Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2016 10:57 - НЕДОИЗРЕЧЕНО ... НЕДОНАПИСАНО ... НЕДОИЗЖИВЯНО ...
Автор: katan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5124 Коментари: 12 Гласове:
43

Последна промяна: 29.04.2016 13:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Прочетох при Таня /stela50/ за неочакваната кончина на СТЕФАН БОНЕВ. Тази скръбна вест ме разтърси. Заболя ме от загубата.
Сетих се за неговата "МАТРИЦА". Това го написах по нея. Нека е в негова памет ... Да почива в мир!



              ЕКСПЕРИМЕНТ по ЕКСПЕРИМЕНТА на СТЕФАН БОНЕВ  

Провокирано от ЕКСПЕРИМЕНТЪТ "НЕДОИЗРЕЧЕНО"  на Стефан Бонев.

 

„Написах „НЕДОИЗРЕЧЕНО” като един експеримент. Идеята беше всеки сам да попълни празните полета между думите и препинателните знаци, според собствените си виждания, чувства и преживявания.” – СТЕФАН БОНЕВ – stefanbonev.blog.bg.

 

Това прочетох  снощи, когато напразно се опитвах да заспя.

Не прочетох идеите, да не ми повлияят по някакъв начин.

Следвах матрицата. Струва ми се, че не пропуснах дума или знак.

Получи се това, което най-малко очаквах.

Самата аз бях изненадана на сутринта, когато го прочетох. Не бях сигурна, че съм го писала аз /навница:)/.

Подсъзнанието изважда неща, които съзнанието много съзнателно:) подтиска.

 

ЛИЦЕТО ти от бръчки набраздено,

за мен остава младо и красиво.

Ще ме помниш ли и ти така?

Винаги ще търся и ще питам,

ще се оглеждам във очите ти!

Повяхнала, помръкнала,

поостаряла даже...

Ще ме обичаш ли?

ЗАЕДНО преминахме

през звездопада,

през тясната пролука на годините

и стигнахме пътеката на листопада.

НИКОГА не казах : „Стига!”,

умора не усетих.

Следвах стъпките ти

във пъртината,

а ти вървеше по моите утъпкани пътеки.

НЕ се отказах ,

не изплаках ни от студ,

ни от болка,

ни от слабост.

ДА те следвам

бе за мене повече от дълг -

то бе отдаденост

за цял  един живот.

ГАЛЬОВНИ  длани -

парещо-копнежни,

те бяха  НЕРАЗДЕЛНИ

с  мойте длани -

галещo-възпиращи ...

Останахме ли

НЕРАЗДЕЛНИ,

верни?

Днес вече

НИКОЙ

не ще опита

да застане

между теб и мен.

не бих го позволила –

НИКОГА!

Вярвам ЛИ ?

А ти?

Ще останем като две скали,

oпрели гърбове
срещу стихията на вятъра.
ДАЛИ?



Катя Атанасова                            София, 30.09.2012 г.
                                                                     03:31h







Гласувай:
43



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mrazekoff - Тъжно, тежко
29.04.2016 11:33
за душата. Снощи прочетох за тъжната вест за кончината на моя адаш Стефан Бонев. Бог да го прости, да упокои душата му, да прости греховете му волни и неволни и съхрани неговата светла памет!
Похвално е, когато се почете един творец, приятел и добър човек.
Тъжно, когато си отива човек, но дваж по-тъжно е, когато този човек е човек на духа - стойностен и творец.
В днешния тъжен разпети петък е още по-тягостно да се пишат такива неща.
На теб Катя, пожелавам красиви, слънчеви и цветни предстоящи празници!
цитирай
2. katan - 1. mrazekoff - Тъжно, тежко за душата.
29.04.2016 11:47
Написал си достойни думи за един човек на духа, Стефане.
Светла да е паметта му!
цитирай
3. stela50 - В памет на Стефан Бонев... с болка... и незабрава.
30.04.2016 01:39
Вълнуващо и стоплящо душата. Благодаря, Кати.
Спомних си нещо писано от мен преди няколко години -
НЕДОВЪРШЕН СВЯТ
Когато някой тръгва на път...
Все нещо забравя
недовършено тук.
Недописана книга,
неизпълнен обет,
недокоснати длани,
недопито кафе...
Неизказани думи,
непризнати вълнения,
недомечтано безумие,
неизживяни копнения...
Но оставил е може би
друг някой с надежда,
със скрита тъга
все натам да поглежда.
Да довършва по нещо
от всичко оставено
в този свят недовършен
да не бъде забравено.
stela50
цитирай
4. veninski - И мен новината ме разтърси. . . СБ...
30.04.2016 08:26
И мен новината ме разтърси... СБОГОМ, ПРИЯТЕЛЮ!!!
цитирай
5. katan - 3. stela50 - В памет на Стефан Бонев... с болка... и незабрава.
30.04.2016 09:09
Здравей, скъпа Таня!
Това стихотворение го помня. Тогава ме разплака, както и сега.
Писано е за всички, но се отнася за всеки по отделно ...
Вчера, когато прочетох при теб тази скръбна вест бях като попарена.
Не познавам лично Стефан Бонев, но познавам част от творчеството му, което сближава хората повече от личното познанство.
Светла да е паметта му!
цитирай
6. katan - 4. veninski - И мен новината ме разтърси
30.04.2016 09:12
Тъжна, тежка и много скръбна новина, Васко.
Бог да Го прости и светла да е паметта му!
Нека има НЕзабрава ...
цитирай
7. aip55 - Тъжна, тежка и много скръбна нов...
30.04.2016 10:23
katan написа:
Тъжна, тежка и много скръбна новина, Васко.
Бог да Го прости и светла да е паметта му!
Нека има НЕзабрава ...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Бог да му прости! Трудно ми е да коментирам.
Влизам само и тихичко си излизам...
цитирай
8. katan - 7. aip55 - Тъжна, тежка и много скръбна новина ...
30.04.2016 18:40
aip55 написа:
katan написа:
Тъжна, тежка и много скръбна новина, Васко.
Бог да Го прости и светла да е паметта му!
Нека има НЕзабрава ...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Бог да му прости! Трудно ми е да коментирам.
Влизам само и тихичко си излизам...


.............................................................................................................
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Вечна му памет!!
30.04.2016 19:40
Вечна му памет!!
цитирай
10. kvg55 - Вечна памет на светлите личности.
30.04.2016 22:09
Вечна памет на светлите личности.
цитирай
11. katan - 9. kasnaprolet9999 - Вечна му памет!!
01.05.2016 11:20
kasnaprolet9999 написа:
Вечна му памет!!



.............................................................................................
цитирай
12. katan - 10. kvg55 - Вечна памет на светлите личности.
01.05.2016 11:21
kvg55 написа:
Вечна памет на светлите личности.


....................................................................................................
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: katan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5656397
Постинги: 719
Коментари: 19190
Гласове: 195543
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031