Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2010 18:40 - Абитуриенти 2010: Историята на ПепелЯнка
Автор: vagro Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3244 Коментари: 3 Гласове:
0



 Живял някога един богат "бизнесмен". Жена му била напращяла фолк-певачка, ама се амортизирала бързо и той я подарил на шофьора си, като останал сам да се грижи за дъщеря си.

продължава ТУК

image

image


Тагове:   пепелянка,


Гласувай:
0



1. анонимен - Силно е мамка му
24.05.2010 08:30
Силно, силно
:)
цитирай
2. анонимен - psyromantic
26.05.2010 22:25
1.Не,че някой пък ме пита мен,но нали за тва е полето за коменти!А Васко май е болезнено откровен,ако посмея да се изкажа,така че няма да има против критика,както и аплодисменти.Поне така предполагам...Та..Хм,статийката е съвсем в стила на VaGro..няма изненада,а само типикъл на ента!Има много смешки,попадения в десятката откъм брилянтен словоред,отново типично за него,за хубаво или не...
Пак да кажа,не че ме пита някой,но е много негативно,и ако беше първото в стила,щеше да е яко,много яко!Но е поредното в тоя тон.Много напомня за статийте относно баловете от миналата и по-миналата година.То не,че те са мръднали откъм духовен и естетичен напредък..но пък и VaGro не мърда в позицията,което нямаше да е кофти,ако се изкажеше по-оригинално.
А неговата съкровищница от омайни речи е богата...питай мен,защото от тийнейджърските си години,се наслаждавам на тях.
Всеки път,когато влизам тук,очаквам нещо ново.И намирам нови теми,на все същия стар ритъм-старомоден,застинал във времето.Аз знам,че това ти допада,ти си формата на 80'те,нали?!хах...
Като се замисля това не съм си представяла,че ще го кажа...мислила съм со го мнооого пъти..за това,че си все така еднакво негативно ориентиран..и че просто няма,АМА НЯМА,начин да погледнеш това,което толкова ненавиждаш,от друг ъгъл-просто като начин на живот на други,различни от теб (и от мен,струва ми се),които просто се кяфят на това,което се кефят.И дали им пука или не,нищо няма да ги промени-те все ще си слушат чалгата на макс,все ще се унифицират адски скучно откъм стайлинг и емоция и все така нататък...
Просто няма начин на години,на които си,колкото и да се чувстваш на колкото и по-малко се чувстваш (и изглеждаш) да станеш по-толерантен.И по-малко осъждащ..
Този Васко Громков,който грабна сърцето мим,докато слушах Шатовалон и Петък 13'ти (прости ми за баналната носталгия към безвъзвратно отминалото) е далеч от този тук,сега...негативния VaGro,яко оплюващ и не много интелигентно осъждащ увлеченията на другите.to be continued
цитирай
3. анонимен - psyromantic
26.05.2010 22:38
2.Просто осъждането ми идва в повече.Ако не бях твой фен (макар тая дума да не ти е много на кеф,знам) нямаше да посмея да го кажа.Всъщност може би рискувам да те обидя,да нараня самоувереността ти,но ще го преживеем,нали...?!;))хах...преживявал си и повече...
Това е само моето мнение,не че някой ме питаше...
Предишния Васко Громков обожаваше свободата да бъдеш себе си,ако ми разрешиш да предположа.И навремето не бих повярвала,ако някой ми кажеше,че именно той,100 години по-късно;) ще се бунтува срещу свободата,както я разбира този или онзи.Защото всички се кефим на различни работи,и това си е факт!
Мислех,че за тези 100 години няма да пуснеш прахта на осъждането да се полепи върхи кристалната ти осанка,или може би това е било само една от моите илюзии.
Не ми се искаше да звучи като критика..думите ми,искам да кажа..тия думи...а просто като...просто днес е деня,в който избрах да ти споделя мнението си,различно от твоето,вероятно...
Да си помечтая за един Васко,който уважава избора на другите да се забавляват..пък ако ще и забавлението им да е да се замерят с шит...въпрос на вкус,нали...кои сме ние да заставяме на пътя им?
Може и да греша.Може би затова съм тук,а не другаде.Карма,сигурно,Но така виждам аз нещата.
Просто един твой фен.Psyromantic.Твой фен,за когото си оставаш завинаги Този,Който Беше Някога..Тогава..в Далечните 90'те...
поздрав:
http://www.youtube.com/watch?v=BrZTNhW44-o
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4774563
Постинги: 1781
Коментари: 2942
Гласове: 10023
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031