Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2012 21:13 - ОТ ЕДНА СИЛНА,НЕПРЕКЛОННА ЖЕНА СЕ ИЗПЛАШИХТЕ И....
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1243 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Тежко, брате, се живее между глупци неразбрани;
душата ми в огън тлее, сърцето ми в люти рани."

Това се случва в едни сайт,но хората ,които ме тормозят и гонкат са едни  и същи плъзнали ,като зараза в целият наш интернет.Не е от алергията им към ника ми.Не могат мене да търпят,няколко пъти получавам съобщения и в този блог ,защо съм още жива?! и човекът е прав -

  "cekupama, прочитайки последните ти два поста считам че... определено си имаш някои неприятности, проблеми с източник вероятно от поетичните среди. Това е нормално до момента в който не се прекрачат определени морални норми, обаче.Аз не съм с поетична дарба. Чета написаното от теб, тъй като считам, че Ти определено имаш такава.Затова и гласувам за даден пост. За да анализираМЕ ситуацията (ако сметнеш за необходимо) разшири въпроса си..."

A АЗ Копирах от профила си и къде виждате Съобщения? От което следва,че нямам право и на лични съобщения?! Вижте по долу след "моят сибир" има само tr-при мен означава,че нищо нямам едно синьо петно само?!А трябва там да пише "съобщения"?!
tl Снимки tr
tl Блогове tr
tl Групи tr
tl Потребители tr
tl Моят Сибир tr
tl tr
tl Покани tr
tl Приятели tr
tl Коктейл
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=sjCKb4S0hEs

ПРИМЕР
xristina bozhkova
14 Октомври 2012, 07:37
Онлайн Добро утро!И на профила ти не успявам да гласувам изписва ми,че ще го пуснеш,ако решиш.

Приятелите ми се жалват,но сайта не е мой,милички и си играят с нас, с когото поискат! Тяхното е назад...

"Анита,аз от дни се каня и забравям да ти кажа...изобщо не мога да вляза в профила ти за коментар...забива ми компютъра стига се до рестартиране...в блога ти по мога и то зависи..от какво е това?"

Браво,зависнници! Цяла мафия сте и се вижте какви "стихове" пускате в този сайт-за смях сте!


Sevda
Ей, голяма завист и злоба ви гони!От една силна жена,като секирата се изплашихте и веднага я ударихте със сатъра,почти е спряна с контактите си,и моят профил също!Друго не можете да сторите в безсилието си.Каквото и където и да става секирата е над вас,там и ще остане, а вие се четете,ебете...тя и без това не ви се натискаше. И как да се натиска на такива плъхове и мишки!
Sevda
Добре,правят ти туй онуй,сайта си е тяхен,но защо не те уведомят,не ти отговарят на въпросите? Толкова ли много те мразят,че не искат и да те уведомят дори при условие,че ти се уби да им пишеш и тук и на лични? Така само българинът може да се държи,такова поведение да има.

sekirata
Iveliq42 г., Бургас Пуснах новият си клип и твоя милост цъфна в блога ми,а знаеш какво стори на дъщеря ми!!!Заради тези ми клипове ли не пускате хората тук?Ооо...по силни ще направя на тази тема и няма и да знаете къде ще ги пусна и от чий профил!-"Анита,аз от дни се каня и забравям да ти кажа...изобщо не мога да вляза в профила ти за коментар...забива ми компютъра стига се до рестартиране...в блога ти по мога и то зависи..от какво е това?"

sekirata
Сега е само 05.30ч трети октомври 2012.Ей,няма ли да ме отървете от тези двамата още преди час два са тук в профила ми?!Това са някакви изчадия,не са хора, това са лепки, нагли и нахални и най гадното е,че са от Плевенската мръсна губерния!За каква демократична държава ми говорите,като е ПЪЛНА ЦЕНЗУРА И КОРУПЦИЯ-НАВСЯКЪДЕ ТА И В ИНТЕРНЕТА!?
IVO
42 г., Вълчедръм
Посетен : 1 пъти
Онлайн
ivan
57 г., welixton
Посетен : 3 пъти
Онлайн
Sevda
"Всичко да се види,знае....защо секирата роптае,а админа си трае"
Трябва да махна клиповете на секирата от профила си,защото другите просто нямат такива,нали? Иначе и те имат много профили,но какво да пускат там? Голата си вода?

baltiata
Ще ги сечем дори не тук
тези селяни миришещи на лук,
некадърни,злобни,завистливи,
грозни както казваш-гнили сливи!
Убий ги с стихове и проза,
не жалвай се,те плащат яко
това поредната е поза,
да се покажат че бозаят мляко.
Тези групички от некадърни
превзели сайтове и урни,
един ден ще си го намерят
щом във стомана те се целят!

sekirata
VERONIKA е поредната моя приятелка,която ми отвори очите!Ще коригирам навсякъде постове и мнения,и клипчета ще направя-още за Вас, злобни поети и поетеси,сами признали се за такива и страхливци от мен,от една учителка по музика.Нещастници,съжалявам Ви и никога няма да чета крадените Ви и НЕ стойностни творби!Творби,о,Боже!Колко сте заблудени в мераците да сте ...НЕЩО!!! Сигурна съм,че имам последователи и почти всички читатели се смеят зад гърба Ви. Сигурна съм.

VERONIKA
Твоят приятел ми прави компания и ми спря възможността да си сменя снимката на аватара.Секира,наистина са се заели с тебе и то хора,които си блокирала и критикувала,хора определено неможещи и некадърни.Наистина както пише в чата на сайта ти е човек или група от поетичното съсловие.Злобно племе сме и аз се отвратих!
Този е IVO ANDRICH, 42г. [Обаятелен Фен]
Здравей,Анита!Току що смених дизайна на профила си.Махнах палмите.При мене стана,а не знам защо при теб не става. Може би това е решил админа.Пречиш на някои,които в момента владеят този сайт.Според мен,щом не искат да контактуваш с никой пишете си на скайп и по телефона,там не могат да те спрат или в друг сайт,където не те знаят и не си секирата.Нали имаш такива?
sekirata
Защо на повечето тук никой не Ви пречи,а моят профил не ми дават да си го направя красив,заради кого е това,заради кои по некадърните от мен ли? Що за същества са това? Това не са хора,ама просто не са човеци, а са някакави плазмодии,гниди!

sekirata
ИСКАМ ДА ЗНАМ,КОЙ И ЗАЩО МИ ЗАБРАНИ ДА МОДЕРИРАМ ПРОФИЛА СИ?ПРИНУДЕНА СЪМ ДА ГО ДЪРЖА ТАКА САМО С ВМЪКНАТА КАРТИНКА.ОТ РАЗЛИЧНИ КОМПЮТРИ И БРАУЗЕРИ СЕ ОПИТВАМ,НО Е ЗАЛОЖЕНА СТАРАТА СНИМКА С ЖЪЛТОТО ОКО И ЖЪЛТА РОЗА,И НЕ СЕ МАХА?!ЗНАЧИ Е ОТ ВАС,ПЛЪХОВЕ,НЯМАТЕ ЛИ СМЕЛОСТ ДА ИЗЛЕЗНЕТЕ ОТ ДУПКИТЕ СИ И ДА СЕ БИЕМ ОТКРИТО АКО НЕ ТУК ТО ТАМ КЪДЕТО ТРЯБВА?!Ето цитат,некадърни и злобни-"така е.не мога да си обясня каква е тази злоба и завист.но така е-некадърниците винаги завиждат на талантливите."манипулират профила и блога ми злобни хора с менте данни и профили,като тези-
petar 64.,Варна
stoyko 48.,Варна
No 24г.,Варна,
sasho58.,Асеновград
Някой 30г.,София,
ivailo 26 г.,Лом
и още цял кош менте
профили на едни
и същи хора,
ако това са хора.

sekirata
Офлайн е,но влезе пресен пресен като-raiko bozov, 52г. [Незнаен Стажант]
Виж снимки (0)
Гласувай тук
53 гласа
Докладвай
Блокирай Паспорт
Пол : Мъж
Държава : България
Град : Чепеларе
Рождена дата : 9 Август 1960
Зодия : Лъв
ID:299941
Този,тази определено му е скучен живота,пишман е що е жив!

sekirata
Този няма да ме остави на мира, а сега е само 4.30 сутринта!Болни мозъци,а обвиняват другите без да виждат себе си!
ivan ivanov, 57г. [Загадъчен Ентусиаст]
Виж снимки (20)
Паспорт
Пол : Мъж
Държава : Каймански острови
Град : welixton
Зодия : Козирог
ID : 346738

sekirata
Явно сайта е повреден при опит за Бан от конкурентите на сибир беге!Или просто мене са баннали, не пълен бан,защото някои функции ги НЯМАМ в блога и профила си-Някои.Но и други хора в този сайт са пострадали,така че по вероятното е да е повреден сайт или изнемогващ,НАТОВАРЕН.Множко му е "населението" и то за БАЗПЛАТЕН САЙТ!

sekirata
ossz
59 г., Видин
Посетен : 4 пъти
Виж профила
Изпрати съобщение
Онлайн
Този пак е в профила ми минути след като влезнах и аз-това автоматично ли е или отврат шега на някой си ЛУД? ЗАЩОТО ПАК ИМАМ ПРОБЛЕМ С РАБОТАТА СИ ТУК...ЕЙ,ПИСНА МИ ОТ ИЗРОДИ ТУК,КОИТО СА НАДДЕЛЯЛИ С ПРОСТОТИЯТА СИ И ДОРИ МИ ИЗТРИЛИ ЕДНА ПРИЯТЕЛКА,ДАЛИ САМО ЕДНА-МАРИАНА?!

Sevda
Radko Radko 22 Хасково
Това са само тримата му приятели били онлайн тази нощ ,когато си имала неприятности.Защо който трябва си затваря очите,нима не виждат,че това е едно и също лице,друг е въпросът Златка каква роля играе в случая-главна или второстепенна?

Златка
Онлайн
Златка
47 г., Хасково
Виж профила
Изпрати съобщение
Inna
Онлайн
Inna
38 г., Хасково
Виж профила
Изпрати съобщение
astray
Онлайн
astray
35 г., Хасково
Виж профила

sekirata
Близо час пускам поста си и не мога да продължа...
админ, тези двамата и алекс и тази вечер ми пречат да пусна поста си, а и изобщо винаги са тук, когато влезна в профила и блога си-редовно ги докладвам, но все тая,защо ли,кои са? А есен- Златка какво ли прави сега по нощите тук,май друг е в профила и и на гости при мен.

ivan
57 г., welixton
Посетен : 7 пъти
Виж профила
Изпрати съобщение
Онлайн

ossz
59 г., Видин
Посетен : 4 пъти
Виж профила
Изпрати съобщение
Онлайн

sekirata
Съединениато правело силата-НА ЦИГАНИТЕ -ДА!

Поради промени в сайта, html коментарите временно са спрени.


sekirata
http://www.sibir.bg/blog/cekupama/?blogPage=blogPreviewArticle&artID=559537
НЯКОИ ОТ БЛОГОВЕТЕ, ПОСТОВЕТЕ МИ НЕ СЕ ПОКАЗВАТ, като този например?! НЕ СЕ ПРЕДСТАВЯТ, КАТО НОВИ БЛОГОВЕ-не говоря за топ блогове! ВСИЧКИТЕ В ТОП БЛОГОВЕ В СИБИР БЕГЕ СА КРАДЕНИ СТИХОВЕ И КРАДЕНИ КЛИПОВЕ! КАК НЕ ВИ Е СРАМ?! Разбира се,че сайта не е мой и си правите каквото искате , вие, които си плащате, но Ви уверявам ,че не се дразня, защото ПРОСТОТИЯТА НЕ МОЖЕ ДА МЕ ДРАЗНИ, аз съм по силна от нея, от Вас, ПЛАГИАТИ! Не виждам и смисъл да пускам нови мои стихове, клипове, но понеже знам ,че точно това целите -ЩЕ ПУСКАМ в нормални граници.Още от вчера беше пуснат пост -елементарна работа за днешният празник 6 септември, само и само да ме изпреварите, дразните...Смехория! АЗ ПЪК НЯМА ДА ПУСНА НОВИЯТ СИ СТИХ,КЛИП ТУК ЗА ПРАЗНИКА ДНЕС -НОВИЯТ! ХОДЕТЕ ДА ГО ТЪРСИТЕ ПО ДРУГИТЕ САЙТОВЕ. Ширете се тук с неграмотните си и най често КРАДЕНИ СТИХОВЕ И КЛИПОВЕ. И други нещица . Мръсотийки ми се правят с кодовете най вече,че да не мога да пускам клиповете си по сайтовете ,особено на по добрите мои клипове и .т .н ! Абе голяма сила сте в мръсотията си и некадърността, кражбите. Я се вижте какви пародии на стихове пускате. Ако се понася то той е краден, ако ли не,то той е направо едно нищо и смях в залата! Колкото до числата, гласуване, коментари,които си ги уреждате по телефона и това е обществена тайна. Изобщо ОТКАЧАЛСКА работа, а секирата била такава и онакава! ВИСОКО СТОЯ НАД ВСИЧКАТА ТАЗИ ПОМИЯ С КОЯТО МЕ ЗАЛИВАТЕ! ЯСНО?!

sekirata
Имало злоба от мен към хората при това към всички?!Ало,болни няколкото,заблудени,нима не виждате,че това моето е БОЛКА,
БОООЛКА?! Набийте си го в главите! Слушайте мозъците си ако имате такива, а не кефа на тази, този с които се търкаляте и имате ОБЩИ ИНТЕРЕСИ! Има и свестни между Вас, но сте много малко?!

sekirata
Това с мен ЛИНЧ ли е или просто ВИД БАН?!Моят профил и Всичко,и всеки,който ми пуска стиховете и клиповете ми в профила си е ТУШИРАН -дори Севда?!Моят профил,блог тварил сайта и този на Севда ли го твари?! Вижте другите,стига с мене, все с мене и приятелите ми?! Контакта ми с хората е почти СПРЯН?!?! Ами на Ведрин,Стефан-cefules,esen...платените хора,като са плъзнали в нета и правят сайтове,блогове от тяхно име и ги пълнят с писаниците им? Това що не Ви дразни?Защото...Защото това сте Вие-същите!Каква е тази дискриминация-МЕРЕТЕ С ЕДНАКЪВ АРШИН,но не,не става,секирата е устата,а и не плаща.Да не би да съм само аз устатата,не плащам и.т.н. И това не е.Тогава знаете кое е,нещастници! ЗЛОБАТА И ЗАВИСТТА НЯМАТ ПОЧИВЕН ДЕН!

Sevda
Така ли вървят нещата тук и защо? Само секирата ли пречи и е трън в очите?
MARIQ ATANASOVA
26 Август 2012, 15:03
Добър ден,Севда!незнам защо на теб и секирата не мога да гласувам ком ми просто спира да работи просто се чудя

Севда Митева Севда Митева
30 Август 2012, 12:18
Онлайн
ами кои то е ясно админи и хакери

Pavlinka
секира,завиждат ти, а също ги е яд,че си ги изтипосала в клипове,стихове и снимки и не само в профила си тук. Да не ти пука.А и блоговете ти ,там където са много големи и качествени дразни. Дразни, но кои знаеш сама.Имаш си и почитатели,които явно са спирани без мярка в избора на средства и методи. Не е човешко, но това сме ние българите.Човешко ли е да посягат дори на Христо Ботев и не само турците,но и наши ?
Спокойна нощ и не изневерявай на себе си и принципите си,другото е Божа работа.Съдбата на човек никой не може да променя, никой земен.


sekirata
ВИЖТЕ КАКВО ПОЛУЧАВАМ А АЗ НЕ СЪМ -ЛЮБОВ, АНИТА, СЕКИРАТА СЪМ?!
Rick Martin
19 Август 2012, 19:42 Уважаеми Любов,
Съм Мартин от Великобритания. Аз съм международен изпълнител, който се занимава със строителството на пътища и мостове. Се присъединих към този сайт за търсене на хубава жена, аз ще те обичам вечно, защото аз съм човек, който знае как да се направи една усмивка на жена.
Вярвам, че в дългосрочен връзка от разстояние, тъй като той изисква много сила и кураж. С уважение, аз ще искал да ми пишете чрез моя имейл, така че можем да започнем да изразят чувствата ни. Моят имейл адрес е: martrickrich@yahoo.co.uk
Благодаря и се надявам да чуя от теб скоро.
Любов от Мартин.
*************************************
Dear Love,
I am Martin from UK. I am an International contractor that deals with the construction of roads and bridges. I joined this site to search for a nice woman i will love forever because i am a man that knows how to make a woman smile.
I believe in long distance relationship because it needs a lot of strength and courage. With due respect, i will like you to write to me through my email so that we can start expressing our feelings together. My email address is: martrickrich@yahoo.co.uk
Thanks and hope to hear from you soon.
Love from Martin.

sekirata
Админ, не мога да се свържа с Вас. Моля Ви намерете начин да ме уведомите,какво се иска от мен тук?! Ако аз претоварвам сайта и нямам право вече да помествам в блога си мои творби уведомете ме? Ще се оттегля след като не съм желана,но знаете ,че като моят блог тук няма ,няма и да има,написано е от потребителите на много места в интернета. Сайта Ви губи! Ще го осъзнаете късно.Аз не забравям,не прощавам. Ако по лични причини е всичко това,както стана в блогбеге 2009...аз се отказвам,защото нямам тези пари да плащам на хакери и сайтове.Колкото до такива ,като осичката,ведрин,хипо, есен,пинче,калина,копие,богданов, стефан,чалги и др. които се кефят и се вихрят с постове срещу мене сега в блог беге и не само там,аз мога само даим кажа-секирата бави,но не забравя! И днес мечката играе у дома, утре у тях...!

ОСНОВНО ОСТАВАМ В САЙТА СИ http://cekupama.hit.bg ЩЕ ГО СМЕНЯ И НЕГО,АКО ИМАМ СЪЩИТЕ ПРОБЛЕМИ!
АНИТА огорчена оставам....нямам думи.

sekirata
Значи така -статистиката ми е пълна с мутренски профили и Златка- есен! Браво, сибирци,ХВАНАХТЕ СЕ! Проклети да сте, хакери и вие групата ...да ви се връща! Лешояди! Лешояди!

sekirata
Аз не пла4а
http://www.youtube.com/watch?v=ElHPYGl7VoQ
Компа ми е напълнен с чалга песни и радиа..
снимка на Полина, като дебелана е в
профила на Глория, а беше в профила
на брат и в фейсбука с надпис -
Вижте Полина сега на какво прилича.
Господ всичко види,
а аз като майка Ви проклинам!
И семействата Ви,като ровите в моето!
Майтап с мене ще си правите,с мен,с възмездието не ще се справите.

Sevda
секирата не може да влиза в сибир пусни го навсякъде не и отговарят
Admin, iskam da znam bannata li sum -ne moga da vlizam izobshto v sibir.bg ot doma si ? Ne mi otgovariate cekupama@abv.bg

Lazi
Анита,хлапетии са това най вероятно неадекватни с никове на Галена и тем подобни, с което мислят, че те дразнят.
Само се питам къде са тук админи и модератори? Едва ли са безсилни да позволяват толкова много сериозни потребители и то на възраст да им се затруднява контакта в този сайт,заради няколко малоумника.

Мариана
Тук, в Сибир стана много мъчително. Почти като да сме изпратени на заточение.Контактите са много затруднени!

sekirata
докога ще ме линчувате и дори на лични не се отварят снимки повечето-
Маргарита Тодорова
12 Август 2012, 11:21
sekirata cekupama sekirata cekupama
12 Август 2012, 11:26
Онлайн
НЯМА НИЩО КАКВО СИ МИ ПРАТИЛА
sekirata cekupama sekirata cekupama
12 Август 2012, 11:26
Онлайн
НЯМА НИЩО КАКВО СИ МИ ПРАТИЛА
Маргарита Тодорова Маргарита Тодорова
13 Август 2012, 09:27
Маргарита Тодорова Маргарита Тодорова
13 Август 2012, 09:27
Котенца за добро утро. Но другаде го получават, ясно е, че при теб яка цензура пада!

sekirata !!!!!!!!!
Ето,майчета,вижте какво правят по чиновете вашите уж нoрмални деца и преценете сами защо посещават нормалните наши училища?!

http://m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2315356_l.jpg

http://m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2315355_l.jpg

http://m.sibir.bg/uploads_bg/img/0138694/img_138694_2315357_l.jpg

Поради промени в сайта, html коментарите временно са спрени.
Поради промени в сайта, html коментарите временно са спрени.
Поради промени в сайта, html коментарите временно са спрени.

НЕ МОГА ДА ВЛИЗАМ В САЙТА СИ,а само във форума си и то с триста зора-било профилактика на hit.bg?!
Аман от кретенщина в интернета,аман от "доброжелатели"!Какво искат от мене някои хора, отдавна ми е ясно,да си мълча и да танцувам по тяхната свирка.Кретени, проклети да са и ръчичките им да изсъхнат!НЯМА ДА МЕ СПРЕТЕ,ДО ВЧЕРА НЯМАХ ФОРУМ, СЕГА САЙТ...И тук в sibir.bg се "ремонтирват" от маса време,та дори и емотиконите спряни.НИМА НИКОЙ НЕ РАЗБРА,ЧЕ НЕ СЪМ ОТ ТЕЗИ,ДЕТО СЕ ОСТАВАТ ДА СА РЕКЕТИРАНИ И ИЗНУДВАНИ!

sekirata
Трия Ви,няколкото!От вашите уста във вашите пазви!Това което пишете ЗА МЕН И ПОЛИНА У ВАС ДА ДОЙДЕ,Илияне,Невен,Глория,Вивиан,барманчета,нейни уж приятелки..Проклинам ви и семействата Ви!

sekirata
Любовта е красива,
когато е жива.
За мъртви души не е присъща.
Злото се връща.
Аз ще обичам и ще творя.
Някои си остават .....та!
Който завижда надалече не вижда!
Който си мисли, че тук ми пречи
и че без блога-сайта съм мъртва вече,
много му здраве от мене сега!
Аз си оставам с е к и р а т а,
а тя не поплюва, реже, сече
и не признава човеци -менте!
На всички дребни, злобни душици,
със разни връзки и много парици,
аз пожелавам, добър живот,
не бъдете на простотията роб

http://www.youtube.com/watch?v=2eFnKE_qyY0

Sevda
Тази жена твърди на друг потребител на който писах че не ме е блокирала, авсъщност има блокаж,както и със секирата и Тони от Левски ?Какво става и никой не ми отговаря,като пиша до админ?

sekirata
Няма да допусна и тази гавра с
мен и подигравка.Има тук и други
като мен,но аз съм пак на топа на устата
пък и отговарям само за себе си!
Искате да не контактувам с хората
чрез профила си не толкова,защото
сте ми разрешили на лични,дори със картички,
но искате друго.Да не Ви се крадат
снимките,които не са лично ваши
и такива като мене да не ги взимат
да си правят клипове,защото там ви е
болката-клиповете МИ,НЕКАДЪРНИ И ЗЛОБНИ!
Мислите ли че наистина взимам снимките
за клиповете си от профилите ви,а и моя?ХА,ХА!!!
Е добре,нека ги няма,както правите,
но защо и под моите снимки в албумите ми и под
моите постове в блога да няма снимки?!Ееее...
те това вече е простотията човешка
и това мълчание на админ и модове
като лудия Тодор Габровски,който ми забрани
групата на сибир и изтри мои групи,
а останалите са почти блокирани
за моите приятели!Защо точно
на моите приятели им е трудно да
ми пишат,гласуват,влизат и.т.н,
защо излизат от сайта,когато аз
влезна,защото вие сте блокирани от мен,
а дали само от мен,що не се запитате?!

sekirata
Нека да кажа какво мисля по въпроса,щото админа не ми отговаря!По точно нищо не пристига от мен при него,както и мои приятелки тук не ми отговарят освен тези, които в момента ги избирам за такива.Ясно е ,че аз съм блокирана частично ,изолирана,защо и аз не знам!Аз да не мога да пускам картички и да не се отварят в профилите в които пускам,както и в моя си профил и под снимките ми, а и в блога ми?! В блога ми дори коментари не могат хората да ми пускат оплакаха се. Това с ремонта не е вярно,защото другите нямат проблем.Ако наистина искат някои да се оттърват от моите коментари ,картички дето пусках по множко ТОВА ЛИ Е НАЧИНА? АЗ ДА НЕ МОГА , А ДРУГИ ДА МИ ПЪЛНЯТ ПРОФИЛА С КАРТИЧКИ?!ЩО ЗА ПРОСТОТИЯ?!
Секирата с острия си език само
на лични да пише и пуска коментари,картички,
колкота да не умре от скука!
Браво,ето кой е секирата и сече,не АЗ!

baltiata
СЕЧИ И ТЯХ НЕ МАЛКО ГИ СЕЧЕ ЖИВОТА,ГАДОВЕТЕИ ОЩЕ ЩЕ ГИ СЕЧЕ!УМРИ КАТО БЪЛГАРКА ,А НЕ ГЪЗОУГОДНИК,КАКВИТО СА ПОВЕЧЕТО "БЪЛГАРИ"!КЪСМЕТ!

sekirata
ВНИМАНИЕ!
Всичко е номер,нали?Това с ремонта на сайта е голяяяма, космата лъжа,която минава,но не и пред мен!Как някои си пускат коментарите в профили и им се отварят,а и няма блокаж на блоговете им и опцийте там като при мен?!
sekirata Редактирай Статус: Одобрен Промени Изтрий

"мен не ми е ясно Анитка,но пък мен не ме пуска в блога ти ..да коментирам... спира до едно положение .."
злобари, защо не пускате хората в блога ми,каква е тази цензура,мамка му-ръце и очи имате ли?!Сърца-лой, така ли?!

sekirata
МАЙНАТА ВИ,КОРУМПИРАНИ!Няма посещения дори в блога ми ,щото Ви касае,засяга ИИИИИ чалгата, която яко и тук плаща,внася се, а и не Ви се нрави острия ми език, но най важното е,че нема нищо за КРАДЕНЕ в блога ми вече! teeth Поспрях се с любовната лирика,където сте най силни в плагиатството,затова гледам минахте на Станка Пенчева и тем подобни Добре че поне тук там пишете под стиха истинският автор, а не имената си, крадли!!!Тук там...
Защо мълчите, като при погребение и като че ли световна тайна има ? На някои, като алекс коментарите им се отварят навсякъде, а на другите, като мен-НЕ?!ТАЙНА?!

Lazi
Platenite saitove li sa v kriza ili porno saitovete ?! Tam li da se iznasiame ili da propishem stihove i razkazi i shtem ne shtem da idem v umrelite saitove za stihove i proza? Vse ni go slagat, a nie si traem. Znachi li che vi e hubavo,zashtoto na mene ne! No koi kakvoto si napravi minimum 100 choveka ne mogat da mu go storiat.

sekirata
miroslav
52 г., skopje
Виж профила
Ти,МИРО, си замесен в тази каша и гонка по мен,по какво съдя ли?
По някои неща, като тези-Откакто направих със същите си стихове нови клипове на фон песни на Полина, не излизаш от блога и профила ми в сибир беге и то денем! Друг път се криеше ,само по нощите ровеше тук. А и в оня ми профил основен на ана в ютуб не спря да ми пускаш покани и да ми пречиш там. Нали си имаш гадже ,какво искаш-стиховете ми или клиповете ми?Нали направи няколко твои клипа с мои стихове без мое позволение? Май си наистина лошо, много лошо човече, но ако си пипал ти, твоите ръчички ....знаеш какво ги чака! А и на учителките ти!

А вие Плевенски боклуци,дето ми се врете,що се не огледате на коя си работа слугувате,бозайници?!Допишкало ви се, а си мислите,че друго Ви се прави. Пък чак и ученички, и ученици-ОТВРАТ!

sekirata
ПОЛИНА НЕ Е БОЛНА, НЕ Е ДЕПРЕСИРАНА,НЕ Е НАРКОМАНКА,макар че я тъпкаха с какво ли не.. cry ПОЛИНА Я ГАЗИ ТЕЖКА МАГИЯ И КОЙТО, КОЯТО Я Е НАПРАВИЛА В АДА ДА ГОРИ!
Не съм сигурна, че са само от чалгите!
Магия е опасно да се разваля,разпръсква...а и тези същите са около нея,като пиявици, не мога да я спра, да ги спра!!!

sekirata
Истината боли! Затова се държите така с мене и сте фукнали да ме гоните,като луди И в youtube.com, който не е единствен за мен,ясно?! Болен народ, идете в чакалните на болниците, а и вижте колко инсулта, инфаркти, самоубийства...погубихте и такъв талант, като Петя Дубарова и не само в областта на поезията! Обречени сме всички българи заради тази наша злоба, завист,предателство към род и Родина и прословутата българска Ганьовщина и простотияяяяя!

Drago
http://www.youtube.com/watch?v=s65bOl0TL78
Най хубавата песен на момичето ти и там някой мангал се е .......Много те мразят, секирке, малко хора са, но силно те мразят! Това ще избие на някъде рано или късно и дано е за тях,и близките им, а не все на тебе и детето ти.Жал ми е за теб и Полина.Но не се предавай,сечи щом трябва и кълни,то е ясно,че сама трябва да се бориш. Вече не пробирай средства!

sekirata

Поради промени в сайта, html коментарите временно са спрени.

Ако още веднъж блокирате снимката на Бай Ганьо от поста в блога ми, доказвате пред всички-"Гузен не гонен бяга",доказвате наистина, че сте едни и същи

sekirata
IVO PETROV
11 Юли 2012, 17:57 МНОГО СИ ЧЕРНОГЛЕДА

Слушай какво ,дърти перверзнико!Аз не съм, като тебе тук да свалям малки ученички и да се правя на голямата работа.Защото някои вече ми споделиха колко дъртака сте се завряли по сайтове, като този и си предллагате услугите дори да ги галите!Я си виж профила бе, кой по ред е -този специално ти е само с 3-4 женски профила приятелки, другият с момчешки аватар и момиченца. ОТВРАЩАВАТЕ МЕ, НАПИКАВАТЕ СЕ В ГАЩИТЕ СИ, А НА МЪЖЕ СЕ ПРАВИТЕ ПРЕД ТЕЗИ НЕВРЪСТНИ МОМИЧЕТА ТУК, КОИТО ЯВНО НЯМАТ КОНТРОЛ.НО ВСЕ НЯКОЙ ЩЕ СИ ГО ОТНЕСЕ ЕДИН ДЕН.А вие, младоците, си гледайте бабките,да не ви спрат кранчетата,че сте загазили все!

sekirata
11 Юли 2012, 11:03
Онлайн Всички?! Бреййййййй!Значи,
когато админи,модове и хакери спират
излиза че Всички ме не искат?!
Що не ходиш да пишкаш, слагач такъв!
Висиш тук да забършеш някое младо,
да си качваш егото на мъж!
Я се виж първо дали си човек със собствено аз,след
като употребяваш,пишеш чужди заучени фрази!!!

Ludmil Martinov
11 Юли 2012, 10:59 Ами не влизайте в профила,
а в себе си тогава и се опитайте да преосмислите,
начина си на мислене, критериите и приоритетите...
Неможе, всички да са криви и виновни,
а само Вие - права...
Може би тогава ще започнат и да Ви изслушват,
а не просто да Ви игнурират...

sekirata
Моля и днес ли трябваше да се разбият
настройките в профила и блога ми пак от онези...
Къде сте останалите-мои и нейни доброжелатели?
Тази из...начело с ивелия от бис беге,
убийци осъждани -leif,"певици" и чалга фенове...
Защо се довлякохте тук,заради чичковците
паричковци или И заради Полина?! С колко и
докога ще ви се плаща за мизериите в интернета
срещу мене и особено срещу Полина и то за нещо
качено от мене?ЗАЩО СА ОТКЛОНЕНИ ПОСЕЩЕНИЯТА,
ГЛАСОВЕТЕ,КОМЕНТАРИ ИЗЧЕЗВАТ...? Раздала съм
на хора телефон и ми се оплакват и тук,и в
другите сайтове,че е цяло чудо и e многo трудно
да се комуникира с мен и да ми пишат? Явно тези,
на които писмата достигат до мен на лични
са недоброжелателите ми! ЗАТОВА ОТ ДНЕС-
НИКАКВИ ЛИЧНИ!Който иска нещо да ме пита ето -0888186854
А ПОЛИНА, НЕКА ВИ ТЕЖИ НА СЪВЕСТТА
НА ВАС-ВИНОВНИЦИТЕ! ИМА КОЙ ДА ПРАВИ РАВНОВЕСИЕТО
В ТОЗИ СВЯТ,НЕ СЪМ АЗ! БРАВО,виждам,че цял ден
почти нямам посещения,заради Полина?!
Манипулиране на блога и профила ми,браво!
И пак ли онези силиконови крави
и лешоядите им плащат?!

Drago
Това ли е твоята Златка,дето те обиждаше и беше писала на дъщеря ти срещу тебе?Ами тя е голяма любовчийка!Тази снимка я намерих,но няма да къжа къде.

sekirata
Сайта наистина с часове ,не с дни се опорочава от някакви еднодневки-момиченца и момченца,както и плагиати?!Защо,админ?!Плащат ли си?!Или любовниците им тук плащат или какво?Това е тревожно!Искам си старият сибир беге!Вижте какви драсканици тук чета за уж поезия и не само в тази сфера...Ах,тези пари и връзки,аман!А после що секирата имала болка освен личните и проблеми!

Поради промени в сайта, html коментарите временно са спрени.

sekirata
Ха, ха...само влезнах и изчезнаха всички мои приятели онлайн!Мислите ли,че ме дразните,вие, сукалчета и възрастни озблобяли хорица?!Ето те и тебе,лудият!Някой отнякъде, 30г. [Харесван Фен]

sekirata
Добро утро,плевенчани, предимно бозайници!Налитате като мухи на мед и вчера, и днес, и нощес. Видях Ви в потребителите посетили профила ми през цялото това време и сте поне с по две регистрации. Много е плоско присъствието Ви и глуповато! Никога не бих се хванала на приказките и писаниците на който и да е от интернета,пък камо ли в сибир,където е фрашкано с плевенски гевезета!На какво се надявате,да ми спрете контакта с хората тук? Наивно и глупаво е, драги!Хайде сега за закуска в къщи се приберете, при мама си легнете,и...СУКНЕТЕ!И когато Ви се допишка не мислете,че ви се прави друго! А момиченцата си избършете носленцата и споко не си падам по вашите -"мъжленцата"!Пфу!


ТОВА БЕШЕ ПОСЛЕДНИЯТ МИ ЗОВ! ЗОВ ДА СЕ СПРЕТЕ ,ЗОВ ЗА ПОМОЩ!

БЪДИ СЕБЕ СИ,БЯХ И СЪМ СЕБЕ СИ!

Горко на злобарите,завистниците и некадърните!
 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - Нали заради тези високи сметки с...
28.02.2013 08:39
Нали заради тези високи сметки става всичко и заради тези монополи. Напрежението няма да спадне докато не ги премахнат и изгонят чуждите,а и нашите от техническите отдели на ЧЕЗ и другите да спрат дистанционно ли как на тези нови електромери да командват и движат стойностите,да покачват сметките. Самата ти пишеш,че без да идват във входа на блока ви след време пак са ти написани високи стойности,сметки! Ясно е че от разстояние управляват електромерите ни,което си е кражба!

... то излезна ,че и от разстояние управляват сметките ни на ток ! Дали само на тока?!

http://s42.radikal.ru/i098/1302/2d/5fdf58089524.jpg
КЕФЧЕ ЗА ЛЕВЧЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5282535
Постинги: 6068
Коментари: 3244
Гласове: 28696
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930