Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2022 19:48 - "РУНТАВО САМОЧУВСТВИЕ" - РАЗКАЗ И СТИХОВЕ НА АНИТА ХРИСТОВА ТРИФОНОВА
Автор: sekirata Категория: Изкуство   
Прочетен: 785 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 Runravo samochuvstvie razkaz i stihove na A.H.T .sekirata cekupama

-Лъвчо, ти си цар на животните. Скръцни на тази усойница, дето е дръзнала да ми се перчи,че с устата си ще ме накара да се променя, да се спра!

 -Не ме занимавай, рунтавелке!

 Харесвам те, но не ме хвърляй в грях.Тя че съска,  хапе , да, но не е кой знае колко силна и даровита, виж колко псета, котараци се въртят около тебе, заслужава ли си да се дразниш от една змия? Успокой се, укроти се, нека си съска усойницата. Тук се срещат и кобри, и други по страшни от нея змии. Ти какво си се хванала с нея? Защото те хапе ли?Нима те ухапа точно, където трябва? Нали ми се оплака,чух те, направих и ще направя поне в тази гора тя да не те закача. Сега с какво ще ми се отблагодариш?

 -Да ти купя нова грива, Лъвчо, не става. По - добре на мен купи ново кожухче,защото знаеш че съм скоклива от клон на клон тук там, като скачам все се проскубвам и често подмокрям.

 -Много ще ти стане! Ти какво ще ми дадеш, рунтавелке?

 -Знаеш,че съм самичка,но ходя и скоро бях в други гори,та от там ще ти донеса нещо, но ще чакаш. Трябва да довършиш тази усойница. Има и други покрай нея в тази гора, като ги спреш,а аз ще се погрижа и за в другите гори. Методът ми е изпитан, затова съм кръшна и рунтава. Не си обичам името-катеричка рунтавелка, но пък си има файда.

 -Пак ме излъга, ще ме караш да чакам, но няма да е за дълго надявам се, има и други катерички в гората с много по евтини кожухчета и по яки опашки.

 -Стига бе, какво искаш да кажеш, че аз не струвам колкото една стара усойница, влечуго?! Да не би да е тигрица, лъвица  я?!

 -Ако съдим по това какво можеш  и вършиш ставаш и за царица, рунтавелке, но друг е въпросът, че усойницата съска и то много остро и заплашително.

 -Стига де, все пак е само змия? Да де, но обича да се катери по ниските храсти, напъва се и по стръмните склонове, дразни ме, настръхвам, хваща  ме яд, като я видя и чуя да съска и все ми се перчи с това петно на главата, като че ли е белязана от Бога.

 -Кожата на повечето змии  не е по малко евтина от твоята, а отровата на змиите, нали знаеш колко е ценна . А усойницата хапе само, когато е застрашена пък и отровата и не е опасна, рядко е смъртоносно ухапването и , но ти я застрашаваш, дразни те със съскането си? Какво искаш от нея, остави я на мира, нали знаеш, че съска най вече когато е бременна или нападната.

 -О,то това и остана да е все бременна, като я видя! Ще те зарежа и ще ида в другата гора при другия Лъвчо, там катеричките са по защитени.

 -Ами свободна си, но ще ти кажа за сбогом, че ти, драга , си сбърканата. Ако твоята омразна змия усойница е влечуго, то ти не падаш по долу. Ти също се влачиш, дори не можеш да хапеш, а само ревеш и се оплакваш. Пълзиш, с пълзене я караш, каква катерица си?!

 -Да, ама с пълзене се стига до върха, а змията ще си стои в дупката и ще се влачи цял живот. Голяма работа, че Адам, Ева и Змията….аз ще обърна  историята, митологията, за мен ще се говори.

 -Тук си права  за тебе се говори и ще се говори, но какво? Скоклива си по природа, а пълзиш и се молиш, оплакваш се, натрапваш се. Капризна си, суетна си, парадираш с опашката и кожухчето си, стига вече! Ставаш ми по-лигава и от охлюв.  А сега сбогом, щом така го искаш. Имам среща с усойницата - каза лъвът и се отдалечи от рунтавата си обожателка.

 Повтаряше си-По -добре устатница отколкото рунтава развратница!
 

Катеричка рунтавелка,

рунтавелка, хубавелка,

захванала се със змията,

що и съска във гората,

когато миличката скача

и от клон на клон подскача,

върти своята опашка,

а усойницата дебелашка

пречи и и да флиртува!

Лъвът  да я арестува

моли му се рунтавелка,

колкото и да и струва

 

на хубавелка, гиздавелка!


https://www.youtube.com/watch?v=-_fkbNYqpzA
 

разказ и стихове А.Х.Т. sekirata cekupama







Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5302585
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28789
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930