Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2013 04:03 - 16 МОИ СТИХА ВИ ПРЕДЛАГАМ, НА ЛОШИТЕ ПРОЩАВАМ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 1329 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НАШАТА МАЙКА РОДИНА-ГОРКАНА!

Нашата майка Родина мила
в свойта утроба е партии скрила,
не една две, а цяла дузина,
не за един или четирима,
а цял вагон лакоми, пригладнели,
за чуждо имане освирепели.


image

Касим Дал: Правим нова партия, не е дубликат на ДПС 

 Ами какво е? Колко български партии има вТурция и дали изобщо ги има,както и новини на български?! Сигурно в Турция денонщно се излъчват: Под игото, Време разделно и други наши филми? А има ли такава държава в Света,в която да крадат бебета-момчета и да ги правят еничери,които убиват майките си и изнасилват сестрите си? Това само ТУРЦИТЕ МОГАТ ДА ГО ПРАВЯТ и не само това, И СЕГА ГО ПРАВЯТ-ПРОМИВАНЕ НА МОЗЪЦИ ,НЕ САМО С КЮЧЕЦИ И САПУНКИ?!

image

КАК ПИШАТ ПОЕЗИЯ ДНЕС НАШИТЕ ТВОРЦИ

Сълзи птичи дъждовете измиват,
ръждясали колоси те покриват,
надежда гиздава подлудява
студено слънце, сняг, жарава.
Усмивка порязана, следи от целувка,
секс сладоледен, кючек и преструвка,
нокти лакирани с ацетон третирани...
Ще взема чашата твоя със вино.
Вече разбра ли поезията Ни, Росино?


image

ГЛАС НАРОДЕН ЩЕ ИЗВИВАМ,
БЪЛВОЧ В НЕТА НЕ СЕРВИРАМ!

Който тук не му изнася,
да не ме чете, щом не понася
критики, реалност жива,
истината ще я бъде,VIVA !
Така ли искате да пиша -
трънки, ял, боклук, спал...
Така пишат най "популярните"
поети и поетеси-
хаосно, без смисъл,
без рима, без ПАРЛИВИ ТЕМИ!
Който иска така да си пише,
но защо аз ви ДРАЗНЯ?
И аз съм човек, дори различен.
Нима това дразни?
Кой от туй се "празни"?
При мене всичко е открито,
а вие се държите сърдито,
искате да лицемеря,
като някои да се чумеря
без глас народен да извивам
и бълвоч във НЕТА ДА СЕРВИРАМ,
НО, НЯМА ДА СТАНЕ!


image

ЗА КАКВА СЕ МИСЛИШ,МИЛА МОЯ?!


За каква се мислиш, мила моя?
Не съм тръгнала след твоя.
Имам си компания добра,
имам и приятелка сега.
С нея ти не можеш се премери,
тя не ми затваря двери.
Ти изгони ме, сега мълчи,
нека Бог те съди. Ти сгреши.


image

БОЛКА

А как боли!
Мълчи!
Сърцето плаче!
Жъна тревоги!
Усещам я!
Тя ме разяжда,
но спри я ти!
Напада ме!
Без милост!
Страшна!
От зверовете
по опасна.
Не спи!
Тя храни се...
с души!
А как боли!
Търпи!
Тя идва винаги!
Изстинал поглед и...
омраза!
Кой тук го каза?
Подлостта е жива!
Омразата прелива
в душите грешни...
наши!
Герои ли?
Апаши!


http://www.youtube.com/watch?v=Z2PIoOuMLUk

http://www.youtube.com/watch?v=d8BcN7O6sts

image

ВЯРА И БОЛКА

  9 яну 13, 19:57
Veche nqma zna4enie..: Gospojo ne im obrushaite vnimanie na tezi neshtastnici.Bog si znae rabotata ostavete go na nego.Vie ste silna jena nqma na4in da vi svalqt doly!!! Vqrvaite v sebe si i svoqta dusherq i sin !!Pozdravi
  3 яну 13, 02:16
  11 яну 13, 04:30 Благодаря за милите думи!: А тези"хора",които посягат на най святата-майчината любов,които от безсилие действат чрез детето на една майка-стойностен и силен човек,те,нима това са хора,човеци?! Каква измет, долнотия има!    
  Няма да  пусна снимките тук...в какъв вид ми я върнаха ТОГАВА ....и след това  пак по нечие нареждане я довършват,та дори ни съдиха,защото повече няма да храня лешоядите -вампири ! Аз не раздавам правосъдие,има Кой! 
  Светло одеяло покрива очите ми,
а твоето тяло прикрива следите ми
по пътя прашен на любовта,
за мен си единствена моя съдба! 
 
  Само с четири реда ,накарах близо 900 човека да влезнат и да ме прочетат при условие, че навсякъде, където все още качвам стиховете си броячите са спряни, а и коментарите. При условие,че не знам и не употребявам оня трик сама да си пиша гласове и коментари. Затруднено е влизането в тези ми сайтове, блогове. Цензура? Нима съм толкова опасна?! Аз съм била зла и омразна,така ли? Всичко се вижда,всичко се връща! 
Не бих нахлула в чужда къща
и да се правя на мъгъща,
да прося чуждо наказание,
уволнение, терзание.
Не бих се правила на репортерка,
пред разни шефове с манерка
по селски аз да се излагам,
на чест чужда да посягам.
Не бих била дори админ,
свещ бих запалила-Амин!
Лакей на никого не ставам,
във този свят човек оставам!
А който всичко туй ми стори
във службата ми постоянно рови,
във интернета ме следи,
и пред началствата топи,
използва сила, власт, пари,
сценарии разни и лъжи,
той брат на дявола е, в ада
казан с катран му се полага.
Един единствен Господ съди,
той вижда всичко и се чуди,
защо тук долу на Земята
я няма тази обич свята,
защо брат брата си продава,
заради власт, пари и слава?!
         

Слънцето и днес ме гали,
огънчета в мене пали,
след дъжда тъй на шега
ме целуна и дъга-
шарена и пъстра, мила,
моите очи пленила.
Вплетохме се във едно
голямо слънчево кълбо,
нишки от искри горяха
и огньове в мен плетяха.
Слънчева, със звучен смях,
ръце протегнах, полетях....

imageо

Drago 

image


ПРИЯТЕЛ

Oчилатко се нарича
и по форумите тича,
с разни профили красиви
и картинки причудливи.
Музиката най обича,
но попфолка той отрича,
музикант е по душа,
той момче е от класа.
Клиповете му младежки,
разни други там болежки,
той с секирата споделя
и най вече във неделя.
Те познават се добре,
злоба тях не ги яде,
тука искат да ги скарат,
но с туй само се излагат.
очилатко и sekira,
която някои нервира,
си остават неразделни
във живота! Безпределни,
необятни са мечтите
на талантите, душите!
А на гостите във блога
от всякъде,аз мога
да им кажа ей така-
очилатко е с sekirata!
Каква приятелка красива,
си има очилатко -мила,
не е като онази слива...
anabella миризлива!

image

КОЙ МЕ РАНО БУДИ?

Кой ме рано буди?
Кой чувства в мен пробуди?
Кой с песен гали ми душата
и целува ми ръката?
Нови простори в мен открива,
прави ме щастлива...
В тези трудни времена,
той подава ми ръка,
топли моята душа.
В утрото с любов ме гали,
нежни чувства в мен разпали!
Знам, това си ти!
Моля те, днес остани!



ТИ


Пъстрите мои очи,
присвиват зеници
и кротко заспиват.
Белите мои ръце
треперят и търсят
радост, не спират!
С красивите мои крака
прекрачвам праг забранен
и като капки роса
попиваш, топиш се във мен!



image


НАРИЧАНЕ

Един миг прекрасен на мен подари!
Една нощ желана със мен сподели!
Един мил роман със мен изживей!
Една песен с мене ти нежно запей!
Една тъпа болка в душата ми спри !
Една обич чиста във мен сътвори!
Един път врата се отваря в нощта!
Един път жена се обича така!

 


image
  ЗА ТЕБ,МОРЕ!

Морето пени се, разлива,

залива ме, във мен пропива, 

със дух младежки съм, прелива

любов в душата ми красива!

 

image

ПЕПЕЛЯВО УТРО СЛЕД КОШМАРНА НОЩ!

Пепеляво утро
след кошмарна нощ,
празен поглед -сънен,
болка, тъга, немощ.
Там в далечината
птица изпищя,
а в кръвта,душата
песента умря.
Само спомен мил
бледо просветлява,
беше и си бил...
Денят розов не става!

 

 

ПЕПЕЛЯНКА

В горичка с полянка, една пепелянка
се движела гордо и с песен бодро
до нея потропвал напет, стар козел
отнякъде явно таланта взел
да пее добре и да приглася
на пепелянката туй що изнася.
След време започнал да остарява
и пепелянката вдигнала врява,
нейните песни не можел да пее,
а да си търси заместник не смее.

Бивш любовник на Глория:
Тя е зла и отмъстителна жена!
 

image

http://www.youtube.com/watch?v=1kiKolW3Ffc


image

КОТАРАНИ И КОТАЦИ


Те по сайтове надничат
и по чужди булки тичат,
по скайповете ги оглеждат,
изпреварват се и вреждат
кой по млада да си хване
дори нещо да прихване.
Купи,продава в евро,лев,
важно е да има кеф,
а парите се изкарват,
празни джобове обарват
след бурна нощ и секс игри,
хайде де,върви че спи!
Половинката ми нека спи,
не разбира тя от секс игри,
плакне виртуал окото
и събличам си сакото,
а тя била с чорапогащник!
Боже мой,какъв съм гащник!

Тема : До....Анитка..секирата..
A+ A-
Мнения
На страница:
Страница 1 от 1 1-1 от 1 | 1
AngeloNatalE -
Пуснат на: 25 Ноември 2012, 09:10
До....Анитка..секирата.. Присъедини се Докладвай
Анитка...не..съм..те..блокирала...
премного..ценя..в..теб..качества...
харесвам..стиховете..ти..
прямотата,дързостта
не..ми..е..минавало..през..ум..да..те..блокирам.

КАКВО ИСКАТЕ НЯКОЛКОТО ОТ МЕН,ВИЖДАТЕ, ЧЕ ХОРАТА МЕ ОБИЧАТ,НО СЕ СТРАХУВАТ?  И ЗАЩО ЛИ СЕ СТРАХУВАТ, КОИ ВСЪЩНОСТ СТЕ ВИЕ, НЯКОЛКОТО? 

 

Ето какво получавам и от кого в един обичан отмен сайт,след като е от профил с моите имена и снимка,това не е ли кражба,Нарушаване правилата?

27 Ноември 2012, 14:41 "секиро, не си желана от никой тук спри се с простотиите си към хората не ги изкарвай от нерви направи си някъде другаде профил качвай си стиховете, но не се заяждай защото те съветвам ще попаднеш на човек който ще ти покаже къде ти е мястото достатъчно мръсотии си извършила за да те мразят хората"
 .
ЗАПЛАХА?! ...Питам...

ШЕСТНАДЕСЕТ МОИ СТИХА ВИ ПРЕДЛАГАМ,
НА ЛОШИТЕ ПРОЩАВАМ!


image

 стихове Анита Хр.Трифонова - sekirata cekupama
14.01.2013
 












Гласувай:
5



1. planinitenabulgaria - Брависимо за постинга, Анита!
14.01.2013 23:51
Доста си се променила. Не само човекът - жената също се развива. И стихове имаш хубави, и музиката подхожда на клиповете Ти, Бетховен си сложила за фон на трой стих. Имаш богата фантазия. Малко намали амплитудата - музикант си, разбираш за какво говоря - по-спокойно реагирай, но внимавай в преценките. Не винаги си права. Съжалявам за трудностите, които преодоляваш, дано всичко да тръгне по естественото си Божи употребление.
Поздрави,
Коста
цитирай
2. sekirata - planinitenabulgaria, Благодаря!
17.01.2013 05:28
Напомням най вече на самозабравилите се-
САМО БОГ СЪДИ! Само той има това право.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5243812
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28497
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031