Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2012 01:02 - ЛЮБОВ ПРЕКРАСНА
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 976 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мариана ПОЖЕЛАВАМ ТИ СЕДМИЦА, ИЗПЪЛНЕНА С ХИЛЯДИ УСМИВКИ И БЕЗКРАЙНА ЛЮБОВ!!! "Не се страхувай да изразиш мечтите си. Знай кой си и какво искаш. Свободен си да променяш живота си - това е твоят живот, не животът на другите."


sekirata
                http://s017.radikal.ru/i437/1207/29/b3ab9e517009.jpg
Ако още веднъж блокирате снимката на Бай Ганьо от поста в блога ми, доказвате пред всички-"Гузен не гонен бяга",доказвате наистина, че сте едни млади и стари Бай Ганьовци!


IVO PETROV
11 Юли 2012, 17:57 МНОГО СИ ЧЕРНОГЛЕДА

Слушай какво ,дърти перверзнико!Аз не съм, като тебе тук да свалям малки ученички и да се правя на голямата работа.Защото някои вече ми споделиха колко дъртака сте се завряли по сайтове, като този и си предллагате услугите дори да ги галите!Я си виж профила бе, кой по ред е -този специално ти е само с 3-4 женски профила приятелки, другият с момчешки аватар и момиченца. ОТВРАЩАВАТЕ МЕ, НАПИКАВАТЕ СЕ В ГАЩИТЕ СИ, А НА МЪЖЕ СЕ ПРАВИТЕ ПРЕД ТЕЗИ НЕВРЪСТНИ МОМИЧЕТА ТУК, КОИТО ЯВНО НЯМАТ КОНТРОЛ.НО ВСЕ НЯКОЙ ЩЕ СИ ГО ОТНЕСЕ ЕДИН ДЕН.А вие, младоците, си гледайте бабките,да не ви спрат кранчетата,че сте загазили все!


sekirata cekupama
11 Юли 2012, 11:03
Онлайн Всички?! Бреййййййй!Значи,
когато админи,модове и хакери спират
излиза че Всички ме не искат?!
Що не ходиш да пишкаш, слагач такъв!
Висиш тук да забършеш някое младо,
да си качваш егото на мъж!
Я се виж първо дали си човек със собствено аз,след
като употребяваш,пишеш чужди заучени фрази!!!

Ludmil Martinov
11 Юли 2012, 10:59 Ами не влизайте в профила,
а в себе си тогава и се опитайте да преосмислите,
начина си на мислене, критериите и приоритетите...
Неможе, всички да са криви и виновни,
а само Вие - права...
Може би тогава ще започнат и да Ви изслушват,
а не просто да Ви игнурират...


Моля и днес ли трябваше да се разбият
настройките в профила и блога ми пак от онези...
Къде сте останалите-мои и нейни доброжелатели?
Тази из...начело с ивелия от бис беге,
убийци осъждани -leif,"певици" и чалга фенове...
Защо се довлякохте тук,заради чичковците
паричковци или И заради Полина?! С колко и
докога ще ви се плаща за мизериите в интернета
срещу мене и особено срещу Полина и то за нещо
качено от мене?ЗАЩО СА ОТКЛОНЕНИ ПОСЕЩЕНИЯТА,
ГЛАСОВЕТЕ,КОМЕНТАРИ ИЗЧЕЗВАТ...? Раздала съм
на хора emaili ,телефон и ми се оплакват и тук,и в
другите сайтове,че е цяло чудо и e многo трудно
да се комуникира с мен и да ми пишат? Явно тези,
на които писмата достигат до мен на лични
са недоброжелателите ми! ЗАТОВА ОТ ДНЕС-
НИКАКВИ ЛИЧНИ!Който иска нещо да ме пита ето -gilvero@abv.bg
А ПОЛИНА, НЕКА ВИ ТЕЖИ НА СЪВЕСТТА
НА ВАС-ВИНОВНИЦИТЕ! ИМА КОЙ ДА ПРАВИ РАВНОВЕСИЕТО
В ТОЗИ СВЯТ,НЕ СЪМ АЗ! БРАВО,виждам,че цял ден
почти нямам посещения,заради Полина?!
Манипулиране на блога и профила ми,браво!
И пак ли онези силиконови крави
и лешоядите им плащат?!







Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5302042
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28789
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930