Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2012 19:13 - ГАНЬО,ЦЪРВУЛА СИ ИЗУЙ! ГАНКЕ, НА МЕТЕНО НЕ ПЛЮЙ!
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 4209 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 04.11.2012 16:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По небето облаци пълзят,
по Земята хората лазят,
чакат, молят се за по добро,
но не изпускат свойто зло!
Малодушие,болка и страх,
равнодушие,стрес,грях,
всичките пороци зли
са в душите уж добри!
Най добрият ще си щом мълчиш,
понасяш всичко и търпиш,
и молиш се на Господ Бог,
и чакаш наготово помощ, строг
към другите си, но не и към теб,
със душманите си мек,
отстъпчив и простоват,
наивняк и глуповат!
Смееш се на своето тегло,
пиеш, пушиш, секс, легло,
дори децата си оставяш
на улицата да ги учи. Бави
Господ всичко туй!
Ганьо, цървула си изуй!
Гано, на метено не плюй!

 
Слушайте думите на секирата този път,
няма точка на омекване на стоманата,
набийте си го в главите.
Вслушвам се в думите на някои, когато
са ми полезни,както например сега-
спирам да пиша за проблемите с дъщеря си.
Току що чух случайно гласчето на една мацка от
бис беге и от сибир-стара позната на Полина,
как я кани в София,че да я довършат,
заради мен разбира се.Защото аз писах и клех...
Но сега,малки к..ки, ВИ ПРОКЛИНАМ ОЩЕ ПО СИЛНО-
МАЙЧИНИТЕ МИ КЛЕТВИ ЧУЙТЕ...И ако наистина на Полина
и стане още по зле и нещо повече,
ще имате работа с мен и КЛЕТВИТЕ МИ!
Знаете,че имам голяма сила и думите
ми не са на вятъра, проклетници!
Не можахте да забравите Полина!
Но дотук! Говорете си по телефона с нея,
настройвайте я срещу мене,
нали затова ви плащат,
но не и в моята кесия да пипате!
Чрез интернета сте и изтеглили
всичките вложени пари ваучери и
и имате егн, и данните, нали
пак са и изчезнали личните документи!
Ровнахте в душата ми, като Майка,
минахте и на пари....
ПРОКЛЕТИ ДА СТЕ! Няма да спра,този път са МАЙЧИНИ КЛЕТВИ С ГОЛЯМА СИЛА И БОЛКА и са отправени към тези душици,хорица,които не искат да забравят за мен и Полина, та и за брат и! Господ ги вижда кои са и не ме интересува дали ще ме подкрепи или накаже,не ми пука, в правата съм си да се защитавам с това , което имам-силна воля ,дух,голяма твърдост, сила и проклятие!
И ако наистина е заради мене,
то от мене информационно повече за семейството ми,
за Полина в интернета няма да видите ред написан.Никакво споделяне с никой!
Но това не значи,че няма да правя клипове за нея
и да пускам песните и, ясно завистници,
ясно Вивиан Божилова, ясно Хайке, ясно....?!?!
А тук в сибир явно сайта е само за едни, може би дават помощи на сайта,
защото тяхните коментари снимки се отварят в профилите,само тяхните?!
За кого и на кого да давам помощи с едната си заплата,
след като моите деца са обирани редовно ,дори и здравето им?!
А аз няма да ви се дам,проклетници,групата!
Ако ще тук с кантран да ме залеете,
не че го не правите най вече
чалгари, поетеси и Плевенчани!

Анита 
sekirata cekupama 

http://vbox7.com/collection:1485998

ПРОКЛИНАМ ВИ ВАС....... ГРУПАТА...

image

image

image
" Милионер плати на Глория да му пее гола! !!! 18 !!! Глория Чисто Гола Във Вана В Новия Си Клип Усещане За Мъж * Кристално Качество *

Приказката, че с пари можеш да купиш всичко важи с пълна сила за тайния живот на фолк певиците. Примерите по темата са изключително много и с най- различни имена. Преди няколко дни известната изпълнителка Глория е правила стриптийз срещу тлъста сума на известен столичен бизнесмен. Сам той, милионерът, се хвалил, че когато позвънил в „Пайнер” и поискал полунашега Глория да пее по монокини на партито му, отсреща му отговорили, че това е специална ВИП- тарифа. Заинтригуван и учуден, бизнесменът поискал оферта за нестандартната услуга. И му била оферирана шестцифрена сума в евро. Сумата била платена по банков път и в деня и часа на партито Глория пристигнала в дома на бизнесмена. Почти 20 минути от близо двучасовата си програма пяла гола на бизнесмена и неговите приятели. Хвала за смелостта ! "

Родните фолкаджийки започнаха да се показват дибидюс голи дори в официалните си клипове! ВИЖ ВИДЕОТО:Ивена - Женски Номера

http://vbox7.com/play:6fc288e5











Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gocho52 - Подминавам ги...
21.07.2012 11:19
Пу пу пу!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5309301
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28814
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930