Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2012 13:00 - ЕТО КАК СЕ КРАДЕ,ПЛАГИАТСТВА,ИМИТИРА ЧУЖД СТИЛ,СТИХОПЛЕТСТВА
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1216 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image

Златка Митева от Хасково,/където живее,работи и синът ми, и го изработва,
и него,след като бе написала писм, и до дъщеря ми,че не струвам..../,
ЗЛАТА от Кърджалийски род ДОРИ дойде да се снима до сами блока ми,
защото този параклис е в моя квартал "Сторгозия" в Плевен,
където живея все още. До сами училището ми,където се и оплака
с няколко завербувани от нея бивши мои ученички,
като Деница,бивша знаменоска на училището.

29.04.2007 01:30 - На кафе
Скъпи приятели!
Нека изпием първото си кафе заедно!

Съжалявам, че не мога да ви пусна звука на тази песен и затова ще поместя тук поне текста й:
Текст: Златка Митева Музика: Кирил Манолов

На кафе

Припев: ( 2 )Едно, че две, че три
горещи, парещи кафета
Едно, че две, че три
луксозни, шумни кафенета.
Вълна цигарен дим
от прага ни посреща,
сервират ни кафезапочва нашта среща

Купонът се върти,
животът тук е, ето...
и раждат се мечти
оформят се куплети.Припев: ( 2 )Едно, че две, че три
горещи, парещи кафета
Едно, че две, че три
луксозни, шумни кафенета. И пием си кафе
понякога горещо.
Поръчваме по две;
по три и друго нещо.

Купонът ни върви,
животът тук е лесен...
Във радост и мечти,
си пеем тази песен. Припев: ( 2 )Едно, че две, че три
горещи, парещи кафета
Едно, че две, че три
луксозни, шумни кафенета.

Весели празнични дни ви желая!

Ето и стихът, клипът на секирата
оригиналът изтрит заедно с блога на секирата в blog.bg февруари 2009г
изтрит и в тогаващният сайт на секирата,защото днешният ми личен сайт е вече поне четвърти,
изтрит е и в хулите нет, и в буквите ком, и навсякъде,където е поместен оригинала ми от година 2006-2007.

http://www.youtube.com/watch?v=2juUimwYWdM

И ГАВРА С ДРУГ МОЙ СТИХ И КЛИП....пак отсъщата "поетеса".
Нейното е доста добро СТИХОПЛЕТСТВО нищо друго!

15.04.2007 00:39 - ВЯРА, НАДЕЖДА, ЛЮБОВ
Вяра, надежда, любов
За дните рождени нехая,
години не ща да празнувам!
Аз, колко остава не зная,
със вятъра в ритъм танцувам.
На времето златната сладост
до устни с възторг доближавам,
и пия на глътчици радост,
а мъка далеч изоставям!
Защо ли е всичко, и как ли
е съдено днес да ме има?
Какво ли остава и пак ли
е истина недостижима?
Но нека да да имаме ВЯРА,
че смисъл изпълва ни дните,
НАДЕЖДА – свещта не догаря,
ЛЮБОВ щом изпълва мечтите.
И тъй, до когато ни има –
отреденото ще се случи.
И как да се стоплим самите
с усмивка мигът ни научи !

Ето и вторият стих, клипът на секирата
оригиналът изтрит заедно с блога на секирата в блогбеге февруари 2009г
изтрит и в тогаващният сайт на секирата,защото този ми сайт е вече поне четвърти,
изтрит и в хубите и в буквите и навсякъде,
където е поместен оригинала на стиха ми от година 2006-2007.

http://www.youtube.com/watch?v=Ay_at1Mi3vw

Има и трети такъв мой стих -"Ако",но на него вече не направих клип.
Защо ли?
Ами краде се яко, дори и от Яворов е взаимствала "Душата ми"
не само от моите няколко стиха за душата ми,
които нямат нищо общо със стилът на писане,изказ на Яворов,
но тя се опитваи на него да прилича.
Как се смесват два стила, крадват се и се прави трети т.е. Златкин!?

Сега ми кажете,че ги няма тези групички в интернета плащащи на хакери да трият това ,което им пречи да разпространяват крадентите си творби! Дори и напъни да пишат песни като мен,на уж тяхнистихове ,но пак от моите взаимствани.Това са голи мераци,просто хората си нямат СВОЙ СОБСТВЕН СТИЛ НА ПИСАНЕ И ЛИЧИ,БОГА МИ, ТЕЗИ КОИТО РАЗБИРАТ ГО ВИЖДАТ!

image

НЕ СТАВА,ЗЛАТО, НЕ СТАВА,
С ПЛАГИАТСТВО НЕ СЕ ПОЛУЧАВА,
НЕ СЕ ПОСТИГА И СЛАВА!


А










Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - Колко такива съобщения са ми унищожени,коментари също?
27.10.2012 13:43
"Разговорът който се опитвате да отворите е празен"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5301372
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28786
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930