Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2012 17:14 - МОЛИТВA
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 2602 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 19.06.2012 21:06


image

Обичам те, Господи мили мой Боже,
с молитви цялата се покривам!
Обичам те! Кажи ми как може
с надежди голи да се приспивам?
Не съм светица, ангел небесен,
сама си пея моята песен,
която доброто и теб възхвалява.
Кой разрешава, кой позволява
кръвта ни да пият хора избрани,
хора душмани? Нали християни
сме всички? Кажи го и повтори,
дай ми надежда в идните дни! 

image

С ухание и мирис на цветя
посрещам утрото, деня,
ръце протягам към небето,
с голяма обич във сърцето
се моля аз на Господ Бог
учител наш и съдник строг.
Господи, мой милостиви,
дай ми вяра, обич, сили
в живота тежък и суров,
ховеди ме по път нов!
Нека ангели крилати
да пеят песни непознати,
при мене те да долетят,
да ме стоплят и спасят!

image

О,Богове!
О,небеса!
Направете чудеса!
Усмирете духа мой,
подарете мир, покой
днес на моята душа
гонена, измъчена!
Покажете кой е свой,
кой не дава ми покой
в този свят лъжлив, красив,
грозен, сладък и горчив!
Аз не прося днес любов,
аз не моля, туй е зов,
болка е, но кой ме чува?!
За чужда сметка кой добрува?!
Приятелите ме предават
и все по малко днес остават,
аз знам не истински били са,
и на Дявола слуги са!
Деца, майки и бащи ,
мили братя и сестри,
потъпкват святи чувства днес.
Прати ми, Боже,блага вест !
О,Богове!
О,небеса!
Спасете моята душа!









Тагове:   MOLITVA,   poezia,   obich,   liubov,   hristiani,   bog,   sekirata,   anita,   stihotvorenie,   avtorovo,   diavol,   zov,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5286954
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28723
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930