Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2012 07:47 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК,ПЛЕВЕНЧАНИ, ЩЕ СЕ СЕЩАТЕ ЗА...ЛАНИ!
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 2801 Коментари: 5 Гласове:
18

Последна промяна: 23.02.2019 23:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Днес е празникът на Плевен,
град разсипан.....беден!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК,ПЛЕВЕНЧАНИ,
ЩЕ СЕ СЕЩАТЕ ЗА...ЛАНИ!

15.05.2012

Плевен,как за тебе песен да изпея,
да се радвам,как да се смея?
Ти отне ми сто живота,
ти изпрати ми Голгота!
Град рожден, нима си мой?
Кой ориса ме,враг или свой?
Що във тебе останах
и мечти свои приспах?!
Плевенчани освирипяха,
полудяха, озлобахя,
като зомбирани са,мразят,
сестра,майка,баща газят!
Кючеци разни и маанета,
звучат дори в квартала мой,
пияни и дрогирани хлапета
на ромите пригласят,бой,
скандали, кражби,немотия,
затънали сме вси до шия!
В цяла България е така,
но мен боли ме за града,
в който върнах се тогава,
съжалявам,знам,не става
нито Кайлъка парк чудесен
какъвто беше.Път не лесен
извървях дотук да стигна,
а окото им не мигна
на всичките поред кметьове,
роднини, снахи и зетьове!
Града на нищо направиха,
дори децата озлобиха,
крадяха и крадат ни пак!
Рожден град мой,не си ми драг!
Шепа хора тук живеят,
като царе, а другите куфеят,
разпродаден е града,
върлуват кучета и малцинства!
Как да пея ,да се смея,
как спокойно да живея
в тебе град рожден разсипан,
с прах,пепел,магии посипан?!

https://www.youtube.com/watch?v=680GCIWJE3I

поезия клипове А.Х.Т.sekirata cekupama


Това е в близост до моето работно място-училище!

image

Под моята тераса с години е така,
дори нямам ток на етажа!

image

15.05.2012
Плевен
к-с "Сторгозия "
по точно Ст.Гара-циганския квартал

Обръщам се към всички,които посещават блога ми,четат моите стихове и разкази.
Който не вярва,че те са лично мои, какво прави тук?И стига вече с тези провокации,
НЕ се познаваме с повечето провокатори от вчера-плевенчани, чалгари,тинейджъри!
 









Тагове:   praznik,   Pleven,   jivot,   bolka,   poezia,   sekirata,   anita,   stihotvorenie,   avtorovo,   satira,   statia,   otne,


Гласувай:
18



1. sekirata - Който не ми вярва, ня тук, не съм го канила с бъклица!
15.05.2012 07:52
Обръщам се към всички,които посещават блога ми,четат моите стихове и разкази.
Който не вярва,че те са лично мои, какво прави тук?

2. kushel - Прекрасен постинг! Не знам дали ...
01.05 07:50
Прекрасен постинг! Не знам дали някои от стиховете са твои, но въпреки всичко, браво!

И стига вече с тези провокации,
не се познаваме с повечето провокатори от вчера-плевенчани, чалгари,тинейджъри!

"Оправи си някои шрифтове по клиповете .. Пишеш доста провокиращо, ама не бъди толкова крайна, просто съвет."

ПИША КАКТО МИ РАЗРЕШАВАТ АДМИНИТЕ !
НИМА ТОВА НЕ ГО ЗНАЕТЕ?!
ДОРИ ПИША, ПУСКАМ ЕДНО ,
А ПОСЛЕ ИЛИ ГО НЯМА ИЛИ Е ПРОМЕНЕНО!!!
Това се касае за всички сайтове и блогове,където помествам, за всички!
Явно проблема е в секирата -НИКА МИ ИЛИ САМАТА АЗ СЪМ НЕУДОБНА?!?
цитирай
2. sparotok - !
15.05.2012 11:41
Върши това, което смяташ за правилно и да не ти пука от мнението на другите.

Поздрави!
цитирай
3. bven - За съжаление всичките населени места станаха само места!
15.05.2012 21:15
Има много да се осъзнаваме и да се работи, за да станат малко по-добри за живеене.
Иска се сърце и любов!
Поздрави за истината!!!
цитирай
4. анонимен - От плевенчани по-гадни копелета не ...
15.05.2012 22:27
От плевенчани по-гадни копелета не съм срещала.Пасмина са голяма,някаква допотопна измет.
цитирай
5. diso - Мръсничко:((
15.05.2012 23:42
А какви коли има отзад...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5292005
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28736
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930