Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2012 19:26 - ПОРЕДНАТА ВАНДАЛЩИНА в БЛОГА НА САЙТА МИ
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1547 Коментари: 1 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НЕ МОГА ДА МРАЗЯ И ТО ВСИЧКИ, ПРОСТО ВИ КАЗВАМ,ЧЕ ИЗПИТВАМ ПОГНУСА ОТ ТЕЗИ ДЕЯНИЯ СРЕЩУ ТРУДА МИ И САМАТА МЕН!
ТОВА ВАШЕТО Е БЕЗСИЛИЕ, АНОНИМНИ,НЕКАДЪРНИ ...НЕЩАСТНИЦИ!

http://www.bulboard.com/index_bak.html

НЯКОИ ТУК СЕ ВЗЕХА НА СЕРИОЗНО
Откакто дойдох тук повторно само акъли ми се дават и ми се пречи.А днес и нещо повече-
"Bulboard.com е временно затворен поради технически затруднения.

Моля да ни извините за причиненото неудобство!

Възможно е временно забавяне. Няма повод за притеснения, тъй като
няма повредени или липсващи данни. "

Спрян е и уж временно ,но както миналия път форума и блога на личния ми сайт по оплакване от хора от блог беге и от  работното ми място!
Доказано е .
Не само заради сина ми-Владимир, за който още ми пускат неприлични съобщения и го кръщават още Петърчо.
ДОБРЕ!
БРАВО!
ЧЕТЕТЕ СЕ САМИ И СИ КОРЕСПОНДИРАЙТЕ!
МЕНЕ НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА МИ НАЛОЖИ КАКВО ДА ЧЕТА, ДА ГЛАСУВАМ И.Т. Н.
КРИТИКИТЕ СИ ГИ ПИШЕТЕ, НЕ ГО ВЗИМАМ НАВЪТРЕ,ЗАЩОТО НЕ ПИША ЗА ПАРИ, КАТО ПОВЕЧЕТО И НЕ СИ ПРОДАВАМ ЧУВСТВАТА  И ПРЕЖИВЯВАНИЯТА,ЖИВОТА!
В кои се съмнявам ли?
На първо място старите познайници от блог беге и плевенчани.Чалгарите-едва ли, отдавна съм ги елиминирала.


21.06 23:24 - А Петърчо къде е?

от: анонимен За постинг: САМОТАТА В МОЯТА ДУША
А Петърчо къде е?
Одобри | Изтрий

Eто още едно простейшън на лични.И как да повярвам,че админа не знае кой,кои са?
Искате скандали и интриги?
БЕЗ МЕН!
Ще влизам много рядко вече тук за радост на НЕКАДЪРНИТЕ И ЗЛОБЛИВИТЕ ДА ВИДИМ ДОДЕ ЩЕ ВИ СТИГНЕ славата! И на лични как да отговарям,след като там ми се пускат само такива като това по горе?
А за личния ми сайт, ще си направя по нов, но не се радвайте ПАК ЩЕ Е СЕКИРЕСТО!
А



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - КЪДЕ СА КОМЕНТАРИТЕ ТУК
24.06.2012 11:22
И ЗАЩО Е ИЗКЛЮЧЕН БЛОГА МИ С ОПЦИИТЕ СИ,нали успокоих талантите Ви ,че ще влизам рядко, за да не им преча на манипулацийте в блоговете ,като моя, самата аз да не им преча!

Има кой да ги съди и кога! Но все пак питам,
ЗАЩО ТАКА...В БЪЛГАРИЯ,В ИНТЕРНЕТА?!
А
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5281273
Постинги: 6067
Коментари: 3244
Гласове: 28687
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930