Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2017 15:59 - ЧЕСТИТА НОВА 2018 - ГОДИНАТА НА КУЧЕТО!
Автор: sekirata Категория: Музика   
Прочетен: 1174 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

1. Тази нощ петелът си отива,
   в годината на кучето заспива,
   няма кой да кукурига,
   няма кой да ми намига,
   настроението ми да повдига!/2
  
   Ще ни лае куче зло,
   но може да е за добро,
   пръв приятел на човека,
   туй се знай от памтивека!
   Ще ни лае куче зло,
   но може да е за добро,
   гостоприемни сме и знаем,
   че"трябва"кучешки да лаем,
   трябва само да си траем!

2. Тази нощ петелът си отива,
   в годината на кучето заспива,
   няма кой да кукурига,
   няма кой да ми намига,
   настроението ми да повдига!/2

   Ще ни лае куче зло,
   но може да е за добро,
   пръв приятел на човека,
   туй се знай от памтивека!
   Ще ни лае куче зло,
   но може да е за добро,
   гостоприемни сме и знаем,
   не трябва кучешки да лаем,
   а трябва само да си траем!

 3.Тази нощ петелът си отива,
   в годината на кучето заспива,
   няма кой да кукурига,
   няма кой да ми намига,
   настроението ми да повдига!/2

   Година Нова е дошла,
   простила се със петела
   и кучето на ход е днес
   от Европа с блага вест.
   Година Нова е дошла,
   простила се със петела
   и кучето на ход е днес
   за кучешки конгрес във ЕС!

   музика,текст,изпълнение А.Х.Т.sekirata cekupama

https://www.youtube.com/watch?v=5wWJ5oWNP-g
sekirata  Chestita nova 2018 godinata na kucheto

ВЕСЕЛО ПРЕКАРВАНЕ!

По принцип българите сме прекарани по всички точки и параграфи,
и сами си го правим!





Гласувай:
6



1. sekirata - ВЛЕЗЛА СЪМ ТУК С ДОБРО
31.12.2017 16:24
АЙДЕ, СТИГА С ТЕЗИ ФЕЙКОВЕ И МИЗЕРИИ!
Е....НЕ СТЕ НАРОД-НЯКОЛКОТО!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Честита Нова Година и на тебе, Анита!
31.12.2017 18:35
Да си жива и здрава!
А за злото, старите Българи казват да спи под камък!
Или с лява ръка се хвърля зад гърба ,с думите ,че не е за тебе!
Да си отива!

Хубава Новогодишна нощ!
цитирай
3. sekirata - Благодаря,да ти се връща стократно доброто,което е рядкост в днешно време!
01.01.2018 09:08
Тук и на Нова година съм подложена на постоянен терор от фалшиви профили,анонимни,фейкове...а всъщност това са едни и същи хора,един и същи човек с много профили !
И този профил на уж астролога съвсем се не спря,може и с другите така да се държи ,но защо с мене е нон стоп, сайта не е негов да МИ НАРЕЖДА ТУЙ ОНУЙ?! Ако е някакъв в този блогбеге или хакер ,защо пише от чуждо име? Много съм огорчена меко казано от въпросната групичка в този блогбеге!



leonleonovpom2 написа:
Да си жива и здрава!
А за злото, старите Българи казват да спи под камък!
Или с лява ръка се хвърля зад гърба ,с думите ,че не е за тебе!
Да си отива!

Хубава Новогодишна нощ!

цитирай
4. sekirata - ......
05.01.2019 17:07
1. codetroina - Чнг, Ани..
02.01 00:24
интересен пост..
и аз съм си избрала..тази Година, 2019, за "моя"...
защото съм родена на 19, страахоотна Нумерологична..случка..впрочем..

Весела бъди, здрава и щастлива, колкото сили имаш, мила моя!
прегръдка, Юлия
цитирай
Изтрий
2. sekirata - 2019г-ЧЕСТИТА ДА Е И НА ТЕБЕ! БЪДИ ЖИВА И ЗДРАВА,защото в друго не вярвам,как да го пожелавам!?
02.01 11:29
codetroina написа:
интересен пост..
и аз съм си избрала..тази Година, 2019, за "моя"...
защото съм родена на 19, страахоотна Нумерологична..случка..впрочем..

Весела бъди, здрава и щастлива, колкото сили имаш, мила моя!
прегръдка, Юлия


Благодаря за пожеланията от сърце,наистина все още имам сърце,
ДУХ неукротим,затова и ТУК не искам да ....СПИМ!
Много добре ме разбираш,след като не могат да сразят човека духом го започват физически чрез химия-менте лекарства и отрови.Нищо, ще свикна да похапвам вече само домашни содови питки с шарена сол и мед, и никакви лекарства,особено на децата ми ,които с мене опитаха да отровят меко казано ноември! И никаква вяра на фармацията и лекарите,които си плюят в устата всичките,макар че аз все пак случих на личен лекар,иначе сега нямаше да ме има.Докъде стигна държавата и разните там институции-социални,които са си навили на пръста да стане на тяхната с такава като мене,даскалки и директорки бивши мои ,но на важни постове в Плевен и сега като пенсионерки,комшийки слухтящи,шпиониращи, интригантки и детски и учебни заведения -убиващи децата на България-българчетата,то циганите не си пускат децата там.И.Т.Н.Разбираш ме,добре.
ИСТИНАТА,ГОЛАТА ИСТИНА-

Отвратена съм,душата ми е чиста и се задушавам от цялата тази ПОМИЯ дори в интернета,но и от голяма част от българите,които нямат вече нищо човешко.Ядат,пишкат,акат е... и ходят,и продават мило, и драго за скапаната си службица, и заплата.

Но това не значи че съм паднала,че съм капитулирала,че си ближа раните,о,не!
Просто ИЗБЯГВАМ да гоня ВЯТЪРНИ МЕЛНИЦИ, А ТУК Е УЖАС И ТЕЗИ МАНИПУЛАЦИИ НАПРАВО НЕ ГИ ТРАЯ меко казано.

НАРОДА ИЗТРЕЩЯ!
за съжаление

Стой си там и се пази,не си заслужава да се мъчиш и тук да променяш ГЛУТНИЦАТА!

Съжалявам за съпругът ти,но всеки малко или много страда в този живот на тази Земя в мащеха Родината-аз какво да кажа,знаеш колко обичам България!

Целувки!
А

цитирай
Редактирай | Изтрий
3. zaw12929 - Пожелавам ви здраве и успех да пр...
02.01 21:32
Пожелавам ви здраве и успех да продължите творчеството, което краси Блог.бг
цитирай
Изтрий
4. zaw12929 - За Новата 2019-а пожелание: здр...
03.01 12:36
За Новата 2019-а пожелание: здраве, защото е ценно, късмет, защото е рядък, любов, защото е красива и всичко, което си пожелаеш!
цитирай
Изтрий
5. sekirata - Да сте жив и здрав с дух и нрав корав!
16:43
zaw12929 написа:
Пожелавам ви здраве и успех да продължите творчеството, което краси Блог.бг


Трогната съм и благодаря!
Затова съм изолирана,
омразна тук на плевенчани,
жени самотни и "моми" желани!
Виждам, Вие тук сте мъж на място,
не ви е страх секирата да поздравите,
не ви е страх,че ще ви стане тясно
от наглите и простотията на глупавите!

Благодаря! Още веднъж поздрави за смелостта!
Извисен сте над интригантите и пошлостта!
цитирай
Редактирай | Изтрий
6. sekirata - Любов, здраве и късмет,живот сладък като мед,само успехи занапред!
17:02
zaw12929 написа:
За Новата 2019-а пожелание: здраве, защото е ценно, късмет, защото е рядък, любов, защото е красива и всичко, което си пожелаеш!


Дано добрите пожелания и вази стигнат,
и триста ангели тук да пристигнат,
да прогонят злобата, и завистта
тук, навън не на една жена!
Здравето и красотата,
и късметът,добротата
твоя да те озари!
В любов всичко превърни!

С най добри чувства!
А
цитирай
цитирай
5. sekirata - МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ, ХВЪРЛЯМ ВСИЧКО ЗАД ГЪРБА!
05.01.2019 17:10
leonleonovpom2 написа:
Да си жива и здрава!
А за злото, старите Българи казват да спи под камък!
Или с лява ръка се хвърля зад гърба ,с думите ,че не е за тебе!
Да си отива!

Хубава Новогодишна нощ!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240589
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031