Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2019 19:45 - Imagine dragons Thunder
Автор: sekirata Категория: Музика   
Прочетен: 475 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Фото албум на А.Х.Т. sekirata cekupama

Imagine dragons Thunder   Imagine dragons Thunder
https://www.youtube.com/watch?v=pCg9vnPIL-8



Просто младо оръжие с бърз предпазител..

Аз бях напрегнат, исках да се освободя.

Аз мечтаех за по-големи неща.

Искайки да оставя старият си живот зад мен.

Не, господине, не съм последовател...

Впиши се в картината, в обстановката..

Седнете във фоайето, вземете си номер.

Аз бях светлината преди светкавицата.

[ Припев ]

Гръмотевица, усети гръмотевицата.

Първо е светкавицата после гръмотевицата.

Гръмотевица, усети гръмотевицата.

Първо е светкавицата после гръмотевицата.

Гръмотевица, гръмотевица

[Втори куплет]

Съучениците се смееха в часовете ми.

Докато аз планирах мащабно.

За кого се мислиш?

Мечтаейки да станеш голяма звезда.

Те казваха - ти си обикновен, ти си лесен.

Возейки се винаги на задната седалка.

Сега се усмихвам от сцената!

Докато вие ми пляскате от задните седалки.

[ Припев ]

Гръмотевица, усети гръмотевицата.

Първо е светкавицата после гръмотевицата.

Гръмотевица, усети гръмотевицата.

Първо е светкавицата после гръмотевицата.

Гръмотевица, гръмотевица

[ Връзка ]

Гръмотевица, усети гръмотевицата.

Първо е светкавицата после гръмотевицата (гръмотевицата)

[ Припев ]

Гръмотевица, усети гръмотевицата.

Първо е светкавицата после гръмотевицата. (гръмотевицата)

Гръмотевица, усети гръмотевицата.

Първо е светкавицата после гръмотевицата.(гръмотевицата)

Гръмотевица, усети гръмотевицата.

Първо е светкавицата после гръмотевицата. (гръмотевицата)

Гръмотевица, усети гръмотевицата.

Първо е светкавицата после гръмотевицата.(гръмотевицата)

 




Гласувай:
3



1. sekirata - https://i.ytimg.com/vi/DDOrNeBpsKs/maxresdefault.jpg
26.03.2019 19:47
Thunder
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5288362
Постинги: 6072
Коментари: 3244
Гласове: 28725
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930