Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2012 11:01 - ПЪК АЗ СЪМ БИЛА...СЕКИРАТА?!
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1358 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Здравейте и вие от блог беге,
приятели и... недоброжелатели!

Вчера направих "околосветско" пътуване в интернета, там,където съм била  и където съм блокирана. И какво установих, навярно Ви интересува,защото искам веднъж завинаги да се спре да се говори за мене ,че си измислям и тем подобни,че съм имала мераци меко казано да съм голямата поетеса и разказвачка, че съм ненормална и красива "бабичка",че нямам кой знае какъв глас и не съм това, за което се фишкам. Цензурата я има, но е друг вид,не от държавата.Страхотен е българинът, та и малцинствата ни които се побългариха в някои сфери! Та страхотен е българинът,когато трябва да смаже брата, сестрата си, сънародника си. Това е от някаква мания да се покаже той пред другия и то негов сънародник. Срещу малцинствата не смее да рита,защото е страхлив и дупедавец. И какво установих ли? Ами нещо, което си го знаех, но вече се убедих,че няма лъжа , няма измама. Наистина всичко към мен, към децата ми идва от Плевен, работното ми място, родителите, които сляпо вярват на децата си,родата най вече зълвата и от комшийте ми. Хасковските и асеновградските ходжи...по тази причина отдавна не стъпам там дори при сина си,който изцяло е зомбиран. Магиите на чалгарките и феновете им са едно на ръка. Но как да се развалят магии,като е вредно и опасно? А и аз, и децата ми сме сред същите тези "хора",които ги подновяват? Ще кажете, като имам толкова много лични проблеми, защо се хващам в някакъв интернет. Защото всичко започна от както започнах да пиша в него по повод Пайнерката-дъщеря ми Полина. Защото не съм от тези, дето лазят, дето клякат и мълчат, крият истината, страхуват се...И досега не си намериха място Плевенчани, че Полина е била избраницата, че от петдесетината кандидатки и кандидати от Плевен избраха Полина, в "Пайнер"Че съм била музикант и много добре знам,че тя не можела да пее дори като някои мои ученички. Писаха се писма  с клюки и интриги дори до шефовете ми, моите и на "Пайнер". А детето ми беше капка, сълза, докато живееше при мене в Плевен. Същото и със сина ми,който не случайно бе разпределен в Хасково,след като завърши школата в Симеоново . По това време аз писах истината /това е моето аз/ срещу оня край, срещу цигани ,турци и чалгата-ориенталщна с център Димитровград, откъдето ми натресоха  и снаха. Синът ми е вързан ,обсебен с тяхните ...Но всичко с времето си,то се връща с бумеранг и вече започна да се вижда. Та  интернета, от него ми доде и идва всичко, но защо аз не трябва да съм в него? Защо моите слова са опасни, перото ми, съществуването ми дори в училище, не само в блока , в който живея? Защото съм неудобна или просто човешка завист? Та всички плевенски сайтове ме блокираха от раз, особено, като пиша потребител секирата! И не само Плевенски. Защото си плюят в устата."Тази е майка на чалгарка и няма как да е поетеса, разказвачка,нормална. Тя е едно изкуфяло бабе, хайде да я довършим по най използвания метод на Балканите чрез проблеми с децата и чрез най милото и ". Така ми го каза направо в очите  и Веселин от Асеновград leif приятелят съгражданин на Стефан разказвача cefulesteven, който не случайно дойде да живее в Плевен. Така ми го каза и Златка esen.Че не се знаело и с моята дъщеря какво ще стане,след като тя загубила едната си дъщеря. Всичките сайтове, които проверих вчера и снощи,всичките до един за моето АЗ и ника ми са проблем меко казано. И то след като четири години Полина вече не  е в Пайнер и не е на себе си от магии и .......! Където и да иде, дори в чужбина. Синът ми също, но е мъж, а е и много кадърен не в изкуствата, и им е нужен. По същата причина и мене ме държат жива все още, та и малко ли е удоволствието на тази измет да гледа как една майка се гърчи от болести, магии, мъка...?! И тази майка да има наглостта да се опитва да им превзема позициите на най големите в поезия, проза, музика,журналистика,  интернет,учител музикант,контактна,  почти готов литератор, домакиня,мъж и жена в семейството си от 1983г и...и...! Имала съм наглоста да се правя на Ботев! Сами съзнават, че не е така! Ботев не пише еротика и любовна лирика като мен, но...? Въпросът е ,че тази жена с ник секирата дразни със своето АЗ. С децата си, които бяха  и са най лесната им плячка. Не се страхуват от възмездие и защо ли? Защото са луди,болни хора точно те, а не тя  майката, боркинята за истината, родолюбката. Навсякъде, ама навсякъде,където  съм пускала творбите си, особено стиховете си,което много неща показва съм изтривана щом е сайт за художествена литература,поетичен и особено плевенски и софийски. Та дори и на личан сайт нямам право?! От къде се взе това свободно време на тези някои да наслагат толкова минуси, толкова цветущи,най често анонимни, отрицателни коментари, рецензии...под мои творби в интернета? Дори съм преправяна, което е абсолютно престъпление! Дори и ника секирата  премахнат, все едно че извънземно е писало стиха ми?! А сайтовете за клипове са изцяло манипулирани и там работя с триста зора, с риск за компа ми и тук е мястото да кажа ,че смених четири компютъра за няколко години,че правих четири пет лични сайта след изтриването им познайте от кои. Отказах се и от скайп, от вярването в хора от интернета. И кой го направи, кои и защо? Защото съм най талантливата, най красивата, най емоционалната....? Не разбира се. Просто защото съм...АЗ! Защото това го не могат много хора най вече враговете ми. Обвиняваха синът ми,понеже  с това се занимава, с компютрите и интернета е на ти. Обвиняваха го, че той ме триел, заради баща си, с който поддържал връзка и го настройвал срещу "изцепките "ми в интернета, но...Аз съм тук и виждам как стоят нещата. Чак до там не би стигнал моят син, чак до там да се продава та и мене, и то на баща си, и зълва ми,на ония хора там долу от Хасково и Димитровград! Освен ако не се използват средства , както стана и с дъщеря ми, вандалски, нечовешки,престъпни деяния. Пиша за себе си, а защо не, админ? Когато не пиша, че съм от Плевен в данните си зле, когато пиша пак зле и кво, да ме няма ли, дори и тук в блог беге! Не мога да угодя на всички, на малко хора дори не мога и вече не искам и не се старая. Не ми се сърдете защо забравям някои от виртуалните си "приятели" тук,защо не мога да приема,че не може -ТЯ,ТОЙ да харесва и моето творчество и мене, като човек и в същото време, и моят враг, който се е смотал най често анонимно в интернета и ме гони пак за мръсотии....Та той е съвсем различен от мене! Тя също...ако е жена. Не Го приемам това, не...! И моля Ви разбарете ме,че сека, защото съм ПОСЕЧЕНА - АЗ И ДЕЦАТА МИ, И ПРОДЪЛЖАВАТ ДОРИ ВАШИТЕ ПРИЯТЕЛИ ДА МЕ СЕКАТ!  ПЪК  АЗ СЪМ БИЛА СЕКИРАТА И ВИ ПРЕЧЕЛ НИКА?!?!

АНИТА

http://www.youtube.com/watch?v=Hk1VRrLJi2o

http://www.youtube.com/watch?v=Qd25fpZ0tWg

изводът

http://www.youtube.com/watch?v=Cr-mi5ZKTZM






Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - ИЗТРИТИ СА МИ ДВА ПОСТА,СБОГОМ! ЩО СЪМ В ПОЕЗИЯ,НАЛИ? "ТВОРЦИ"- ПФУ!
25.11.2012 20:56
РЕКЕТЬОРИ И НАСИЛНИЦИ,ИЗНУДВАЧИ,ЩЕ НАСИЛВАТЕ ХОРАТА ДА ВИ ПИШАТ КОМЕНТАРИ И ДА ВИ ХВАЛЯТ ! НЯМА ДА СТАНЕ! СЪЖАЛЯВАМ ,ЧЕ СЕ ВЪРНАХ, НО ЗА ПОЛИНА ЩЕ ПИША И С РАЗКАЗИТЕ ТУК СПИРАМ! ВИХРИ СЕ, СТЕФЧО,ВИХРИ СЕ И ТИ ..ОНЗИ, ДЕТО НЕМА КВО ДА ПИШЕШ ОСВЕН КЪДЕ СИ ОТИШЪЛ С ЖЕНА СИ. НАЖИВЕЙТЕ СЕ, ПОДИГРАВАЙТЕ СЕ,ЗЛОБИ! ИСТИНАТ Е ДРУГА ,ПЛАЩА ВИ СЕ ЯКО, ДА МЕ СПРЕТЕ! НЕ ИСКАМ ДА ЧУВАМ ЗА НИКОЙ ОТ ТОЗИ САЙТ, ЯСНО! ПОДРАЗНИ ВИ ЧЕ СЕ ПИСАХ В ПОЕЗИЯ!!!
НЕКАДЪРНИ И ЗЛОБНИСЪЩЕСТВА!
КРАЙ! И АКО ВИ ВИДЯ В ДРУГИ САЙТОВЕ И ТУК ДА СТЕ ,БЕЗ МЕН.ЯСНО ХОЛЕРА, дето си ми краднала -"хора разни с души празни"
ЕТО ТОВА СТЕ ВИЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5239874
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031