Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2013 23:55 - КОЯ Е ТЯ...?
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 503 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 09.09.2018 19:16


https://www.youtube.com/watch?v=nOCH7LinCNs

 

Сама се разкри коя е виновницата за изтриването ми на блога 2009, тя не е ли в чужбина,а? Не "твори " ли там? Може и да греша да е главната,но е в "играта" срещу секирата! infiniti модераторката от години тук там и още две три-anabella..... Чакам и те да се обадят. Браво! "Творкини"
Нема що,ще го изтрия ,но ще го пусна във поне 10 други сайта-обещавам! Защо да си рискувам блога пак,ясно ми е как ставало! Ха,ха ...Докъде я стигнахте, кадърни,талантливи....
Айде дерзайте да видим докога и как ще я свършите!

КОЯ Е ТЯ РАИ ИЛИ РАЯ мирише на ...га!

Здравейте (ново)

Постъпи оплакване от Ваш пост - sekirata.blog.bg/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421
Моля Изтрийте го.

Изпратено: 15:43 От: blogbg

Изтрий | Отговор

Да си го повторя,че да не забравя къде се намирам...

НЕ ЗАКЪСНЯ ОТГОВОР ОТ "НАБЕДЕНИЯ" от мен в друг пост-гузна съвест!

Имам "заповед" да изтрия мой пост заради wonder! 

Много е лесно да се превеждат чужди стихове и на различни географски ширини да се пускат като лични,затова ли се посещават български сайтове от нашенци в чужбина ?! А в БГ има кой да им "помага" пролича си.

image

https://www.youtube.com/watch?v=nOCH7LinCNs

И ЕДИН МОЙ СТИХ ПО ТОЗИ СЛУЧАЙ

Тук било пазар,
ще каже някой си angar!
Моето било сергия,
а стиховете ми ....я
го казват четири кратунки,
а също някои  маймунки,
които имат се за "клечки"
и ми създават доста пречки.
Не ми пука, разберете
и мен на мира оставете!
А вие завистливи хора,зли,
на вас аз ще броя до три,
после ще ви заболи,
книжките си  вий четете,
с мен не се ядете!
Крадено аз не чета,
все едно да ям плява!

А.Х.Т.
sekirata cekupama

А къде е отговорът на моите оплаквания включително и от апостолоф ,които са нецензурни и вулгарни думи раздавани тук наляво и надясно не само при мене?!А другите ми оплаквания,защо едни се чуват,други не,аз не съм в чужбина Нямам ВАЛУТА!
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Сама се разкри коя е виновницата за изтриването ми на блога 2009, тя не е ли в чужбина,а? Не "твори " ли там? Може и да греша да е главната,но е в "играта" срещу секирата! infiniti модераторката от години тук там и още две три-anabella..... Чакам и те да се обадят. Браво! "Творкини"
Нема що,ще го изтрия ,но ще го пусна във поне 10 други сайта-обещавам! Защо да си рискувам блога пак,ясно ми е как ставало! Ха,ха ...Докъде я стигнахте, кадърни,талантливи....
Айде дерзайте да видим докога и как ще я свършите!

Здравейте (ново)

Постъпи оплакване от Ваш пост - sekirata.blog.bg/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421
Моля Изтрийте го.

Изпратено: 15:43 От: blogbg

Изтрий | Отговор

Да си го повторя,че да не забравя къде се намирам...

НЕ ЗАКЪСНЯ ОТГОВОР ОТ "НАБЕДЕНИЯ" от мен в друг пост-гузна съвест!

Имам "заповед" да изтрия мой пост заради wonder! 

Много е лесно да се превеждат чужди стихове и на различни географски ширини да се пускат като лични,затова ли се посещават български сайтове от нашенци в чужбина ?! А в БГ има кой да им "помага" пролича си.

image

И ЕДИН МОЙ СТИХ ПО ТОЗИ СЛУЧАЙ

Тук било пазар,
ще каже някой си angar!
Моето било сергия,
а стиховете ми ....я
го казват четири кратунки,
а също някои  маймунки,
които имат се за "клечки"
и ми създават доста пречки.
Не ми пука, разберете
и мен на мира оставете!
А вие завистливи хора,зли,
на вас аз ще броя до три,
после ще ви заболи,
книжките си  вий четете,
с мен не се ядете!
Крадено аз не чета,
все едно да ям плява!

А.Х.Т.
sekirata cekupama

А къде е отговорът на моите оплаквания включително и от апостолоф ,които са нецензурни и вулгарни думи раздавани тук наляво и надясно не само при мене?!А другите ми оплаквания,защо едни се чуват,други не,аз не съм в чужбина Нямам ВАЛУТА!

НЕ ЗАКЪСНЯ ОТГОВОР ОТ "НАБЕДЕНИЯ" от мен-имам "заповед" да изтрия мой пост заради wonder!








Тагове:   sekirata anita internet namesa,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240856
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031