!
25.10 07:06 - Не се опитвам да те превзема, а
apostapostoloff За постинг: ДЯВОЛИТЕ ДА Я ВЗЕМАТ....казват някои
да ти се мушна между краката!
Ей, дрисло провинциална!
apostapostoloff За постинг: И СЪЛЗАТА НЕ СПРЯЛА ДА СЕ ЛЕЕ? ЩО ЛЕЕНЕ Е ТОВА НА ЕДНА СЪЛЗА?!
Какво общо има моята публикация "МЕНТАРДЖИИ" с теб ма, мършо? !
Ти ще ме наричаш "старче". Аз съм на 55 години и съм в развета на силите си, а ти си една 67 годишна дърта мастия, която на всичко отгоре е и побъркана.
Хич не ме е еня за твоя личен форум, идиотко. И не ме обиждай, защото ще ти еба майката от главата до краката, боклук нищожен. Да ти кензам в минетчийницата смрадлива! Курва плевенска!
apostapostoloff Нищо подобно! Аз съм добър и порядъчен човек и отсега ми е отредено място в рая. Защото ощастливих повече от 1000 жени като им скъсах путките от ебане. Ама ти не можа да намежеш, защото си тъпа и откачена шминдра!
11.08 04:07 - Аз пък съм влизал в
apostapostoloff За постинг: СЪДБАТА НА СЛАВЕЯ
стотици рунтави гори и това ми е доставяло огромно, животинско удоволствие.
12.08 05:28 - Освен това тези гадове много лошо
apostapostoloff За постинг: С КАКЪВ АРШИН ДА ВИ МЕРЯ?!
ебат- с меки пишки. И макар че са им меки куровете, се празнят на поразия и си правят кефа!
apostapostoloff  Намери си тъпкач!
 Искам да правя див,
apostapostoloff 
маймунски секс с теб!

С ТЕЗИ МАЙМУНЩИНИ ТИ, apostapostoloff си машата тук , а друг дирижира целият този нетеатър деторазиграваш,за дамепрогониш от интернета,не театър, повечеот цирк е това?! На кои слугуваш  и в замяна на какво,да тивърви бизнеса с книжките и астрологичните ПРИУМИЦИ!
Т и синекадърник при това ИЗКУФЯЛ ДО ЕНТА СТЕПЕН!
Ако не му пишеш ще спре! Гати откачалката, и мръсник отгоре, не му обръщай внимание, за да спре.

 












Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5302620
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28789
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930