Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2012 18:09 - АМАН ОТ НАВЛЕЦИ ВЪВ ИНТЕРНЕТА И НАВЪН....ПРАСЕТА
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1067 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Аман от негодници и простакини,
луди жени по монокини
и мъже взели дали
кльощави и самосвали,
злобни,завистливи,
тинейджъри гуреливи,
друсани и болни,
пияни,лоши,долни!
Аман и с това ще свърша,
започнах тук,там ще довърша...
Господ вересийките си взима,
и в сибира не са двама трима.
Що виновна съм Ви,че съм комерсиална,
атрактивна,актуална?
И вий бъдете,но не можете,
затуй душа ми вадите и морите!

baltiata    2012-09-30 13:04:20    
Ще ги сечем дори не тук
тези селяни миришещи на лук,
некадърни,злобни,завистливи,
грозни както казваш-гнили сливи!
Убий ги с стихове и проза,
не жалвай се,те плащат яко
това поредната е поза,
да се покажат че бозаят мляко.
Тези групички от некадърни
превзели сайтове и урни,
един ден ще си го намерят
щом във стомана те се целят!

Sevda    2012-09-30 13:01:59      
"Всичко да се види,знае....
защо секирата роптае,а админа си трае"
Трябва да махна клиповете на секирата от профила си,
защото другите просто нямат такива,нали?
Иначе и те имат много профили,но какво да пускат там?
Голата си вода? image

Аман от навлеци във интернета,
болни мозъци, прасета...
Aман и от горили,
жени грозни,гнили сливи!
imageimage

image

ОТЗИВИ И БОЛКА!
НЕРАЗБРАНА СИ ОСТАНАХ,
ЗАЩО ТОЧНО МЕН ИЗБРАХА...НЕ СХВАНАХ!
Духът ми явно ги нервира
и туй че не съм гнила слива.
Не съм нито най красива,
не съм и млада, горделива,
на колене искат да им падам,
да се гърча и да давам...
Взимат всичко наготово
с връзки, пари, слово, ново
нищо не градят,
плагиатстват и крадат!
Сеят болести, разврат,
секирата искат да спрат,
да я линчуват, уморят!






Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5301372
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28786
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930