Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2014 19:58 - ОТКРАДНАХА НИ БЛИЗНАЦИТЕ ВИРТУОЗИ!
Автор: sekirata Категория: Музика   
Прочетен: 2782 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Защо у нас все така се случва?
Всичко по по по..и най най най ...
излиза от България
и.....не се завръща?!




Виртуозно изпълнение ,наистина, но тази музикална педагожка-Маринела Маринова, която им е късмета българка ли е и случайно ли е ?!

А Маестрото Евгени Димитров
и Слави Трифонова?! Браво!










ВЯРНО ЛИ  Е?-
"Вие в България ли сте? Въпреки прочуствното Ви писание някак не върви констатацията, че " че в майка БЪЛГАРИЯ останаха само лошите и некадърни хора."


А това - "когато Хасан и Ибрахим  почнали първите си изяви на национални и международни конкурси, била сменена бравата и стаята с пианото била заключена"
-Ей това най ме впечатли страшно много!


анонимен
Който пее и свири зло не мисли...
Дано докато пораснат да изпука
последната червено-синя и царска паплач!














Гласувай:
10



1. troia - Насила
20.11.2014 09:02
хубост не става. Като не се чувстват българи да заминават...Така са възпитани, по имената им личи какви са.:)
цитирай
2. sekirata - Безмълвна съм...........
22.11.2014 11:38


Нямам думи! Аз рядко хваля и то на 100 процента

да не кажа 1000,но в случаят съм безмълвна

още повече ,че те свирят на пиано от 2-3 години.



http://www.youtube.com/watch?v=olkNRIqw0VA
цитирай
3. sekirata - Отиват , ИЗБИРАТ Швейцария
22.11.2014 14:59
Отиват, ИЗБИРАТ Швейцария
и обожават творбите на Панчо Владигеров, КОЙТО Е НАПОЛОВИН ШВЕЙЦАРЕЦ.
цитирай
4. sekirata - Аз съм...просто нямам думи
22.11.2014 16:05
Аз съм...просто нямам думи,моята любов е пианото освен ,че пея фолклор ,но тук съм безмълвна-БЛАГОРОДНО им ЗАВИЖДАМ

А Халваджиян какви ги наприказва на миналият биг брадър...държавата ни,народът ни, а той какви ги върши тук , с какво помага на българите?С омразата си към Слави Трифонов и мръсотиите при изявата на трите деца на Евровизия или случайно арменката я "сложиха"след Крисия и близнаците на трето място?! Венетка също шушунижи само и примигва,сладникаво чучунижи....Второто издание на биг брадър сегашният е повече от тъпо предаване,а този Емил просто си личи ,че командва парада и е човек на продуцентите!
цитирай
5. sekirata - По света има доста виртуози-деца,но у НАС ?!
22.11.2014 21:25

http://www.youtube.com/watch?v=omuYi2Vhgjo

http://www.youtube.com/watch?v=a58iN04wJCg
цитирай
6. sekirata - Аз съм...просто нямам думи
22.11.2014 21:49
Само не разбрах Магърдич Халваджиян има ли пръст в гласуването и класацията на арменката след нашата Крисия? А Хайгашот Агасян не спря да си хвали
арменското дете и песента му най вече подарилии трето място?! Разбрах че арменци,руснаци,украинци не са дали нито един глас за Крисия, но Хайгашот и Халваджиян , те имат ли пръст? Халваджиян,който в биг брадър постоянно плюе по народа и държавата ни, а всъщност се гуши у нас от нашите пари и не живее, като нас скотски тук в България сред българите, които били такива и онакива.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5242513
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28494
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031