Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2012 15:34 - ЗА ВАС Mtel БЕЗ СМАЗКА, ГЕЛ...
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1685 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

"Mtel-maika vi lajliva da eba bokluci,
za kvo nadpisvate smetkite be pederasi dolni"

"to4at vau4eri bez da si im polzval oslugite"

Нека да започна със това,
нека да започна ей така,
всичките лъжат,крадат,
но МТЕЛ се насират!
Не мога да говоря с моят ВИП,
минути имам,но немам пари,
да зареждам искат,цип
дърпат ми,а в мен боли!
Що неправда,лошотия,
що мошенници са тия,
що ли алчност,простотия,
пълен хаос,бъркотия?!
Не зареждай с много пари,
ще ти ги вземат,ще те опари,
туй целта им е юнашка,
да не си със ваучер,с прашка
целят се,на съд те водят,
неадекватно със теб спорят!
Кой стои им зад гърба,
ясно е.....една звезда
засега ги тях огрява,
но ще е до време,слава
МТЕЛ вече губят,
хората ги псуват,будят
се нощем от кошмари...
МТЕЛ-ски мафиоти,твари!
Чуйте моят глас в зори,
знайте мен не ме боли,
щото аз ще ви отрежа,
и по малко ще ви режа,
не само режа,а сека
и днес ви хвърлям картата,
крадци нагли,обирджии,
крадете без срам и децата,
а получавате заплата
равна на таз на депутат,
давите се във кал и смрат!
Хора,чуйте,разберете,
от МТЕЛ се откажете,
карайте на ваучери,
не се предавайте,
така крадат по малко,
длъжници им не ставайте!

МТЕЛ,от днес с Вас съм във война,
аз не съм само жена!





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Аз за туй, ... съм на ваучер.
22.07.2012 17:23
Аз за туй, ... съм на ваучер.
цитирай
2. godlieb - АБСОЛЮТНИ БЕЗСРАМНИЦИ!
23.07.2012 07:57
ПИШАТ - СМЯТАТ - НА АБА!
цитирай
3. анонимен - По-читави няма в БГ засега
25.07.2012 17:15
Явно не си ползвала другите два оператора, за да разбереш, че Мтел са доста по-читави. както като начин на обслужване, така и като гъвкавост. В работата ми използвам и трите оператора и мога да ти кажа, че си късам всекидневно нервите с Виваком!
цитирай
4. sekirata - И аз съм на ваучер, но...
27.07.2012 11:43
когато говоря след зареждане само с хората с предпочетените си номера, само с тях, интересно как ми изтичат парите от ваучера?! И до няколко дни съм на една стотинка, а не говоря с други хора освен с предпочетените си номера с минути, не с пари?! Не знам кои са честните....МАЙ ГИ НЯМА, НЯМА ТАКИВА!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241655
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031