Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2012 21:02 - ВИНОВНА БЕЗ ВИНА
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1314 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Виновна съм за греховете на дедите си.
Виновна съм, че гоня аз мечтите си.
Виновна съм, че чувствена съм, нежна,
дори че съм със кожа белоснежна.
Виновна съм, че се родих човек,
човек и не за този век.
Виновна съм, че нямам си късмет,
със хората, с душата си, със теб.
Виновна съм,че тъй съм неразбрана
и че такава искам да остана.
Виновна съм, че в мен тупти сърце
и плача,смея се,като дете.
Виновна съм,че съм нечута
от хората,които трябва,
не съм жестока и не съм надута,
все някой моята душа ограбва.
Виновна съм,че съм добра и бяла,
че труден път в живота съм избрала,
в сърце си трупам болка и обиди
и няма кой това да чуе, види.
Виновна съм за чужди грешки,
дори за туй,че слушам смешки,
за глупостта на други хора.
Виновна съм,че съм изгора
на хора разни не признали
духът ми мой,мен поругали.
Виновна съм и у дома,
че майка се родих,жена
достойна с гордост,доблест,чест,
такава съм дори и днес.
Виновна съм и за България,
сърцето мое плаче,слави я,
но неми са словата мои.
Къде сте Български герои?
Виновна съм пред този свят,
че моите очи не спят,
че моят дух е непреклонен,
делата не превръщам в спомен.
Виновна съм пред рожби мили,
че в бедност,нищета са се родили,
аз възпитание добро им дадох
и своята душа окрадох.
Оглозгана останах,куп костици,
от низши твари,хора зли,мръсници,
децата ощетени си оставих,
не мога всичко туй забравих!
Виновна съм във този свят-измама,
виновна съм за свободата си голяма!

image





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242581
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28495
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031