Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2012 00:44 - ПЕПЕРУДКИ УЖ КРАСИВИ, А СТЕ ПРОСТО ГНИЛИ СЛИВИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1841 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 25.07.2019 23:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

НО АЗ НИКОГА НЕ БИХ ДАЛА ТАЗИ ВЪЗМОЖНОСТ НА НЯКОЙ,
освен ако не ми е писано да стане така!


Тежко ми е ,
туй искате да чуете
шепа пеперудки и мушици.
Знам какво ви вас вълнува-
силиконовите ваши цици!
Секирата била злобна,
негативна тя била,
секирата не била годна,
изтекла и е давността!
Защо бе,няколко"красиви",
защо бе, болни души сиви,
отстрани се погледнете
и със мене се сравнете?!
На нагона си слугувате,
със наивните мърсувате,
интриги, кражби и ментета,
показвате голи дупета,
с глупостта си парадирате
и простотии ни сервирате!
На мене не,на мене не,
секирата не е менте,
знам какво да отстоявам,
говоря истини, не се прозявам.
Била съм стара,злобна жена,
за вас е не за мен ръжена,
завистта си укротете,
в огледалото се погледнете,
че сте млади, уж красиви,
а сте просто гнили сливи!
Старите уж талантливи,
пишат се за прозорливи,
във живота мой се ровят,
рибки в интернета ловят.
Не и мене, не и не,
не посягайте, пане
няма как да ме направите,
не заплашвайте ме,знаете,
който зло на друг прави
Бог връща му го,та дори да бави!
Вас добрите с мен целувам,
вас обичам ви, добрувам,
но къде е смелостта ви,
що страхът ви мори, дави?
Много тежко се изказах,
някъде лакирах, смазах,
но душа ми днес не трае,
много може, много знае.
Боря се за свободата,
за правата на душата,
истинна съм и не давам
да се гаврят с мен! Оставам.

ДОБРЕ МИ Е ТАКА ДОРИ СЪС ЧУЖДИТЕ ДЕЦА! 

image

image

image




image
image

поезия клипове А.Х.Т. sekirata cekupama






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. osi4kata - здравей,
20.05.2012 08:03
изглеждаш чудесно! Всичко друго е без значение в днешно време :)) вЕрвай ми!
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5301251
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28786
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930