Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2010 07:23 - РИСУНКА В ПЕЩЕРАТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 9604 Коментари: 28 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще ми кажеш ли входовете на тайните ти пещери, Жено, къде са? Дяволските гърла, Ягодинските родилни зали, Магурите на безмълвията? Ще нахълтам без факли, литаври няма да думкам, стига ми стреса. Можем да бъдем добри, слепи да се опипаме под прилепи – слепи мълнии.   Спелеолозите да се чудят какви сме – сталактити, или жители на Помпей? Да си дишаме и да се любим под пластове неразкъртена пемза. Ще ти казвам хилядолетия – ех, колко си хубава, Господи, или – здравей, или хайку ще се науча да ти пиша на гърба на чистите си поезии.   Извини ме за миг – ще ти казвам от дъжд на вятър, сега ще ти сторя кафе. В пещерите водата звънти, не се вижда изобщо човек какво пие. Леопардови кожи ще ти вейват стените – диплици вечност от кадифе. Ще изхвърляме привечер чашите, пластмасовите чинийки от туристите ние.   Ще метем векове, хилядолетия, перлено ще си хвърляме епохите, ерите. Удивително ще растеш – капка след капка върху моята длан – сталактит. Ще си играем на жмичка и ще се прегръщаме в почивните дни из галериите. Аз само тъй ти изглеждам – Чудовище, не ме гледай като изчезващ вид.   Само там, в пещерите, Светлинице, води ме, ще съм сигурен – не ми е последно. Ще пълзя, ще ора подир теб вкоравената магма с колене и раздрани лакти. А на изхода ще ни турят две петачета на клепачите – и ще бъде адски ледено. Немислими са топлите ни тела отвъд – няма смисъл да вием в чугунено празни Галактики.


Тагове:   рисунка,


Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. petgen - Историите, които трябва да прочетем,
16.09.2010 08:25
за да стъпваме два педи над земята - историята на Светлиницата и Чудовището.
Опоетизирани късове от жестокия мит - реалността!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - за да стъпваме два педи над земята - ...
16.09.2010 08:30
petgen написа:
за да стъпваме два педи над земята - историята на Светлиницата и Чудовището.
Опоетизирани късове от жестокия мит - реалността!

Всеки си носи своето букварче, Генке? Да четем, прочее, другия...
Чудовището
цитирай
3. petgen - И да преоткриваме себе си...
16.09.2010 08:38
И да преоткриваме себе си...
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - И да преоткриваме себе си. . . Е, не е ...
16.09.2010 08:39
petgen написа:
И да преоткриваме себе си...

Е, не е лошо като пожелание... Дай, Боже, всекиму!
цитирай
5. smile999 - Добро утро чудовище!
16.09.2010 09:30
Хубаво е твоето букварче, замисля и учи на много!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Хубаво е твоето букварче, замисля и ...
16.09.2010 09:33
smile999 написа:
Хубаво е твоето букварче, замисля и учи на много!

Благодаря, Маймунче, че ме четеш!
Чудовището
цитирай
7. aqualia - Пластове незастинала още лава!?
16.09.2010 10:02
Вулканично в пещерата! Поздрави!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Вулканично в пещерата! Поздрави! ...
16.09.2010 10:05
aqualia написа:
Вулканично в пещерата! Поздрави!

Благодаря за прочита, aqualia!
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - "Ще пълзя, ще ора подир теб ...
16.09.2010 10:08
lunar написа:
"Ще пълзя, ще ора подир теб вкоравената магма с колене и раздрани лакти." и аз искам един е точно такъв! (нямаш ли един-двама синове?) :):):)

Трима са ми - Петър, Стефан и Иван, да ти ги пратя, ама ще ти оберат ябълките, наместо да те пазят от Ламята! :-)))))))))))))))))
Чудовището
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - "Ще пълзя, ще ора подир теб ...
16.09.2010 10:44
lunar написа:
4udovi6teto написа:
lunar написа:
"Ще пълзя, ще ора подир теб вкоравената магма с колене и раздрани лакти." и аз искам един е точно такъв! (нямаш ли един-двама синове?) :):):)

Трима са ми - Петър, Стефан и Иван, да ти ги пратя, ама ще ти оберат ябълките, наместо да те пазят от Ламята! :-)))))))))))))))))
Чудовището


браво на жената до теб! ще ми хареса свекърва, родила толкова синове!

Ами да, щото свекърът няма да е за гледане! :-)))))))))))))))))
Чудовището
цитирай
11. chris - @_отново_красиво_опоетизира...
16.09.2010 13:18
@_отново_красиво_опоетизирана_проза
цитирай
12. yotovava - И след всичката тая любов
16.09.2010 14:43
А на изхода ще ни турят две петачета на клепачите – и ще бъде адски ледено.
.....


Поздрави
Валя
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - А на изхода ще ни турят две петачета ...
16.09.2010 18:34
yotovava написа:
А на изхода ще ни турят две петачета на клепачите – и ще бъде адски ледено.
.....


Поздрави
Валя

Нататък вървят нещата, Валя.
Май нямаме друг избор.
Чудовището
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - @_отново_красиво_опоетизира...
16.09.2010 18:34
chris написа:
@_отново_красиво_опоетизирана_проза

Благодаря.
цитирай
15. stihiq - Браво!!! Изумява поезията Ви!
16.09.2010 19:52
Браво!!! Изумява поезията Ви!
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Браво!!! Изумява поезията Ви! ...
16.09.2010 19:55
stihiq написа:
Браво!!! Изумява поезията Ви!

Благодаря Ви!
цитирай
17. mimayordanova - Великолепно.
16.09.2010 20:15
Удивително ще растеш – капка след капка върху моята длан – сталактит.
...
Повярвай ми, словото ти е дар свише...
цитирай
18. bizcocho - То чугунени празноти са преобла...
16.09.2010 20:29
То чугунени празноти са преобладаващото, но вие вийте, защото между тях, в читавостта живеят и нормални хора!/ метафорично казано, но за един Поет не е препятствие подобен изказ/
Поетичен вихър си!
цитирай
19. анонимен - Виждам,
16.09.2010 20:50
че и теб са те нападнали троловете. Показва го гласуването:))))
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Удивително ще растеш – капка след ...
16.09.2010 20:57
mimayordanova написа:
Удивително ще растеш – капка след капка върху моята длан – сталактит.
...
Повярвай ми, словото ти е дар свише...

Благодаря за прочита, mimayordanova!
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - То чугунени празноти са преобла...
16.09.2010 20:59
bizcocho написа:
То чугунени празноти са преобладаващото, но вие вийте, защото между тях, в читавостта живеят и нормални хора!/ метафорично казано, но за един Поет не е препятствие подобен изказ/
Поетичен вихър си!

А бе, вихър... Не ме разсмивай, Женя! Знаеш ли какво кротушарче съм?
Чудовището
цитирай
22. bizcocho - :)И аз мимоходом го видях, но не и забелязах, защото троловете са тленни, а тази поезия ще е вечна със своята уникалност!:)
16.09.2010 21:00
angpiskova написа:
че и теб са те нападнали троловете. Показва го гласуването:))))

цитирай
23. deleted-4udovi6teto - че и теб са те нападнали троловете. ...
16.09.2010 21:00
angpiskova написа:
че и теб са те нападнали троловете. Показва го гласуването:))))

Какво е "тролове"?
цитирай
24. bizcocho - Ееее, уж си се разсмял, а едно имотиконче няма за мен :)))))))))
16.09.2010 21:02
4udovi6teto написа:
bizcocho написа:
То чугунени празноти са преобладаващото, но вие вийте, защото между тях, в читавостта живеят и нормални хора!/ метафорично казано, но за един Поет не е препятствие подобен изказ/
Поетичен вихър си!

А бе, вихър... Не ме разсмивай, Женя! Знаеш ли какво кротушарче съм?
Чудовището

цитирай
25. deleted-4udovi6teto - То чугунени празноти са преобла...
16.09.2010 21:07
bizcocho написа:
4udovi6teto написа:
bizcocho написа:
То чугунени празноти са преобладаващото, но вие вийте, защото между тях, в читавостта живеят и нормални хора!/ метафорично казано, но за един Поет не е препятствие подобен изказ/
Поетичен вихър си!

А бе, вихър... Не ме разсмивай, Женя! Знаеш ли какво кротушарче съм?
Чудовището


:-))))))))
цитирай
26. bizcocho - Паразити, носещи човешки облик/визуално/ е моето определение за трол.
16.09.2010 22:01
4udovi6teto написа:
angpiskova написа:
че и теб са те нападнали троловете. Показва го гласуването:))))

Какво е "тролове"?

цитирай
27. анонимен - Много е точно
16.09.2010 23:07
това определение. Аз ще отида още по-далеч - "блогъри" с изключително нисък интелект, но за сметка на това натрупали огромно количество агресия срещу всичко и всички. Предположение - мамини и татини синчета и щерки с добри доходи, които няма какво да правят, освен да ги харчат на воля и да си губят времето с такава "дейност" по блоговете. Или пък аутсайдери, които си избиват неудачите по този начин.
Затова дръж си добре затворен комарника, сиреч модерацията:)))
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - това определение. Аз ще отида още ...
17.09.2010 06:44
angpiskova написа:
това определение. Аз ще отида още по-далеч - "блогъри" с изключително нисък интелект, но за сметка на това натрупали огромно количество агресия срещу всичко и всички. Предположение - мамини и татини синчета и щерки с добри доходи, които няма какво да правят, освен да ги харчат на воля и да си губят времето с такава "дейност" по блоговете. Или пък аутсайдери, които си избиват неудачите по този начин.
Затова дръж си добре затворен комарника, сиреч модерацията:)))

Благодаря за пояснението. Нека се кефят. Не са мой проблем - и не са ми приоритет.
Чудовището
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346873
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031