Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2015 07:25 - ГЕРИ-НИКОЛ не е въздух под налягане,но сме в България!
Автор: sekirata Категория: Музика   
Прочетен: 2352 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.03.2016 18:44


image

Та за супер младата певица-Гери-Никол. Изказвам мнението си като професионалист музикант и изпълнител, като музикален педагог. Преди време признах и се възхитих публично от таланта на Крисия и двамата братя пианисти -Ибрахим и Хасан. Не се излъгах. Сега категорично изразявам възхищението си от тембъра на гласа на Гери-Никол. Не съм разбрала защо е такова името и, но явно има нещо, макар че това не е важно.По важното е, че има страхотен гласов потенциал, много силен глас, е, да, сравняват я с коя ли не от големите звезди дори световни, но това е глупаво.Това момиче е само 16 годишно. И после дойде друго,но завистта навярно-типичната българска. Защо? Дали само защото са малки за сцената на  Х Factor-
Sweet 16 - X Factor Live (18.11.2014) или има друга причина! Явно има. Открито я заявявам. Английският куца на Гери -Никол, но другите две момичета Мишел и Христина пък нямат тези гласови данни-та и визия,сценичност,танц. Повече от допустимо е да ги изнесе на гърба си Гери-Никол и си пролича. От трите момичета Гери -Никол проби с .... Криско, защото друг шанс няма, НЕ И СЕ ДАВА!?Та дори коментарите срещу Гери-Никол под клипа и с Криско ги пишат хора .... ! Гери - Никол има природни дадености и за танцьорка и умения, за завиждане е в сексапил на тези години, освен страхотен глас, като тембър и сила. Не съм съгласна че имитира тази онази, така упрекват и мене че "имитирам" Христо Ботев, но истината не е такава. Радвaм се за това момиче, че наистина пробива, поне досега-засега, защото явно беше че я "забиха"с другите две в трио, за да скрият неможенето на двете чрез жертвата Гери-Никол в случая. Криско е направил благородна постъпка, но той наистина бе започнал да избледнява, а сега с това момиче пак "изби ...." По принцип текстове му за жени по ги бива. Разбира се, че аз не харесвам тези "рими", но това са типични такива не за стих, а за рап парчета, доста често и гнусни. Аз никога не съм била фен на Криско, не само заради мръсните му текстове...пък и тази музика не ме влече -стара съм, с определени норми и морал съм,с духовни ценности много по различни...но мое правило е да харесвам и обичам хубавата музика от какъвто и жанр да е -стига да е Сполучлива. В случаят - Да-Криско и Гери-Никол. Както и чалгарите Константин и Десислава с песента си "Болка в минути". Затова имам и мои клипове с тези изпълнения. По принцип не си падам по тези два жанра.Та така, предлагам Ви клиповете подредени по идея и замисъл, разсъждения , а Вие сами вижте, решете дали съм права. Ако е важно за Вас и Ви интересува.

image

image

И пак Планета ТВ -чалгарите...Ясно!!!

image

Едно от най-актуалните имена от “X-Factor” Гери-Никол не пропусна да поздрави рожденика. Композиторът Калин Димитров изненада Дамян Попов с подарък, който успя да развълнува изключително много.

http://planeta.tv/news/view/Damyan-Popov-otpraznuva-rojden-den-s-kolegi-i-priateli








Ето  и моите твърдения на кой прилича Гери-Никол-като глас, само като глас и то почти 100%. Звукоизвличане-гърлено,силно и всичко, изобщо всичко гласово,не друго. Страхувам се че Гери-Никол ще "залезе" преди да може да покаже какъв глас, талант е-дори с визия и сценичност, танцувалност. Защо ли? Защото сме в БЪЛГАРИЯ!

Amy Winehouse -




 Но у нас в България слушат музика с очите си,затова оприличават и Гери-Никол с -Iggy Azalea  и не само с нея..търси се под вола теле!!!





И ДА СЕ ПОВТОРЯ ГОНЕНА ОТ ВАЖНИ КЛЕЧКИ
"ПОЕТЕЧКИ" имам впредвид wonder заради която ме накараха да изтрия поста си анализ на стиховете и

1. sekirata - http://sekirata.blog.bg/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421
18:32
http://sekirata.blog/poezia/2016/03/02/dela-rai-ili-wonder-dobrotvorec-s-prosiia-lichno-moe-mnenie.1434421

При това този ми пост има "значка" както им викат някои,защо е избран, а сега не ставал?! Не може аз да печеля четци като пиша за такива нещицза и особи,нали така?Ясно.Ще пишем само за кученца и тревички!
цитирай
Редактирай | Изтрий 2. sekirata - 1. milady - анита, здравей, Честита ...
18:33
1. milady - анита ,здравей ,Честита Баба Марта първом ,и здраве за всички, мила!!
02.03 16:49
Абсолютно си права в критичния си анализ,който е
обективен и издържан,и дори намирам го в благо и блогУ угоден стил..
Нивото на този сайт е такова /и не само тук,затова разни хора ,с разни
жалки ,меркантилни мераци се опитват ,да си изкарват хляба.. и шоколада..
Поздрави ,мила ,народа има безпогрешен усет.
нали знаеш...
цитирай

Изтрий
2. lidislidis - Навярно я дразня, че имам повече читатели. Заради това изтри и първия м блог...
02.03 20:57
След това ме клонира и понеже се има с мутрите, които я спонсорират в разни издания, дори в блога в списания, ме изхвърли да не участвам със снимка, или стих в тези списания, след това със стотиците си никове започна да ме обижда и ми измисли име лудис, не стига това, ами изшари с минуси всичките ми постинги, а след това започна да обаботва групово блогърите срещу мен. Аз никога не съм харесвала как пише, това не е поезия. Тя разваля поезията и българския език с тези измислени нови глупави думи в разпиляните си мисли, които нарича стихове. Всеки пише колкото може, отблъскващо и смешното е, че парадира с нищото и нарича това поезия. Парадира също, като унижава другите , както е в случая с мен. Тя, не ме допуска в блог списание!? Коя си ти, бе ?! Бивша маман работила за мутрите и подържала бизнес с български момичета там. Заради това не си казва името и не смее да си покаже престарялата физиономия. Както и да е! Сама си надписва известност в блог, една нормална поетеса не постъпва така, да не говорим за излагацията да унижава другите. Пълна шизофрения. За това говорят и стиховете й, ако ще и 300 стихосбирки да има, не е творец и българка, а подлога на мутрите. И действа, като тях. Как може да загрозява българския език с тези измислени глупави думи? Че ги и отпечатила! Ужас! Щом и 70 годишните пенсионирани труженички на най древната професия изкрейзили се мислят за лирични поетеси, че и ни тормозят, когато са в психо кризи в блог.бг!
Има още много да пиша по темата, но не си заслужава. Всички я виждат що за поетеса е...
Поздрави Ани за постинга и темата!
цитирай

Изтрий
3. sekirata - Аз не търся ничия помощ за нищо,нито спонсори..хи! А шоколад обичам ,но само горчив.
02.03 22:01
milady написа:
Абсолютно си права в критичния си анализ,който е
обективен и издържан,и дори намирам го в благо и блогУ угоден стил..
Нивото на този сайт е такова /и не само тук,затова разни хора ,с разни
жалки ,меркантилни мераци се опитват ,да си изкарват хляба.. и шоколада..
Поздрави ,мила ,народа има безпогрешен усет.
нали знаеш...

цитирай

Редактирай | Изтрий
4. sekirata - lidis, как можеш да се обиждаш от такива дребни душици?!
02.03 22:14
lidislidis написа:
След това ме клонира и понеже се има с мутрите, които я спонсорират в разни издания, дори в блога в списания, ме изхвърли да не участвам със снимка, или стих в тези списания, след това със стотиците си никове започна да ме обижда и ми измисли име лудис, не стига това, ами изшари с минуси всичките ми постинги, а след това започна да обаботва групово блогърите срещу мен. Аз никога не съм харесвала как пише, това не е поезия. Тя разваля поезията и българския език с тези измислени нови глупави думи в разпиляните си мисли, които нарича стихове. Всеки пише колкото може, отблъскващо и смешното е, че парадира с нищото и нарича това поезия. Парадира също, като унижава другите , както е в случая с мен. Тя, не ме допуска в блог списание!? Коя си ти, бе ?! Бивша маман работила за мутрите и подържала бизнес с български момичета там. Заради това не си казва името и не смее да си покаже престарялата физиономия. Както и да е! Сама си надписва известност в блог, една нормална поетеса не постъпва така, да не говорим за излагацията да унижава другите. Пълна шизофрения. За това говорят и стиховете й, ако ще и 300 стихосбирки да има, не е творец и българка, а подлога на мутрите. И действа, като тях. Как може да загрозява българския език с тези измислени глупави думи? Че ги и отпечатила! Ужас! Щом и 70 годишните пенсионирани труженички на най древната професия изкрейзили се мислят за лирични поетеси, че и ни тормозят, когато са в психо кризи в блог.бг!
Има още много да пиша по темата, но не си заслужава. Всички я виждат що за поетеса е...
Поздрави Ани за постинга и темата!


lidis, как можеш да се обиждаш от такива дребни душици?! Та аз дори и не съм уведомявана за това списание и да плача ли сега?! Който го може го може и в списания и без тях.Това са връзкарски изяви и паралийски, а не на хора кадърни.

Красива вечер и сияния-северни!
цитирай









Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5300491
Постинги: 6081
Коментари: 3244
Гласове: 28781
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930