Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2021 19:31 - ДОЛУ ГЕРБ И МАФИЯТА БОРИСОВА,ГЕШЕВСКА,ДОЛУ ЧАЛГАТА!НО НЕ СА САМО ЧАЛГАРИТЕ ЗАМЕСЕНИ В ПОСТОЯННО СПИРАНЕ НА ПРОФИЛА МИ В YOUTUBE -ВИЖТЕ ПОДРОБНОСТИТЕ-
Автор: sekirata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 285 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЕДНОТО МИ СПИРАНЕ НА КАЧВАНЕ 

МОИ КЛИПОВЕ Е ЗАРАДИ КАВЪР МОЙ И ТО ЗА

КОПУКОВА  .Нейните хора са също , знаете кои са и тук ,

а другото е измислено, защото

този ми клип за рибата вадена от дупки на пресъхнало

езеро принудително с наливане на

кока кола  в дупката - не е мой този клип и съм

го качила преди много месеци. Рови се в

профила ми с клипове търси се под вола теле

и самата Копукова ми казваше,че имала

човек в  youtube- tres1 -Димитър ,защото преди

три месеца за три месеца ме спряха и от

калдата , а той и там е  tres1. Ако това е "намек" 

да се откажа и от блогбеге питам къде са

админите,защото нали в интернета не трябвало

да има изнудване, насилие...и .т .п.

Мислите ли, че аз започнах да си пускам стиховете ,

песните, статиите повечето във вид

на крлип от желание да се фишкам, не ,драги,

от чудо го направих, защото се

триеха,преправяха ми се написаните постове-стихове,

разкази, статии...та дори и

снимки.Но изглежда и това  че в крлипове действам

не могат да ми простят явно тези

едни и същи.Повече от ясно е ,че ще ми простят

само като умра, хайде да видим КОЛКО

ЩЕ ЖИВЕЯТ те --капка срам, гнусота ....гади ми се ,

отврат, а такова добро и слънчево

момиче бях.Това искате ...да не пиша слънчеви неща да имам дсамо

негативизъм...КАКМА ЗЛОБА ,КАКВА

ИЗВЕРГЩИНА!

ДАНО ИМА ГОСПОД!



И Копукова ми писа,


ЧЕ ЗАСЕГА САМО МЕН МЕ НАКАЗВАЛ ГОСПОД!

Ами то ,само аз го усещам само, аз имам сърце ЯВНО.



"СЕГА ЩЕ ТЕ ОПРАВИМ,СЕКИРО,ТУК КАТО НЕ ТЕ СПИРАТ, ЩЕ ТИ СПРЕМ

КЛИПОВЕТЕ И ПРОФИЛИТЕ В YOUTUBE" ТА ДА ТЕ ВИДИМ,ДАЖЕ НИ СПРЯХА И

МИНУСИТЕ ЗАРАДИ ТАКИВА КАТО ТЕБЕ, ГНУСНА СЕКИРО"

А това мъж  ми го писа, пфу!




Моите поздравления за спирането на минусите, но кажете,админ,


как да се спре тази злобарска и некадърна измет в интернета изобщо!

Анонимно ме работите и се жалвате, но се знае кои сте, не са само чалгите.



ЗАЩО САМО В БЪЛГАРИЯ Е ТАКАВА ОМРАЗА

И ГАДНЯРЩИНА,САМО ЦИГАНИТЕ

И ТУРЦИТЕ ЛИ СА НИ ВИНОВНИ?





ТА ЕТО ПОДРОБНОСТИТЕ -

За достъп до тези функции трябва да са спазени посочените по-долу изисквания.

Към канала има активно предупреждение съгласно правилата на общността. 

 Твърде много предупреждения

Понастоящем не можете да качвате видеоклипове поради предупреждения съгласно правилата на общността. Научете повече

 

1 от 3 предупреждения съгласно правилата на общността

Съдържанието ви бе премахнато, тъй като нарушава правилата на общността ни.

Няма да можете да извършвате действия като качване, публикуване или предаване на живо.

При друг подобен случай

Ще получите второ предупреждение съгласно правилата на общността за канала си.

Няма да можете да извършвате действия като качване, публикуване или предаване на живо в продължение на 2 седмици.

Премахнато съдържание

Ако считате, че сме допуснали грешка, можете да обжалвате това решение

Предупреждение от 5 октомври 2021 г.

Тип

Съдържание

Правила

Действия


Ето коя си е пуснала връзките,защото знаете, че е комп.неграмотна!

sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

kavur po narodna pesen i stihove na A.H.T . sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek




 

Тормоз и малтретиране в киберпространството

Обжалването е отхвърлено

6.10.2021 г.

 
...а кой ме малтретира дори и дъщеря ми ,тук всички видяхте какви постове и стихчета пускаше безнаказано тази ...

и ....



Предупреждение от 27 ноември 2021 г.

Изтича на 25.02

Тип

Съдържание

Правила

Действия

Mrusno no hitro

 

/за рибата/

 

Съдържание с насилие или със смущаващи подробности

Обжалването е изпратено

28.11.2021 г.

 

 
Мислите ли ,че не знам кои сте, както и снощи писах срещу чалгата –ромиите певци Галена и Меди!

"Твърде много предупреждения

Понастоящем не можете да качвате видеоклипове поради предупреждения съгласно правилата на общността. "

С тези ръчички ,с коите се жалвате от мен  храните децата си и прегръщате любимите си, Господ гледа, хората също ...

 

 

Тип

Съдържание

Правила

Действия

Съдържанието не е налице





Мой отговор: ЗА БОРИСОВ- КАВЪРА МИ ПО ПЕСЕНТА "КАЛОЯН ПИРУВА" И Заради Р.Радев и клиповете ми за него пак последваха жалби за мои клипове от години напред, сега се сетили и наказания естествено последваха .Ок, злобари! Ще си прехвърля профила и постовете , не е само ютуб. Искате да ме спрете, но няма да стане ,нито никът си секира ще премахна!

 Мислите ли ,че не знам кои сте, както и снощи писах срещу чалгата –ромите певци Галена и Меди!?

И КАК ЧОВЕК ДА ПОВЯРВА И ДА УВАЖАВА ТАКИВА ТВОРЦИ, ПОЕТИ, ПОЕТЕСИ, ПЕВЦИ, ПЕВАЧКИ...ами няма как!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ОТВРАТЕНА СЪМ.  и не само аз

Това са дребни душици, интриганти, фукльовци и продадени души с троловете си и мизерщините си.

Тук има хора от други сайтове където също ме спряха благодарение на жалбите и сигналите им ,това не говоир ли за целенасочена дейност и ЦЕНЗУРА КЪМ МЕН-

ИМАМ ЧУВСТВО, ЧЕ МЕ ИМАТ ЗА УБИЙЦА, ОТРОВИТЕЛКА, ПРЕСТЪПНИК, КРАДЕЦ....А БАШ БАНДИТИТЕ  БОРИСОВ,ПЕЕВСКИ,ДОГАН,ГЕШЕВ  И ЦЯЛАТА  СВИТА ,РАЗВРАТЕНАТА ЧАЛГА СА НА СВОБОДА И  ТО С МНОГО ПАРИ!

Ще има отзвук меко казано един ден! 

НИЩО НЯМА СЛУЧАЙНО



ИЗТИЧА МИ ЕДНО НАКАЗАНИЕ И СПИРАНЕ ПО ЗА ПОЛОВИН ГОДИНА , ПУСКАТ ДРУГО ,РЕДУВАТ СЕ САЙТОВЕТЕ...


ОТВРАЩЕНИЕ, ПЪЛНО!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - ПосТУле , ти си!
28.11.2021 19:57
Последни 20 регистрирани посетителя
19:23 - stuber -apostapostoloff

откъде Роса знае ,че само тук пиша?
от ровенето по сайтоветели или предполага?
има ме ,но там дето тя не може да влезне, никога!

Не влизам от моя компютър там
цитирай
2. sekirata - при убийство се съди не само убиецът, а поръчителят, та аз кого съм убила? убиха дъщеря ми...
28.11.2021 20:14
При друг подобен случай

Ще получите второ предупреждение съгласно правилата на общността за канала си.

Няма да можете да извършвате действия като качване, публикуване или предаване на живо в продължение на 2 седмици.

Премахнато съдържание

Ако считате, че сме допуснали грешка, можете да обжалвате това решение

Предупреждение от 5 октомври 2021 г.

Тип

Съдържание

Правила

Действия


Ето коя си е пуснала връзките,защото знаете, че е комп.неграмотна!

sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek

kavur po narodna pesen i stihove na A.H.T . sekirata Kopukova kopuk na jargon glupav negoden chovek





Тормоз и малтретиране в киберпространството

Обжалването е отхвърлено

6.10.2021 г.


...а кой ме малтретира дори и дъщеря ми ,тук всички видяхте какви постове и стихчета пускаше безнаказано тази ...
цитирай
3. sekirata - Разговор с rosiela.
28.11.2021 20:26
За момента - само на тебе се е върнало, баби.
В случая не съм се жалвала срещу теб, ако това питаш, защото смятам, че ти си предостатъчно проста.

Изпратено: 13:59 От: rosiela
Изтрий | Отговор

....
ЗА МОМЕНТАСАМО НА МЕН СЕ ВЪРНАЛО,

но нали знаеш, че има и други .......моменти..друго време

Изпратено: 14:29 От: sekirata
Изтрий
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5281226
Постинги: 6067
Коментари: 3244
Гласове: 28686
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930